Thailand zever-topic: Aan den toog

Irriteer me ook vaak aan dat soort respectloze toeristen. Zonder enige voorbereiding gaan dat soort mensen naar Thailand en hebben dan geen respect voor de cultuur en de regels die er gelden.
Maar ja, tickets naar Thailand zijn voor veel mensen de laatste decennia een stuk betaalbaarder geworden, zodat ook de toeristen die normaliter naar Benidorm of Torremolinos gingen, nu voor een prikkie naar Thailand kunnen vliegen. Dus tegenwoordig lopen ook alle Tokkies in Thailand rond.

Stoor me ook altijd aan die toeristen die topless liggen te zonnen in Thailand…zucht…

Vandaag zijn er nog problemen, morgen tegen Jelle toekomt is alles in orde !

@ Esther! ik snap er eerlijk gezegd geen reet van,dat wij 15euro visumkosten moeten ophoesten voor Turkije?
Tenslotte behoord Turkije toch bij “Europa”?of niet?

Nee Georges! Dat willen wij (Euro-landen) niet! lol2 Turkije hoort nog steeds niet bij Europa! En het ligt ook maar voor de helft in Europa he;)

Waren we (ze) nou maar niet zo eigenwijs, hadden wij mooi gratis “entree” lol2

Oja, die €15,- is nog goedkoop! Er zijn landen die veel meer moeten betalen om Turkije binnen te komen!

Maar je kan het terug vragen he! Na afloop van je reis kun je een zogenaamd klachten formulier invullen en daarmee deze kosten terug halen. Maar of dat gedoe wat oplevert? Denk dat je een behoorlijk poosje bezig bent.

Maar als je op het vliegtuig je kaart invuld,dan krijg je toch bij arrivel een stempel in je paspoort?

Georges, weet jij zo uit je hoofd of je bij Air Asia online kan inchecken? Zou ons mooi wat tijd schelen namelijk. Gaan om 10.30 vliegen en moeten dus om 8.30 al aanwezig zijn! Holladiejeeehhh!!! File!!! Vandaar dat ik het vraag, als we online inchecken hebben iig nog een beetje speling en hoeven we niet als een stress kip achter in die taxi te zitten! Maar het lijkt me ook niet verkeerd om de Skytrain en Airport link te nemen. Wel druk rond die tijd maar geen files…

Het enige ‘‘geluk’’ dat je dan nog hebt is dat dit soort tokkies weinig reizen maar bijna altijd in de zelfde plaats blijven hangen. Als er geen bier,vrouwen en dergelijke zijn is de kans klein dat je ze tegenkomt :wink::D.

Je moet daar echt naar een balie toe. Het is dus niet zoals in Thailand. In het vliegtuig alles al invullen en bij de paspoort controle de stempel.

Dus geen papieren invullen op het vliegtuig,ok Esther!!
Nog iets,als je in het hotel logeerd,krijg je dan gratis eten?alsook mag men gratis de ijskast plunderen,of moet men daarvoor betalen?

Volgens mij kan je dit Esther!

Geen idee of je in het vliegtuig iets moet invullen. Zou het persoonlijk geen probleem vinden. Scheelt weer tijd aan de balie.

En gratis eten? Wederom geen idee! Zou het iig wel netjes vinden! Hoop ook niet dat je het achteraf evt terug krijgt. Je zal ergens afgelegen zitten en afhankelijk zijn van het eten in het 5* hotel! Dan ben je mooi duur uit! Ook krijg je de center weer, op dat moment zit je er gewoon niet op te wachten. Idem met de ijskast plunderen. Geen idee!

Misschien even mailen met Turkish Airlines?

Ik heb zoiets, ik wacht wel op Georges! Hij verteld t me allemaal wel na zijn aankomst in BKK!lol2

Esther ik heb je een pmtje gestuurd,ff reageren!

Zojuist gedaan!

:chin:Dave maar deze mensen kopen misschien wel tickets bij je werkgever en als ze dan hut je mutje willen liggen in pattaya dan lijkt me dit ook geen probleem (dit schrijf ik met een knip oog)

Met een huisnummer kan ik niet veel aanvangen Esther!!!lol2lol2

Das m’n huisTELEFOONnummer! Oftewel de vaste lijn!

Mijn huisnummer is 2blol2 Die mag je ook wel bellen!

Dus het 010 nummer (ghe;)) die moet je gebruiken.

:chin:George als je een overnachting aan geboden krijgt zal er vast ook wel een ontbijtje bij zitten ze zullen wel goed zorgen voor dit soort gasten het is waarschijnlijk een groote klant van het hotel de lucht vaart maatschappy
george het is bijna oktober de koffer al gepakt?

In iedergeval moest ik weten dat alles gratis is,dan plunder ik de ijskast(zo ben ii een beetje gecompenseerd van de kosten die ik heb gemaakt(nu begin ik toch een “echte hollander” te worden!!lol2lol2)

Snap er geen reet van,straks met mijn vriendin gebelt,de bath zou rond de 39bath schommelen!Ik hoop dat mijn vriendin ongelijk heeft!