Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:niet een paar thaise koekjes er bij?

:chin:Dave zie dat je nog online bent ben je toch aan het bier gegaan en wat wordt het van avond ajax - milaan

Ik heet geen Dave maar geeft wel antwoord haha Ik denk dat het slecht afloopt voor Ajax… Voor het NL voetbal hoop ik op winst maar denk dat die kans heel klein is

Ik, denk dat het vechten is tegen de "bierkaai"eerlijk gezegd zie ik Ajax geen potten breken in de championsleague!!

Valt me niet tegen 1-1:so:

Jelle& Marieke
T’is tijd !
lol2lol2lol2

Die gaan naar huis begrijp ik…?

Tja,denk dat de bookmakers in hun handen wrijven!normaal was AC-Milan de favoriet!
Maar toch blijf ik erbij dat het vechten is om plaats drie te veroveren(europa league)

Ja dat denk ik ook hoor George. Jammer genoeg is het NL niet goed genoeg de laatste jaren.

Yip!

het regent iek leaw de regentijd is hier denk ik nu echt begonnen.

de tijd van vervelen en veel films kijken.

Goede morgend,Baco!Hier is het momenteel droog,maar later op de dag verwachten we regen!

Inderdaad, deze avond vliegen we weer naar Brussel, morgenvroeg komen we aan…:frown::crybaby::crybaby::crybaby: Boehoehoe… Ik wil nog nie naar huiiiisss…

Maar enfin, t is heel mooi geweest. Veel gezien en nog heel veel dat we willen zien! De excuses om een volgende reis naar hier te ondernemen zijn al gemaakt. :wink:

We hebben ons gisteren nog kwaad gemaakt op twee Engelse toeristen in de Grand Palace: die stonden eerst doodleuk foto’s te trekken van de emerald Bhoedda (kregen ze dus serieus voor onder hun voeten, foto’s moesten ook gewist worden), nochtans staat overal heeeel duidelijk vermeld dat dit niet mag. En een half uurtje later staan die twee weer foto’s te trekken in de wapenkamers (ook strikt verboden, ook duidelijk vermeld). Krijgen ze weer onder hun voeten, beginnen ze nu toch wel te protesteren zeker? Dus wij eropaf en effe in hun gezicht geslingerd dat ze mogen vinden van de regels wat ze willen, maar dat ze wel wat meer respect mogen tonen… Ik schaamde me in hun plaats.

Vandaag nog een laatste maaltijd in het, voor ons, beste restaurantje van Bkk: Chote Chitr. We hebben daar gisteren een van de lekkerste maaltijden van ons leven gegeten ( en hier overdrijf ik echt niet!). De grootvader van de huidige eigenares was hier omstreeks 1900 een medicinale kruidenwinkel begonnen en later zijn ze beginnen koken. Veel invloeden van de uitgebreide kruidenkennis leven nog voort in de keuken. Klein zaakje, maar heeel befaamd bij de Thai. Ligt in een zijstraat van Thanao road (niet ver van de Grand Palace en de What Pho)
-Salade van bananenbloem met kip en cocosnoot en veel kruiden.
-mee khrob: krokant gebakken noedels met som sa en limoen (som sa is een bitterzoete soort sinaasappel) en gefrituurde look.
-Grote zoetwatergarnalen, gebakken met de beste marinade die ik ooit proefde: look, peper, chopped shrimp en nog een zooi lekkers.

ON-GE-lOFELIJK!!!

Zo, nu vertrekken we weer, morgen of zo meer :wink:

Grts,

Jelle en Marie

jelle sinds jullie zijn vertrokken huilt het eiland, het regent vaker overdag.

de ijszaak heeft veel minder omzet hoorde ik 55555 en de MB staat er treurig bij.

Zelfs de Baht gaat er van omlaag.

Oh Jelle het einde is in zicht!:crybaby: Ik weet hoe je je voelt!

Wat een eikels zeg die toeristen! Vreselijk dat ze totaal geen respect tonen.

Kan er eigenlijk weer geland worden in Brussel? Ving gisteren iets op dat dat niet kon…Heb verder niet meegekregen wat daar nou aan de knikker was.

En weer ben ik het kwijt…hahaha! Dat laag en hoog! Ik lijk wel blond zie steeds het verschil niet! De logica van het verhaal! Is omlaag nou goed, of is omhoog nou goed?
De baht is voor mij als buitenspel, niet uit te leggenlol2

Hij staat momenteel rond de 41, het kan beter, maar het is slechter geweest!

dat was een actie georganiseerd door george om jelle in thailand te houdenlol2lol2

buitenspel is als de speler zich buiten de lijnen bevindtlol2lol2

Zo slecht is het uiteindelijk niet afgelopen ! Ben tevreden met een punt tegen Milan…

En nee, ik zat niet aan het bier…vind het ongezellig om doordeweeks alleen aan het bier te zitten :slight_smile: