kijk maar uit met het tapijt dan want ik denk dat dat niet in de :was: pastlol2
Heb t net maar bij een grijs potlood gehouden;) werd me toch net iets te bloederiglol2
Witte tempel ligt bij Chiang Rai en is de moeite waard , het is niet zo een tempel zoals vele ander nee bij deze valt de mond nog eens open en WAUW iedereen staat perplex!!!
De tempel is nog steeds niet afgewerkt en de architekt gebruikt donaties ( niet meer dan 10 000 bath ) voor de bouw!
Wil je Bush op een raket zien en Osama erbij dit op de muur van de tempel ( binnenin ) het is niet te beschrijven je moet het zien ā¦binnenin geen fotoās nemen ā¦
Wil je fotoās zien stuur dan je e-mail adres door via PM en ik stuur ze door !
De golden clocktower ( de fotoās die ik eens op dit forum plaatste is ook een ontwerp van deze man ).
De gouden driehoek is een plaats waar ooit iets gebeurde maar nu is het een toeristische plaats met opiummuseum maar is volgens mij niet het van het maar indien je tijd heb ā¦
The queens garden ( doi thung ) ,prachtig ( vroeger de opiumvelden )
Hier een van de zovele sites
Ik je een pb gedaan!
:chin: heb hem gezien !
Sorry,
Ik ( wij ) heb de witte tempel 3 maal bezocht in de afgelopen 4 jaar en ieder jaar kom ik tevreden terug !
Men werkt er constant aan verder met een 50 tal mensen wij hebben de eer gehad om met de meester ( dit jaar ) op de foto te mogen staan !
Ik haat zo een toestanden van " foto met bekende artiest of voetballer " maar dit is toch iets anders .
CR heeft mijn hart gestolen maar dit dank zij onze Thaise vrienden !:chin::chin::chin::chin::chin::chin:
Weinig tijd nu, want moet zo naar werk, maar HIER kan je alvast wat info vinden over Chiang Mai.
Een hele goedemorgen allemaal.
Het beloofd weer een mooie dag te worden :zon02:
Ja, het ziet er verrassend genoeg nu best aardig uitā¦zelfs een zonnetje !
Ja het is een klein zonnetje maar toch. Vanaf morgen is het over zeggen ze dus geniet er nog maar even van. Gelukkig zit ik op kantoor bij het raam dus ik kan er een beetje van genieten.
Goede middag iedereen op het Thailandforum!
Wat is het een stralende dag vandaag,profiteert ervan, want voordat je het weet is het al voorbij!!
Tsja, er valt hier op kantoor helaas weinig te genieten van het mooie zonnige weerā¦zo nog maar even een sigaretje roken buiten, zodat ik toch nog wat van de zon meekrijgā¦
Mooie tattoo hoor Esther. Ga je hem in LOS laten zetten?
Ik had de mijne ook al uitgezocht hoor in maart van dit jaar.
In december van dit jaar is het zover en ga ik deze plaatsen.
Zie er een mooie tattoo uit Rik!
Wil hem alleen wel op de originele manier laten zetten en daar moet ik me nog even op voorbereiden haha
In iedergeval Rik ben ik curieus hoe het naderhand zal verlopen met je Tattoo,ff een foto nemen en dan plaatsen hier aan den toog!
Hoe kom je op het idee,om deze tattoo te nemen,kies jij uit een boek?(voorbeelden)
zoān soort tattoo heeft mijn vrouw ook het is een boeddhistische tattoo. niet dat ik dat ben maar vind hem gewoon al vanaf dag 1 mooi :chin: het is een soort van bescherming tattoo ik vind het ook wel bij mij passen. Maar dat is afgesproken hoor als ik hem heb laten zetten plaats ik hier de foto ![]()
Mooie sak yant Rick ! Als je hem op de originele manier laat zetten, moet je je natuurlijk wel aan de bijbehorende regels gaan houden he
!
Ben ook weer van plan een nieuwe tattoo te laten zettenā¦zal dan nr 4 wordenā¦het is verslavend. Wil weer een Aziatische tattoo, maar ben er nog niet uit watā¦