Thailand zever-topic: Aan den toog

Mogguh !!!

Nog ff volhouden en dan hebben we weer WIEKENT :slight_smile: !!!

Nee ik werk in de buurt van Zaandam en ga met de trein. Dat is prettig dan kan ik lekker relax wakker worden onder het genot van een krantje en koffie. In het begin was het wel wennen hoor maar doe het nu ruim 5 jaar en het is inmiddels gewoon geworden het enige is dat het soms na een feestje erg moeilijk is :slapen:

heb ik het toch wel makkelijk, loop de trap af gooi de deur open en ben op m’n werk

Dat is inderdaad wel heel erg lekker hoor. Je hoeft je in ieder geval niet zo te haasten in de morgen :wink:

Goed nieuws we zijn weer een dag dichterbij:vak01:>>>:zon02:

Helaas voor mij niet, maar ben dinsdag & donderdag vrij ook lekker, en het schiet op >>>.

Ja dat is zeker wel lekker Rik. Vroeger ging ik ook altijd met de trein naar werk maar het was zo druk in de trein. Ga nu gewoon met de auto 15min rijden en ben op werk.

Air Berlin prijzen geeft prijzen vrij voor zomer 2011, dit las ik zonet op Thailandblog NL.

Klopt, wij zijn hier gisteren ook over geinformeerd. Vluchten naar Thailand kunnen nu t/m oktober 2011 geboekt worden

Vertrek is enkel vanuit Duitsland ?

Ja, klopt idd. Dusseldorf zal dan het makkelijkste zijn voor mensen uit Nederland

ik tracht prijzen te zoeken op hun site maar dit is een warboel voor mij.:mad:

Heb je data ? Kijk ik ook wel ff !

Indien ik vrouwlief kan overtuigen
07/07/2011 tot ± 27/07/2011

Maar dan moet ik nog een vlucht van Brussel naar Duitsland en waar staan we dan ?

Voor die data zie ik een tarief van EUR 799 inclusief luchthavenbelasting en ook al inclusief die ‘nieuwe’ tax van 45 EUR p.p.

Zie in mijn reserveringssysteem alleen geen vluchten van Brussel naar Dusseldorf
 (met KLM via Amsterdam of met Lufthansa via Frankfurt, maar dat schiet niet op natuurlijk). Rijdt er geen trein tussen BRU en DUS ?

Vind het ook niet supergoedkoop, maar oke, is voor juli. Maar als ik ff snel in de computer kijk, zie ik hier ook vluchten vanaf Brussel met Qatar Airways (heen en terug via Doha) voor zo’n 660 euro per persoon. Aansluitingen in Doha zijn prima, op heenreis 50 minuten, en terug 1 uur en 35 minuten.

maar 50 minuten
dit jaar hadden we met Etihad 40 min. vertraging

En heb zoveel negatieve kritiek gelezen van Qatar :frowning:

http://www.mouthshut.com/product-reviews/Qatar_Airways-925013182.html

Ga lekker opdringerig doen, volgens mij is dit stukje niet gelezen;)

Heb ff gezocht op de website van Turkish Airlines en het volgende gevonden:

8. What if I have connecting flights?

Because online check-in is made through to your final destination, you will experience no problem if you have connecting flights. In this case your baggage will be checked to final destination at the check-in counter. If you wish to collect your baggage at the stopover point, the baggage tag will be changed per your request.

Hier haal ik uit dat het gewoon mogelijk moet zijn om voor vertrek online in te checken voor Amsterdam-Istanbul en voor Istanbul-Bangkok. Bij de bagage drop-off kan je dan het beste nog ff duidelijk melden dat de bagage tot Istanbul gelabeld moet worden, zodat je daar je koffers op de band krijgt.

Ah dankjewel! Vind het een rot site die van THY!

Over de bagage, had daarover ook al contact gehad met vliegwinkel. Zij zeiden dat we onze bagage gewoon kregen op Istanbul airport. Dit omdat we een zogenaamde stop-over hebben. Maar ik zal het voor alle zekerheid nog even aangeven als we op Schiphol zijn. Liever een keer extra dan zonder bagage in je hotel;)

Wie zei dat nou? Was dat Iyong niet? Dat als je meer dan 8 uur hebt tussen de vliegtijden dat je dan je bagage moet meenemen?

Ik weet toch één ding Esther,dat het de eerste en laatste keer is dat ik met deze maatschappij heb gevlogen.(zeker weten)

Ik heb nog nooit gevlogen met THY maar als ik jullie verhalen en de moeite van dave zo zie zal ik dit ook nooit doen