Thailand zever-topic: Aan den toog

Walgelijk die lui! Full mooners zijn ook niet mijn slag volk! Het iq zo laag als dat van een pinda! Ben vroeger bij vele feestjes geweest, daar kan ik boeken over schrijven. Dan maar een watje/nerd! Maar ik vermaakte me best met m’n biertje en als ik de hele nacht door “moest” dan gebeurde dat op water of een enkele keer een Red bull!

Baco, ik snap je volkomen hoor! Zou zowat met een bezem stok langs de kant van de weg gaan zittenlol2

Jelle, leuke vergissing zeg!!!:cheer: Geniet nog van je laatste dagen!

Goede middag iedereen,ben juist opgestaan!hee hee,ik ben er vanaf met nachtarbeid!
Nog 13daagjes en ik stap de vlieger op.

Vroeger ook meegemaakt de Full moon party,niet echt mijn ding!(sexorgieen,zatte bedoening,lawaai en vechtpartijen)
Ben ook jong geweest,maar ik heb me nooit "misdragen"tijdens die dagen.
Vannacht ook het één en ander gezien,tijdens het werken.
Er was né zot die ffkes de plezante wou uithangen,(met zijn zatte botten was hij op de treinsporen aan het pissen terwijl er een trein doorkwam,gelukkig heb ik hem eruit gehaald,anders was het "gemalen gehakt"geweest!
Wat lopen er toch domme mensen hier rond op de wereld!

Wat een idioot Georges! Die man heeft een engeltje gehad en dat engeltje was jij! Al zou ik hem een pak op z’n donder hebben gegeven! :mad::mad::mad:

De full moon party was en aantal jaren geleden nog leuk, meest mensen rookten een joint en misschien een paddo shake dus iedereen was redelijk mellow.

Nu zijn er speed, yaba, coke, ice ed makkelijk te krijgen en het feit dat er steeds jongere gasten komen en die, stom genoeg op zo’n massale party met drugs gaan experimenteren.

de sfeer is tegenwoordig gewoon aggressief helaas.

en er worden nou niet echt serieuze pogingen ondernomen om het onder controle te houden, je betaalt 100 nbaht entree nou doe dat maal 10.000(denk dat dat wel het gem aantal bezoekers is) en de dame die dat ontvangt heeft dus 1 miljoen per maand, gaat ongetwijfeld wat naar de politie wat kosten van het rubberbandje dat je krijgt en het salaris vd mensen die de toegang heffenen ze verdient zich helemaal scheel voor niets doen.

:chin:goede morgen een ieder het is hier maar grijs en koud in de buurt van Eindhoven hoop over een paar weken in Thailand te zijn heerlijk warm

Hier valt het met bakken uit de lucht ppppffffffffff rotweer !

Hier valt het met bakken uit de lucht ppppffffffffff rotweer !

Goeiemorgen !!

Er is wederom een interview geplaatst…nu met Rik072.
Frank (Liu) zal de volgende zijn…

1 like

Hier is het ook donker, druilerig en koud!

Maaaaarrrr…nog een dikke 2 weken!!!:cheer:

Goedemiddag allemaal,
Het is weer zondag gelukkig een redelijk mooie dag. Zo even F1 kijken en genieten van mijn overheerlijke Thai Noodlessoup. Ik wens jullie allemaal een fijne dag :chin:

problemen om binnen te geraken op wwz!!weet niet ofdat dit berichtje geplaatst is!Rik wat was dat een mooi interview,ben ook fan van Ko Samet!!Echt een leuk interview,knap gedaan!!!

Dankje wel George! Er zaten wat lastige vragen bij haha. Het is toch heel anders,in je hoofd heb je een heel verhaal maar om het dan ook daadwerkelijk op te schrijven dat blijkt toch iets lastiger :dag:

En al aan het aftellen? Voor jou duurt het niet zo heel lang meer toch?

Jelle en marie,

zijn met de VIP bus vanmiddag om 1700 uur vertrokken richting BKK

Rik leuk interview trouwens

Toch wel met de bus? Dacht dat op de bus zitten Jelle niet zo goed was bevallen? Of zou die er nu in zijn gaan zitten?lol2

Pfff…nu alweer terug naar huis! Die vakantie is echt omgevlogen!

Ik heb me anders prima vermaakt tijdens de full moon parties, en zoveel gekkigheid heb ik toch niet gezien.

Zijn er andere mogelijkheden dan de bus ( ik weet het niet ) ?

Sorry Thomas! En ook wat kortzichtig van mij om ze allemaal over een kant te scheren! Sorry!

Snap wel wat je bedoeld hoor, ging vroeger vaak naar party’s. En dan word er ook klakkeloos aangenomen dat iedereen zich volpropt met XTC een Speed! Heb me er ook weleens pissig om gemaakt!

Dus wederom, sorry bij deze neem ik mijn woorden terug! Want ik weet heus dat jij slimmer bent dan een pinda;)

Ja , ik ben weer de peer ( sigaar) !lol2

Dacht dat Jelle nu met de trein zou gaan (Surat Thani?) en anders vliegen? Maar Jelle had het iig over de trein. En de bus was m zeer slecht bevallen zodoende.

Nog helemaal niet gezegd trouwens, vond je foto’s wederom prachtig! Kan nu de email niet in om te beantwoorden. De pc kan even geen Wifi verbinding krijgen. Al een paar dagen niet. Zit nu met de laptop. (zou dat ook de reden zijn dat die mail zo raar deed? Bedenk ik me nu!)