Thailand zever-topic: Aan den toog

Geen…helaas…

En daarnaast had hij geen geld om een evt borgsom te betalen…die sukkel had nog maar 2000 Baht geloof ik… Wat doe je in godsnaam in Thailand als je maar 2000 Baht hebt ???
Ze had die gozer gewoon moeten dumpen, maar nee hoor, ze verweet hem helemaal niks…

Jaaaaaaaa…GEWELDIG !!!

Had het vorig jaar ook al gezien althans sommige afleveringen, het gehalte van gisterenavond sloeg echt nergens op, dat met dat vliegtuig ongeluk op Samui waar in hemelsnaam heeft dat nou mee te maken met trouble in Thailand of dat alleen daar kan gebeuren “what is the issue” , of die dronken toeristen welke een smakker hadden gemaakt met hun scooter vond dat die b.i.b het nog netje’s deed ze wilden niet naar het ziekenhuis etc ondanks zijn vele aandringen op een wel heel beleefde manier en ze mochten gewoon gaan, het zijn eerder de stommiteiten begaan door de mensen zelf, ze raken verzeild in het No Limit’s gevoel.

Oeh ja die vent kon ik wel schieten! Wat een lamlul! Laat haar idd gewoon daar achter en het was nog zijn schuld ook nog!

Had het ondertussen ook gevonden…

Hadden ze nu Turkije maar wel bij de EU gedaan! :wink:

Een iets gunstigere koers dan bij de banken maar alleen in Bkk, rechtsboven op map drukken voor de locatie.

http://www.superrichthailand.com/editor/rate.html

Er is geen terugbetaling als u het vliegtuig(air asia)mist!
Mijn vriendin heeft gaan informeren,en daar hebben ze gezegd,dat je zelf voor voldoende overstap time moet zorgen!!In iedergeval moet toch nog bij Air Asia zijn om nieuwe tickets te kopen,zal mijn verhaal daar uitleggen,misschien dat ze een geste doen?
We wachten af in blijde verwachting!

Ze hadden de serie beter Bring yourself in Big Trouble in Thailand kunnen noemen of Brainless tourist in Big Trouble in Thailand

Helemaal waar.Eigen schuld dikke bult was het spreekwoord toch :chin:

heb trek in een echte thaise lunch

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJYqXqS9w4m7TcSLmecCLpULFs6fOqqcmKC9kgkt9NEMxt2FI&t=1&usg=__81TRa1r8lt960xeXZFND2T5Hh4s=

Brrr het is water koud buiten nog een dag of 18 en dan lekker de warmte in.>>>

Hoorde deze nacht een verhaal over de laatste full moon party, eergisteren:

2 Meisjes (rond de 20, 22 jaar), zwaar aan t trippen op mushrooms, hadden al hun kleren uitgetrokken en achtergelaten. Die twee liepen dus poedelnaakt over de party. Toen ze s morgens nuchter kwamen, waren ze dus alles kwijt. Geen geld, geen kleren, niets meer. Songtaauw wilde ze dus ook al niet meepakken (geen geld, en tetten tonen als betaling konden ze dus ook al niet meer, die hingen al heel de nacht te blinken). Blijkbaar zijn er hier op elk feest wel een paar domkoppen die zo ongeveer de meest fameuze kemel van hun leven schieten. Kan ik eigenlijk maar weinig medelijden mee hebben… Moet je maar zo dom niet zijn, sommige mensen leren het toch nooit (spijtig genoeg misschien zelfs het merendeel)

Op de nacht vd full moon (wij bleven gewoon lekker thuis), spring ik nog effe op de brommer om sigaretten te gaan halen in de 7/11. Komen daar 6 Engelse dronken testosteron-apen in blote borst op 3 brommertjes de weg opgescheurd… Zo zat als geflambeerde pannekoeken, bier in de hand, geen helm, blote voeten, tegen 70-80km/u, joelend en roepend… Dan denk ik bij mezelf dat toch minstens 60 procent van die kerels Haad Rin niet eens haalt… De weg ernaartoe is namelijk 1 vd steilste en gevaarlijkste kronkeldingen die ik ooit gezien heb…
Blijkbaar rijden er hier zelfs constant speciale ambulances rond om gecrashte bikers weer wat op te lappen (of erger: af te voeren; of nog erger:van de weg te schrapen).
Pfff… Sommige toeristen doen hier echt wel raar…lol2 Misschien is het de warmte…:vak02::zon02::vak02:

Had me trouwens vergist, we vertrekken niet 28 sept terug naar Belgie, maar 29 sept ( s avonds om 19.30). Dus nog een dagje langer dan verwacht in Thailand!!!:cheer:

Grts,

Jelle en Marie

Hello Marieke en Jelle !

sawadee mai krab, Frank!:chin:

Hier koud + het grote zwarte gat …je weet wel !

Full moon party is niet voor mij… geeft mij maar lekker eten een wiskietje of dergelijke ne goeie babbel, rustig aan dus !

Binnenkort ook weer zo ver, maar tot dat het zo ver is…:vak02:
Straks een stukje strand opkuisen met wat Thaise kerels die we hier hebben leren kennen: vanavond is het hier een klein strandfeestje… Leuk op onze laatste nacht op het eiland.

Waar ga je nog heen ?

dus jelle je begint me een beetje te begrijpen dat ik soms klaag over de toeristen