Thailand zever-topic: Aan den toog

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wil graag een dilemma aan jullie voorleggen… als dat mag? :zon02:

komende zomer willen we met twee volwassen en twee kinderen naar thailand voor 4 weken.

Het dilemma is kiezen tussen air berlin directe vlucht s nachts voor 3000 euro retour of met tussen stop met air egypt voor 2000 euro. In Caïro moeten we op de terugweg dan echter 5 uur wachten vanaf 6 uur s morgens.

Wat te doen?

Alvast bedankt voor jullie advies!

sanne

Zoals wij dat hier zeggen, zwaar de l*l! lol2

Over interviews gesproken, die reactie nog gezien die Dave kreeg? Sorry Dave, maar moest gewoon even mijn mond opentrekken! Hoop niet dat diegene een vriend van je is en jij dat soort woorden wel kan hebben…Indien wel, verwijder dan mijn berichtje maar!

Nooit van gehoord!
Gekke uitdrukking!

:cheer:

Ja Jelle is een groene jongen " anti kerosine " , maar wacht indien hij een dagje ouder wordt ! (like me :mad::mad:)

Dat waren de bergfoto’s ?

Je werkt nu met Mac?

Hallo Sanne! Allereerst welkom!

Tja…moeilijk hoor. Hoe oud zijn de kids? Vind €1000,- een hoop geld om over na te denken. Natuurlijk vlieg je het liefst rechtstreeks. Maar aan de andere kant is het voor de kids ook wel even lekker om de benen te strekken en gezien het tijdstip is dat niet eens zo heel raar. Als het nou om 1 uur 'snachts was geweest dan vind ik t alweer een ander verhaal. €1000,- is een hoop geld! Kun je een hoop leuke dingen van doen in Thailand. Maar belangrijker zijn natuurlijk je kids.

Aan mij heb je dus niet veel. Ik persoonlijk zou voor de overstap gaan. Als ik kijk naar mijn kinderen, die kunnen dat wel hebben denk ik. Alleen jammer dat er op het vliegveld in Cairo niet veel te beleven valt. Maar misschien is er wel een relax ruimte? Dat is ook wel prettig.

lol2

Och ja, das waar ook! Hij heeft voor terug weg BKK-BRU al een fiets gehuurd!lol2 (Grapje, Jelle;))

Huh? Bergfoto’s? Deze heb ik dus nog niet geopend blijkbaar. Die staan dus nog te wachten in mijn mailbox (waar ik dus nu niet in kan:mad:) Dan ben ik dus blijkbaar aan het suffen en heb je al wel terug gemaild! Die voor de bergfoto’s waren dat de foto’s bij de monniken en de apen? Ach die rot mail! Ding maakt me helemaal van slag! Maar als het goed is woensdag een nieuw modem!

Nope, werk niet met Mac. Werk gewoon met Windows 7 op een mini laptop van Samsung;)

Monniken nee .
Fotos 2009?
Ik moet altijd oppassen ,ik mag mijn naaktfoto’s niet bijvoegen van vrouwlief !hahahahah

Geen idee, Kees weet t ook niet. Heb iig de monniken gezien (die op de pony’s) Maar jaartal weet ik niet.

Iig die jij verstuurd hebt en ik nog niet gezien heb, staan nu te wachten in mijn mailbox.

Monniken nee .
Fotos 2009?
Laptob van 2000 euro ?

:vak02:

€2000,-??? Echt niet! Hoe kom je daarbij?

Trouwens, Thomas. Hoe heb je het gehad?

Ik kom ff piepen hier aan den toog!Ben wat ziekjes vandaag,dus ik zal het niet te lang trekken hier aan den toog!

Er is een superlicht gewicht laptob ( dochterlief heeft zo eentje gekregen van mijn schoonbroer en ik was boos zo’n duur toestel om mee te nemen naar de universiteit )!
Vorige keer ( 2009 ) bracht hij een i-phone van 800 euro en enkele maanden later gestolen op unief !
Van mij krijgt ze dat niet !

Gg neem een koffie met een Hong-ton !
Je gaat toch zo niet werken héééé.

Ben morgen gelukkig thuis Frank!
Dan kan ik wat een beetje uitzieken!:dag:

Nou echt niet hoor! Dit is een laptop voor “erbij” heeft me €400,- gekost, vind dat genoeg! T is een mini en weegt ook “maar” 800 gram.

Wat heb je Georges?

Beterschap hoor!