Thailand zever-topic: Aan den toog

**Een man met een pistool liep de Rabobank binnen en commandeerde: **

**“Gooi al het geld, biljetten groot & klein en munten in deze grote papieren zak!” **

**Toen de zak met geld gevuld was draaide de rover zich om naar een man in de rij en vroeg: **
**“Heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?” **

**De man antwoordde: “Wel zeker heb ik het gezien!” **
**De rover schoot de man DOOD. **

**Toen draaide hij zich om naar een stel in de rij en vroeg aan de man: **
**“Heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?” **

De man antwoordde: “Nee meneer ik niet maar mijn VROUW WEL!”

Bericht op de kerkdeur :

**Geen mis vandaag ! **
De pastoor ligt in bed met een snotneus .

[RIGHT][RIGHT] [/RIGHT][/RIGHT]

Komen 2 Moslims bij de Kuip om een kaartje te kopen voor Feyenoord
Vraagt het vrouwtje aan de balie: Zijn jullie besneden?
Waarop de 2 Moslims elkaar aankijken en zeggen: Eh, ja
Zegt het vrouwtje: Dan komen jullie er niet in.
Om bij Feyenoord een kaartje te kopen moet je een complete lul zijn.

Ik herkend eerlijk gezegd Feyenoord niet meer,zo zwak.
Jezus wat is deze ploeg diep afgezakt,vroeger ging men met knikkende knieen naar de "kuip"nu kan zelf een simpel ploegje daar met de vingers in de neus gaan winnen!(armoe troef in Rotterdam!!!)

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEXCZYDpGRQ-9ygd1LVIgJOi3mtbBZcCav0fJZbLkFbvKeBSA&t=1&usg=__Ed4Zp684xVitoBS3rDe9TrnlTAQ=

Dat is de juiste “spirit”!!

Tja, hebben een hoop te doen nog! (heb nu even pauze;)) en met 2 kinderen gaat de maaltijd niet zo snel. Maar normaal ook voor 18 uur niet hoor.

Ja, Feyenoord is de laatste jaren erg afgezakt. Kunnen zich niks meer veroorloven…hebben nog geen stuiver te makken. Ik ben dan wel Ajacied, maar vind het zonde hoe het nu met Feyenoord gaat…is toch altijd de grote rivaal geweest, maar het is geen schim meer van de club die het vroeger was. Maar Feyenoord komt er heus wel weer een keer bovenop…al zal het nog wel een aantal jaar duren.

Wanneer zie je aan een auto dat ie heeeeel oud is?
Als erop staat: Feyenoord kampioen

Jelle

Indien je dezelfde vluchturen hebt zoals wij dan zit je bijna in Abu Dhabi…:chin:

Vlucht geannuleerd

http://www.rechtenvanvliegtuigpassagiers.nl/MyImages/cancellation.gif

**Als uw vlucht waarvoor u een geldig ticket heeft is GEANNULEERD heeft u recht op een schadevergoeding. Als u op het vliegveld bent OMGEBOEKT naar een latere of andere vlucht dan is er ook sprake van een ANNULERING. **
Recht op compensatie bij annulering

De hoogte van de compensatie hangt nauw samen met de afstand van de oorspronkelijke vlucht en verschil in aankomsttijd van de vervangende vlucht.

• € 250 voor alle vluchten tot en met 1500 km
  • € 400 voor alle vluchten binnen de Gemeenschap van meer dan 1500 km en voor
    alle andere vluchten tussen 1500 en 3500 km
  • € 600 voor alle andere vluchten.

Als uw vervangende vlucht niet meer dan hieronder vermeld afwijkt van de geplande aankomsttijd van de eerste vlucht wordt het compensatiebedrag met 50% verlaagd.

• twee uur voor alle vluchten van 1500 km of minder
  • drie uur voor alle vluchten binnen de Gemeenschap van meer dan 1500 km en voor
    alle andere vluchten tussen de 1500 en 3500 km
  • vier uur voor alle andere vluchten

Daarnaast dient de luchtvaartmaatschappij u een vervangende vlucht aan te bieden of retour van uw ticket als u niet verder reist.
Nu gelden die regels alleen maar in Europa,en volgens Esther ligt Turkije buiten Europa!

Jij komt hiervoor in aanmerking George?

tja,maar dit zijn richtlijnen op europees vlak,en volgens Esther,ligt Turkije niet in Europa!
Dus ben ik even ver dan voorheen,misschien dat iemand anders een website vind van ken je rechten(vliegen)buiten europa??

Gg heb jij je reis ni betaald met een creditkaart , bij de platinum mastercard heb je automatisch verzekeringen voor zo’n problemen !?

Ze hebben kantoren in europa moeten die zich niet houden aan europeese regels? ik zou het toch eens vragen hoor.

Zal eens informeren Rik,nu is het een beetje “koffiedik” kijken!!

‘Baat het niet, dan schaadt het niet’ George

Juist daarom Rik!!
Mijn twee tickets met Air Asia moeten gecompenseerd worden+mijn hotelkosten in Bkk!!

Ja precies het is gewoon doodzonde van al die kosten. Ik hoop voor je dat het wat gaat worden

Ja Liu soms praat je hier tegen de muur ?,!!!

Istanbul ligt 50% in Europa. De Bosporus scheiden Azie en Europa van elkaar. Ataturk Airport ligt in Europese gedeelte.

Hoe het zit met het hoofdkantoor…geen idee! Heb daar eigenlijk ook helemaal niet bij stil gestaan! Moeite van uitzoeken waard!