Thailand zever-topic: Aan den toog

was vandaag trouwens wel een lastige vraag voor de tickets naar barcalona maar gelukkig net toch nog gevonden :cheer::cheer:

Nu hopen dat je ook wint Dirk je bent al zover gekomen!

Dat hoop ik ook maar er zitten nog wel meer deelnemers in waaronder ook vaste klanten van deze toog dus er is best wel kans dat er binnekort weer een feestje is hier aan d’n toog

Zijn jullie een beetje bekent met Chiang Mai? Wij gaan daar 5 dagen heen! Wat moeten we absoluut niet missen en wat kunnen we rustig skippen? Loont het en is het mogelijk om vanuit daar een dagje Chiang Rai aan te doen?
En de Gouden driehoek? Moeite waard? Natuurlijk zijn tips over de stad Chiang Mai zelf ook van harte welkom!

Had natuurlijk ook een topic kunnen openen, maar dan ben ik bang dat ik weer teveel tips krijg en dan door de bomen het bos niet meer zie. Geloof dat jullie allemaal Chiang Mai en omgeving al eens hebben gezien, dus kom maar op!

Oja, tempels dat hoeft voor mij niet zo. Een paar is leuk, maar niet de hele tijd tempels bezoeken. Daar houden we beiden niet van. Al lijkt ons die witte wel erg mooi! (Chiang Rai, toch?) En Kees wil graag naar de biertempel, maar die ligt ietswat uit de richting!lol2

Ok dat is goed om te horen heb wel weer zin in een feestje haha

Ik ben met een vreselijke domme vraag de mist in gegaan! Over die verzekering. Blij toe eigenlijk, want dat plaatje met dat landschap had ik echt niet geweten!

Wat was vraag 16 erg moeilijk vandaag!!(stempel)heb zeker 2 uur gegoogeld!!
Hoop dat mijn antwoord correct is?

Ik vind persoonlijk Chang Mai een hele leuke stad met genoeg dingen te zien. De goude driehoek vind ik leuk om te zien maar nou niet echt heel speciaal is een soort drielanden punt alleen dan gescheiden door de rivier en in de tropen haha. Tempels heb ik daar ook niet echt bezocht (was tempel moe)

dat was machu picchu 1 van de nieuw gekozen wereld wonderen een oude inca stad in peru

ik ook georges vind de foto ook niet echt duidelijk maar dat kan eigenlijk niet anders omdat er anders de naam van het land in beeld kwam, althans als ik het goed heb

Kan er boeken over vertellen van Chiangmai,maar ik moet zodadelijk gaan werken dus "klein Estherke"moest je wat info nodig hebben,laat maar iets weten(pbtje)
Mensen tot morgen want ik moet me klaar maken om naar het werk tegaan.
georges.>>>Hoeveel dagen nog??

Werkse George!

Dat wist ik heus wel hoor! Ik maakte maar een grapje!lol2lol2lol2

vertel maar georges! Denk dat jij wel weet wat ik leuk vind!

Werkse…enne…

Ik moet er nog 21 dus jij nog 17!!!

lol2lol2haha had je me mooi te pakken dan lol2lol2

Ga eens even aan tafel tekenen, wil nog een tattoo, en ga zelf maar eens aan de slag!

:smiley: lol2

ga je tekenen met naalden en inkt?lol2lol2

lol2

Daar lijkt het wel op he! Nu heb je mij tuk! :tongue:

Dikke slachtpartij hier zo in de woonkamer! lol2