Dat dacht ik ook…maar helaas dat GWT daar anders over… ![]()
Belachelijk ! Ik vind dat juist een goede eigenschap ! Beter perfectionistisch dan laks !
Dankjewel. Helaas denkt niet iedereen er zo over. Wat ik al zei, het ging om mensen, moest ervoor zorgen dat die mensen hulp kregen (huishoudelijk en verzorgend) dan hoor je gewoon geen fouten te maken! Kijk fouten maken is menselijk, en dat geeft ook niet. Maar die houding van, tja jammer dan! Heb cliënten aan de lijn gehad die totaal overstuur waren! Ik vind gewoon dan zet je je er voor in. En daar ga je niet laks mee om!
en zo is het dus ook met iemand z’n reis/vakantie mensen zien daar het hele jaar naar uit werken zich een slag in de ronte om het te kunnen betalen en dan is service dus zeer belangrijk en dat kost dan mischien wel wat meer tijd maar betere reclame als een tevrede klant is er niet en dat is toch zeker ook wat waard
Wat je mist bij reisorganisatie’s merk je pas als er iets dreigt fout te lopen en dan is het vaak hoe men het oplost bij die reisorganisatie, ik denk dat jij dit persoonlijk al hebt laten zien in mijn geval “ondanks dat ik er eerder van op de hoogte was” heb jij het wel helemaal opgelost, en was het makkelijk dat ik aangaf dag 2 dagen langer voor ons een pre was en ik ga dan ook niet zeuren over het feit dat ik dan 2 dagen langer een verblijf moet regelen, er zullen natuurlijk ook mensen zijn die dat wel doen maar dan moet je maar 2 dagen eerder terug vliegen, de personal touch is heel belangrijk een vinger aan de pols houden zodat de klant onbezorgd naar een vakantie toe kan leven.
Ondanks dat mijn ouders ook 1 keer p/j naar Thailand gaan komen zij al circa 15 jaar op de Canarische eilanden voorheen reserveerden zij hun accommodatie altijd via D-reizen maar ondervonden daar vaak problemen mee terwijl andere overwinteraars/vrienden uit Zeeland nooit geen problemen hadden via een klein lokaal reisbureau aldaar, sindsdien zijn ze overgestapt en laten dus terwijl ze in Amsterdam wonen alles regelen door dat bureau’tje in Zeeland en die houden gewoon alles onder controle voor ze.
Alvast een naam voor je reisbureau “Dave’s Personal Touch Travel Agency” zal het maar vast laten liggen in een domeinnaam want jij hebt uitstekende kwaliteiten.
Oude koeien niet uit de gracht halen sssssssttttttttttttt:chin:
Damn ik lees nu pas verder! Nu pas vat ik m! (vanmiddag zaten er 2 kids in m’n nek te hijgen en dan gaat alles vlug vlug bij mij;))
Weer gelazer in de keet? Nee toch…
Sorry Dave,
Ik ben reeds 32 jaar mijn eigen baas en zou nu niet beginnen met een eigen zaak !
Ik begrijp de frustratie maar het is echt knokken en zeker in jouw bussines !
Frank
En iedereen vanavond weer naar rtl 5 kijken?
Yep! Ben benieuwd wie er nu weer een teringzooi van makenlol2
ik heb geen idee maar ik denk dat ze engels pratenlol2
lol2
Dave (of iemand anders) zoals je weet heb ik die overstap. Ik kan online al inchecken bij THY, wil dit ook gaan doen en dan tevens mijn stoel uitkiezen. Moet ik dat 2x doen? Dus eerste keer thuis en 2e x in Istanbul?
Hoor er 2 verhalen over namelijk, de een zegt hoeft niet. 1x is genoeg en je kan gelijk je plek aangeven voor de hele reis. Een ander zegt, je moet 2x je plek uitkiezen. Mijn neefje heeft dat ook gehad. Vloog via Londen naar Australië, thuis inchecken en stoel uit kiezen. Had keurig naar Londen toe zijn stoel naar keuze. Van Londen naar Australië niet! Hij heeft nog navraag gedaan maar hij had 2x moeten kiezen. Hij dacht namelijk eerst nog dat “zijn” stoel toch nog aan een ander was gegeven. Maar dat was niet zo, had gewoon nogmaals moeten kiezen.
Nou maakt het van Schiphol naar Istanbul niet zoveel uit. Maar dat lange tripje naar BKK, daar gaat het ons om. Kees is 1.93 die kan je dus echt niet in het midden neerzetten op zo’n 4-plek. Die zit het liefst exit row of anders samen op een 2-plek en hij aan de buitenkant/gangpad of achterin de “staart” bij het raam.
Scheelt wel dat THY 33" of 34" heeft. T is maar 2,5 cm meer, maar misschien net genoeg om zijn benen 90 graden neer te zetten of een beetje kan strekken. Hij heeft de vorige vlucht wijdbeens gezeten (ook lekker voor mij, NOT!) en tijdens de nacht het gangpad in gelegd.
Ik vond de uitzending van vandaag op rtl5 op zich meevallen. Het enige waar ik me echter wel zwaar aan irriteer is het nederlandse commentaar… Die man maakt het alleen maar erger klinken en hoeveel keer hij wel niet zegt: Thailand is een zeer gevaarlijk land voor de toerist en zeker op de weg pffff.
Mijn collega’s zeggen ook van het is dat jij ons anders verteld en laat zien anders hadden we toch een heel ander (verkeerd) beeld van Thailand gekregen door dit progamma…
Thailand is toch ook een gevaarlijk land vanwege het hoge risico van verslaving en het depressief voelen bij terug keer in nederland?lol2lol2
Goedemorgend iedereen,wat heeft het vannacht fel geregend en gebliksemd.
Mijn kleren waren kletsnat toen ik thuis kwam,zal blij zijn dat vrijdagavond de laatste nacht is voor mij,begin er een beetje door te zitten.
lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Goedemorgen Allemaal,
wat ben jij er vroeg bij Rik
Goedemorgen
Ja wel he maar dat is iedere dag hoor ik ga om half zeven van huis.
zo dat is wel erg vroeg ,elke dag zo vroeg. Moet je over de A9?