Ik vind het eerlijk gezegd,geen reclame voor deze maatschappij,dat ze zomaar vluchten anuleren,de gevolgen kunnen wij dragen!(verlies van tickets air asia,nog een nacht verblijven in Bkk,een nieuwe planning maken+nog een hotel zoeken en zelf uit mijne zak betalen!!)
Was van plan om thuis te slapen bij de ouders.
Ik ben ook geen fan van Turkish Airlinesā¦nooit geweest eigenlijk. Paar jaar geleden ook al veel gezeik met ze gehad vanwege een schemawijziging en zoals eerder gemeld zijn ze telefonisch zeeeeeeeeeeeeeeeer beroerd te bereikenā¦en das dan een lid van de Star Alliance !
Georges, als je nog op zoek bent naar hotelletje vlakbij Soewannapoom, mss is dat Queenās Garden Resort ook wel wat voor jouā¦
Btw, tis al bijna half 6 !!! Yesssssssssssssssssssssssss !
Komt er nog wat leuks op tv vanavond ??
Benidorm Bastards lol2lol2lol2.
Kennen ze dat ook in Nederland Jan??
Ik zie het gewoonlijk op de VTM!
En ik zie nu,dat ik de posting van Dave heb gezien!!
Tja,het zou wel handig zijn om een leuk hotteltje aan Survanabhumi te vinden!
Queenās Garden Resort,zal ik straks eens naartoe surfen(prijs per overnachting)moest het meevallen dan zal het daar worden Dave!!
wat is benidorm basterds
Jazeker en er zitten soms stukjeās bij echt om te gierenā¦
[ame=āhttp://www.youtube.com/watch?v=pX_h9R-ciT0ā]YouTube - Benidorm Bastards NL aflevering 1 [part 2/2][/ame]
Weet het,moet dikwijls op mijn tanden bijten,knap gedaan!
Zeg Jan is dat de hollandse versie,of gewoon overgenomen van de VTM?
**UPDATE:
**jelle en marie,
scheuren nog steeds over het eiland rond en doen zich tegoed aan zee voedsel zeg maar.
Gaat over bejaarden die zich over het algemeen aso gedragen. Maar alles in in scene gezet. Zo zegt een oude man die met zijn vrouw in het park wandelt tegen een neger “hey joh kijk voor je! Zoek je eigen chickie, deze hier is van mij!“ lol2
Vond gisteren RTL5 reuze meevallen trouwens. Idd wat overdreven, Thailand is het meest gevaarlijke land qua wegen. Nou of dat aan de wegen ligt? Denk eerder aan de dronken idioten die de weg nog op gaan! Schijnt dat Thailand een van de beste wegennetwerken heeft van Azie!
Dacht trouwens dat je alleen maar dingen zou zien wat de toerist zich zelf had aangedaan! Nou een vliegtuig wat neercrasht dat doe je echt niet zelf!!!
Beetje soft gisteravondā¦al vond ik die dove onruststokers wel hilarisch! Haha!
Nee wij Holllanders kopieƫren niet lol2lol2lol2, al sla je me dood.
En die krijgen een heimwee zodra ze weer terug zijn :mad::mad::mad:. in Belgiƫ
Over Turkish Airlines, kan er nu nog niet veel over zeggen. Tot nu toe regelen ze het prima. Dat er een vlucht uit gaat is niet zo netjes idd. Maar dat kan iedere maatschappij doen! Kijk naar China Airlines, of Eva die in ene het hele schema omgooit. Ik kan pas echt oordelen zodra we aan de grond staan in BKK en terug aankomen op Schiphol.
Ik zou het wel netjes vinden dat je vergoeding krijgt op het moment dat je kosten maakt. Dus het visum geld terug en zoals Georges zijn ticket vergoed van Airasia en natuurlijk de overnachting in BKK.
Enig idee wat je rechten zijn Georges?
ik gooi er een bucket tegen aan omdat het gister full moon was
is dat meisje al opgepakt op de full moon party is de serie?
Die met die wiet? Of bedoel je een ander meisje. Was een meisje en die had wat bij zich van haar vriend. Zelf gebruikte ze niet (zei zeā¦) is er vanaf gekomen met een boete en voorwaardelijk.
dat weet ik heb de hele serie al ruim een jaar geleden gezien.
die vriend was een lul hij liet haar achter omdat zān visum was verlopen, hij had gewoon een visum run kunnen doen in 1 dag.
BENIDORM BASTERDS