Kijk nou maar uit wat je zegt…het blijven tenslotte Belgen he !! Nu zit Georges de hele avond en nacht 2b in te toetsen op z’n telefoon en komt ie hier morgenochtend doodleuk melden dat ie maar geen verbinding kreeg…lol2lol2lol2
Ja, je kan bij AirAsia online inchecken, geen probleem.
Ontbijt zal er ongetwijfeld bij zitten (al kan ik je dit niet voor 100% garanderen), voor diner zal je toch zelf moeten betalen.
De ijskast mag je gewoon plunderen…als zal je dan bij het uitchecken wel je creditcard moeten trekken lol2
Niet boos worden Belgische vrienden !! Het is slechts een grapje ![]()
lol2
Maar het is m gelukt hoor! Heb Georges gesproken!
Hoi Dave,ik heb daarstraks een gokje gedaan,
Inter milan laten winnen van werder bremen,stuttgart laten winnen op odense en Psv laten winnen bij die ploeg(ben de naam vergeten)
Wat denk je,zit er nog een “zakcentje” in om mee naar Thailand te nemen?lol2lol2
Oja Dave,moest ik je niet meer zien,nog een prettige reis naar Praag toegewenst!!“je hebt altijd mensen die geluk hebben om een snoepreisje te maken naar Praag”!!!lol2lol2
Ah das mooi! Zal één dezer dagen eens kijken hoe dat daar in z´n werk gaat.
Oja, mocht ik me de komende dagen niet melden hier op het forum. Ik leef dan gewoon maar heb een vriendin op bezoek! Vriendin uit Parijs belde me vanmiddag op (2blol2) en ze vroeg of ik zin had in gezelschap! Die komt dus hier een paar dagen heen!
Het koste me maar een halve cent per minuut!! ha ha ha !!lol2lol2
Ik vind toch dat Esther een zwoele stem heeft,wat een klasse dame!!
en nu gaat Dave,reageren!!ik durf mijn hand in het vuur leggen!!55555
Ik zie Inter wel winnen…Stuttgart ook… PSV kan lastig worden tegen Charkiv of iets dergelijks, maar moet ook kunnen. Kan je beetje aardig bedrag winnen ?
Ja, morgen nog ff dagje werken en vrijdagochtend om 7 uur al met KLM de lucht in…wordt dus heeeeeeeeeeeeeeeeel erg vroeg opstaan…bij nader inzien had ik toch beter later vluchtje kan boeken…
Ach, verschil moet er altijd wezen he…de ene gaat een keer 4 dagen naar Praag, de andere gaat 96x per jaar naar Thailand ![]()
Eigenlijk ook wel achterlijk! Dikke “vertraging” maar geen maaltijd aangeboden! Vind dat eigenlijk niet kunnen. Had het er nog met Kees over, ik verwacht heus geen 3 gangen maaltijd, maar een bord met het één of ander zou toch wel prettig zijn met een glas fris of kop koffie.
Idem met de ijskast, dat je sterkere (dure) drank moet laten staan kan ik me nog voorstellen. Maar een blikje cola of bier zou toch moeten kunnen.
Wat ken je me toch goed Georges !
'Snachts na 00.00 uur heb ik ook een heel ander telefoonnummer…
0900-…lol2
Ik hoop alleen maar Esther,dat ze daar niet met “speklapjes” afkomen als avondmaal!!lol2lol2(heb er mijn buik van vol)
@dave,een slordige 210euro kan ik ermee winnen!
Maar jij klonk ook prettig Georges! Af en toe moest ik even moeite doen om je te verstaan. (tja Belgisch is niet mijn moerstaal;)) en toen Rik (de kleine, haha) Plop begon af te spelen. Hoorde ik in ene van 2 kanten Belgischlol2 Heb Rik verwijdert naar de keuken, kon daar mooi verder luisterenlol2
Denk t niet Georges, speklapjes zijn van varkensvlees gemaakt!lol2
Ik ga eten jongens! Dit keer géén speklapjes!lol2
Hmmm…zou ik Georges wel kunnen verstaan ?? Vraag het me af… Mocht ik Georges ooit spreken, dan moet ik misschien vragen of een tolk me kan assisteren. Heb soms al moeite om de mensen in Maastricht te verstaan…
Nu al eten !?!?!? Wat ben je vroeg ! Dan heb je vanavond vast weeeeeer honger ! Maar eet smakelijk in ieder geval !