:cheer::cheer::cheer::cheer:
Wat zal het hier straks rustig zijn aan den Toog! lol2
Kom je ons dan niet op zoeken in den toog Esther??
Nou de mini laptop en de IPhone gaan mee maar het zal wel wat minder zijn, namelijk genoeg afleiding.
We verwachten natuurlijk wel een dagelijkse update van minimaal 15 regels lol2
Maar natuurlijk wel! Neem zelfs het laptoppie mee! Dus zal hier regelmatig een updatetje komen doen! Zal alleen geen avonden (uren) aan de toog zitten;) Geen tijd voor! Haha
Begrijpelijk dat je op vakantie wat beters te doen hebt.:zon02:
Echter kijk ik er wel naar uit,naar de logboek van iedereen die binnenkort naar LOS gaat.
Een heerlijk vooruitzicht hoor. Ben best wel een beetje jaloers ikke wil ook hahaha
Rik, vannacht komt die film! Heb Kees al instructies gegeven! Zal ook nog een Post-it op de tv plakkenlol2
Nog ff! Zodra wij terug zijn, kan jij echt gaan aftellen!
Zuchtā¦net 35 minuten in de wacht gehangen bij Turkish Airlinesā¦wat zijn die toch ontzettend beroerd te bereiken⦠Heb de moed voor nu maar even opgegeven en ze een e-mail gestuurdā¦al weet ik uit ervaring dat ze daar ook zeer slecht op reagerenā¦
Ga vanmiddag nog wel eens bellenā¦
Tof van jou Dave ; moest je iets voor Georges kunnen regelen dat zou de max zijn !!![]()
Esther, voor jou is het nu al heel dichtbij nietwaar ? En Istanbul is een prachtige stad, ik heb er jaren terug enkele dagen verbleven. Hopelijk heb je de tijd om een beetje de sfeer op te snuiven.:wereld:
En Jelle zijn reis zit er al bijna op, wat gaat het snel. Het lijkt wel of hij pas vertrokken is !
>>>
De vraag is of hij nog barman zal willen zijn als hij terug is, hƩ Jelle ???
Geniet nog maar van uw laatste dagen.
Laatste vakantiedagen bedoel ik natuurlijk :mad::mad::mad:
En nu is Turkish gesloten tot 13.00 uur ![]()
Georges,
Eindelijk heb ik Turkish te pakken gekregen, ik stuur je ff een PBā¦
Hahaha helemaal goed hoor!! Ben er heel erg blij mee
Daar ben ik al mee bezig hoor het schiet alleen nog niet op lol2lol2
Jelle al aangekomen Baco?
Die hangen vast al in de kroeg ![]()
Haha ja en geeft ze eens ongelijk! Heerlijk idee een ijskoude Singha,Lao of Chang op het strand van Ko Phangan (of waar dan ook in LOS) :chin: