Nee, groot gelijk hebben ze !! Nog ff genieten van de laatste dagen in Taailand ![]()
Hoi Dave!!Heb ondertussen een mailtje gekregen van vliegtarieven.nl betreffende een aanpassing e-tickets!
In iedergeval bedankt voor de moeite die jij hebt gedaan voor mij!

Goed nieuws George??
Wat een drukte op werk na deze week ben ik echt toe aan vakantie mensen will er iemand met ruilen.
Ik vertrek in schiphol om 17:30pm en ik heb een vlieger van 8:00am sâmorgens vanuit Istanbul naar Bkk,ik kom aan in survarnabhumi om 21:35pm plaatselijke tijd Esther!
Heb ondertusssen al een berichtje van Dave gekregen met de nieuwe gegevens,waarvoor mijn dank!(ik denk dat ik met een bak beer lao niet toe ga komen,voor al de hulp die Dave voor mij al heeft gedaan)
Ik zie idd dat het ticket al aangepast is, dat hebben ze gelukkig snel gedaan. Dus je hebt inmiddels al het goede e-ticket met de juiste data en tijden daarop.
Nu alleen na aankomst in Istanbul nog even naar de servicedesk van Turkish voor een hotelvoucher + transfers naar hotel en terug naar airport.
Georges, graag gedaanâŠhoef er geen Beerlao voorâŠhet is nu eenmaal âpart of the jobâ⊠![]()
Ja hoor ik wil wel ruilen maar mijn volgende bezoek aan LOS is gepland voor volgend jaar juli dus als je intresse hebt zeg het maar lol2
volgens mij heeft jelle nog een doorlopend contract met een zeer hoge afkoopsom dus verlopig zal hij wel blijven lol2lol2lol2
Zouden we er straks met Jelle en Marie weer 2 nieuwe Thailand-verslaafden bij hebben ???
als ik zân berichten hier lees denk ik het wel en dat terwijl wij hem nog wel zooooo hadden gewaarschuwd
Net wat Dirk al zegt niet willen luisteren he we hadden ze nog zo gewaarschuwd: Ga niet heen!! Niet luisteren kost ze nu minimaal één ticket richting BKK per jaar per persoon haha
Dan moet ik nog langer wachten⊠:drugged: :paranoid: :wasted:
Lijkt me geen goed plan Iyong lol2
Zeg Dave,nog een vraagje!Mijn bagage gaat maar tot Istanbul,of wordt dat doorgelabeld naar Bkk?
OOk zal ik weer door de imigratie moeten passeren,en mijn terug laten inchecken,met bagage?
Dit kan je het beste even navragen bij Turkish op Schiphol. Als jij je bagage in Istanbul wilt hebben (misschien vanwege schone kleren voor de volgende dag ofzo), dan moet dat geen probleem zijn, als je het maar wel even aangeeft voor de zekerheid.
Volgens mij moet je je bagage meenemen Georges! Althans dat is wat ik heb begrepen. Ik doe het iig wel, kan ik tenminste in pyjama slapen in het hotellol2 Nee maar ff zonder dollen, ik neem de bagage wel mee. Ten eerste zie het niet zitten om het uren op de airport te laten staan en ten tweede er zitten toch spullen in die ik in de nacht nodig heb.
Sorry Rik lees nu je bericht pasâŠ
Is zeker geen goed plan want ik kom echt om van het werkâŠ
Heb zojuist gemaild want ook ik raakte in twijfel (dank Georges;)) Indien de bagage blijft staan dan zal ik er rekening mee moeten houden dat ik wat extraâs in de handbagage doe! Denk aan een slaap shirt, wat persoonlijke verzorgingsspullen, schone kleding, dat soort spul.
Ik slaap nooit in pyjama,Esther,maar in mijne âŠ!
In iedergeval ben ik eens curieus hoe het hotel er gaat uitzien!
O nog iets kan ik met euros betalen,Esther?(bar van het vliegveld?)ik denk dat we ook drankbonnen gaan krijgen zeker?
Vliegveld accepteert Euroâs. Sterker nog het visum dient in Euroâs betaald te worden! Dus ik denk dat jij helemaal niet hoeft te wisselen. Wij wellicht wel omdat we Istanbul in gaan, maar ook hier kun je veel met Euroâs betalen. En geen idee of we bonnen krijgen. Zou wel netjes zijn natuurlijk iig een maaltijd bon maar aan de andere kant, die hadden we ook niet gekregen gedurende de overstap. Dus alles wat we krijgen is mooi meegenomen. Ik hoor het wel van je;)