kopje warme melk met honing helpt ook wel.
Wat ik nodig moet hebben zijn warme temperaturen en een ander omgeving om er bovenop te geraken!:dag:
paar dagen nederlandlol2lol2lol2
Dit heb ik nodig,lekker vertoeven op het eilandje Ko Samet,met een lekker fris pintje+een sigaretje!!lol2
FF geduld George je komt er wel weer bovenop.
Dat ff duurd toch wel heel lang Iyong!lol2lol2
Het is precies ofdat de tijd hier in Belgie helemaal stilstaat!lol2
Vertel mij wat ik kan geen moment thuis zitten ben alleen thuis als ik moet gaan slapen en douchenâŠ
En je vergeet: De inktvis en kip van de BBQ en de papaya salade vers gemaakt op het strand mmmmmmmmmmmmmm :drool::drool::drool:
Hee, das een bekende foto
!
wel he :zon02: bij het zien van deze foto krijg ik meteen zin in gedroogde inktvis lol2 Maar ja moet nog even wachten het is jammer genoeg niet te koop in Alkmaar. In Amsterdam wel bij de Thaise Toko (koningstraat)
Ik zie ons Estherke niet aan den toog?
Wat zou ze momenteel aan het doen zijn?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/06/1207487130-128.gif
Ghe, rond dat tijdstip stond ik aan de âafwasâ oftewel de machine inruimen! Dacht toch zeker niet dat ik dat zelf ging doen!lol2
Een hele goedemorgen allemaal.
Pfff als ik naar buiten kijk dan ben ik blij dat ik aan het aftellen ben het duurt alleen nog zo lang haha.
Duurt veels te lang Rik
Vertel mij wat⊠De drang om hier weg te gaan word steeds groter. Ik probeer het gevoel iedere keer weg te drukken maar dat valt niet altijd mee.
Ja vertel mij wat. Heb gistern nacht 00:05 nog Koh Samui op tv gezien RTL7 Enfusion.
Ging over K1/Kickboksen :cheer:
Zit er toch ook echt steeds meer aan te denken hoor. Gewoon een leuk winkeltje/internet cafeetje beginnen. Hoef er beslist niet rijk van te worden maar als de kosten van leven etc er maar uit zijn.
En niet te vergeten belwinkel erbij?
Precies! Dat is ook de bedoeling. Weet alleen nog niet helemaal hoe ik dit moet aanpakken. Heb zelf ook een koophuis en dat is natuurlijk niet echt makkelijk
Zo, kom ff snel een kop koffie halen hier !! Ben snel weer weg, want druk druk druk vandaagâŠ