Thailand zever-topic: Aan den toog

Klinkt vreemd Georges, maar ik ben blij dat we beiden in hetzelfde schuitje zitten…zo kunnen we elkaar een beetje helpen. Natuurlijk had ik het liever niet gehad, maar ja daar doe je niets aan.

Je kan je bagage gewoon weer meenemen en de volgende dag weer opnieuw inchecken.
Omdat je vlucht de volgende dag gaat begin je weer opnieuw.

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar die Georges maakt me weer eens aan het twijfelen!

Een voordeel gevonden Georges! Aangezien het maar niet duidelijk was wat die rookruimte betreft…nu wel…de hele buitenlucht van Istanbul!lol2

Maar toch blijf het lullig voor je vinden hoor! Heb je al iets kunnen regelen met Air Asia? Of is dat vliegticket voor Jan Lul gekocht?

Je krijgt je bagage niet mee als je een korte transit tijd hebt of je vlucht vertrekt binnen 6uur.

En waar moeten ze de bagage laten als je vlucht pas na 12uurtjes weer vertrekt. Want de mensen in de bagege kelder maken een hoop fouten. Kijk maar naar afgelopen april met de vulkaan. Een hoop airlines hebben eesrst alle mensen zonder bagage wegstuurd en achter af de bagage nagestuurd.

Ik denk het laatste Esther!(piet snot)lol2lol2
Mijn vriendin is momenteel in Bkk,en ze zal eens inlichtingen nemen bij Air asia,ik beklaag de mensen van Air Asia,want mijn vriendin is niet op haar mondje gevallen,en kan het goed uitleggenlol2lol2
Verleden keer waren we eens gaan eten bij McDonald,de hamburgers waren eerlijk gezegd een beetje langs de koude kant,ik zou het zo gelaten hebben,maar mijn vriendin ging haar beklag doen.
Het was zo erg geworden,dat we zijn buiten gevlogen(zat er voor niets tussen!!)
Bij haar moet alles perfect zijn,toen we een hotelkamer gingen boeken,waren de kamermeisjes de handdoeken vergeten,zij(mijn vriendin)is dan naar beneden gegaan om haar beklag te maken over 2 stomme handdoeken!(iedereen kan wel eens iets vergeten)

Bij ons is het 8 uur! En daarom dus laat ik liever mijn bagage niet achter! T is ff een gesleep maar dan ben ik wel “zeker” dat de tas in hetzelfde vliegtuig als ik zit beland!

Met zoiets als vliegtickets zou ik ook zeker mijn beklag doen! Maar ik weet ook dat je eigenlijk geen poot hebt om op te staan! Koude hamburgers daarentegen zou ik ook niet pikken;) Maar dan moeten ze wel echt koud zijn! Handdoeken, idd kan gebeuren hoor. Ik zou gewoon vragen om 2 nieuwe. En verder geen stampij maken. Maar owee als ik die handdoeken niet zou krijgen!lol2

Jan met de korte achternaam kan ook nog! lol2 Maar dat ene tikt wat makkelijker! lol2

In iedergeval als ik aankom dan zal ik het één en ander vertellen over het hotel en bagage alsook ofdat alles vlot is verlopen (klein Estherke)lol2lol2
btw:wat schaft de pot vanavond,het is dinsdag en gewoonlijk zijn het bij jou "speklapjes"voorzien!!

Jelle heeft inmiddels zijn eerste chang op koh phangan genuttigd en ze zitten vlak bij mij in een bungalow op het strand.

Die felheid komt mij bekend voor George. Volgens mij is dat Thaise vrouwen eigen haha. Ik had hetzelfde op Ko Samet de hele dag weg geweest toen we terug kwamen was de kamer nog niet gedaan. Ze ging toen even vriendelijk uitleggen dat we wat gingen drinken op het strand maar dat als we terug zouden komen graag wilde douche… Komen we terug kamer gedaan geen handdoeken ik zou een strandlaken uit me tas hebben gehaald maar zij niet hoor haha we hadden wel heel snel schone handdoeken!

En er zullen er vast nog vele volgen :slight_smile:

zou het, dacht dat belgen niet zulke bierdrinkers zijnlol2

Babi Pangang!

Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt, kan ik me vast voorbereiden!lol2

Wat een gezelligheid Baco! Doe ze de groeten!

Ghe, ik had Thais kunnen zijn! Volgens mij is het ook wel vrouw eigen!lol2

Je hebt toch wel Belgisch bier op voorraad he baco ??

:chin:George fijn te horen dat alles toch op gelost gaat worden maar probeer ook weer een beetje te leven als een Thai neem de dag zo als hij komt.(budha)
dus niet te veel mokken maar gewoon het beste er van maken misschien doe je nog wel leuke dingen op in istanbul .

@Georges en Esther goed te horen dat alles nu toch nog geregeld is alleen nog even hopen dat Georges z’n vriendin nog wat kan regelen met air asia

@Baco en Jelle een gezellige tijd daat nu samen maar wel rustig aan daar zo hè Jelle moet wel fit zijn als hij weer achter de toog komt werken en Baco moet denk ik nog een beetje rustig aan doen van de dokter dus niet te veel chang daar samen :vak02: