Prima keuze!
Zo dacht ik ook! Haha!
Mocht je nieuwsgierig zijn, het is de Samsung N150 wit.
Nee nieuwsgierig niet !
het is een bus met slechts 24 zit plaatsen dus je kan je stoel redelijk platleggen en dus goed slapen
Maar Jelle was toch niet zo happy toen hij kwam met die VIP - bus !
Idd! Hij schreef ook dat het VIP was. En VIP is toch altijd (?) met 24 zit plaatsen?
Goede morgen trouwens!
Een hele goedemorgen allemaal!!
Alweer een nieuwe week en alweer een dag dichterbij >>>
Ik wens jullie allemaal een fijne dag
dat was zoān gevalletje in het reisburo laten ze een foto van een schitterende bus zien met alles er op en eraan maar de werkelijkheid komt niet overeen met de foto., net als bij mc donalds zeg maar.
dit is de echte VIP bus gereguleerd door de overheid.
VIP via die kleine reisburoās betekent vaak dat de airco werkt en die bus werkt maar dan houdt het VIP gebeuren wel op
goedemiddag ja
Goede morgend iedereen hier aan den toog en aan ons Estherke!wat ben jij er al vroeg bij,Esther!!lol2
Nu vandaag moet ik niet werken,dagje vrij komt goed van pas,kan wat relaxen en bekomen van die regennachten(verleden week)
het begint hier steeds meer op een echt regenseizoen te lijken
Haha hier ook hoor het enige verschil is dat het bij jou nog een heerlijk temperatuurtje is :vak02:
het is hier nu ook frisjes hoor denk slechts 25 gradenlol2lol2
Goedemorgen Allemaal vanuit een warme en een zonnige kantoor op Schipholā¦
jaloers op Baco en iedereen die daar nu zit :drool:
En hoe gaat het George? Voel je je al wat beter?
maar de tijd van verveling gaat nu ook aanbreken, het echte laag laag seizoen begint nu.
normaal gesproken veel regen dus ja wat moet je dan beetje films kijken.
nog een vraag weet iemand een site waar je veel nederlandse films kunt downloaden ik had 2 sites maar die zijn uit de lucht gehaald begreep ik, waren eigenlijk forums waarin downloadlinks stonden.
Ik zit op een kleine afstand van jou maar hier geen zon⦠Alleen maar grijs,nat en fris
:frown:
Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor. Maar aan de andere kant vervelen hier of op jou mooie eiland hmmmm keuze snel gemaakt lol2
Ik heb je even een PB gestuurd ivm met je vraag over de downloadsites
We modderen wat aan vandaag,heb geen inspiratie om het ƩƩn en ander te schrijven.lol2