Thailand zever-topic: Aan den toog

Momenteel weet ik nog van niets!!7oktober is geen optie(moet werken kan er niet onderuit)
Met mijn probleem zijn ze er momenteel mee bezig bij vliegtarieven.nl,maar ze geraken niet binnen bij "Turkish airlines"dus zal het wachten zijn tot morgen.
En ik zie daarboven al dat Dave heeft gereageerd,dus alles zal wel opgelost geraken één van de dagen.

Aub:Dave!!

http://www.retire-asia.com/beerlao-lager.jpg

Nou ik lees het allemaal weer door en wat een t*#&*%zooi met die airline’s, allemaal onnodige stress voor je vakantie en wat het allemaal voor rompslomp met zich meebrengt, je reserveringen etc. Ik had hetzelfde maar gelukkig bijtijds ontdekt maar ik heb ook helemaal niets gereserveerd want dat zie ik wel als ik geland ben, George kop op het komt allemaal goed.

george laat je niet kisten sabai sabai en alles komt goed

jelle zit nu in de bus hoop wel dat ie een trui bij zich heeft want sommige bussen zijn net vriezers

en dan moeten ze jelle uithakken lol2

Georges wat heb je nu weer voor een pech, dit is echt balen maar ik denk dat het allemaal nog wel goed komt maar ik kan begrijpen dat je wel je broek vol hebt van turkish airlines, dat zoiets toch allemaal gewoon maar kan vind ik nog steeds onbegrijpelijk

als jelle dan wat lekkere singhatjes of changetjes bij zich heeft zijn die in iedergeval wel lekker koud lol2lol2

Net als sommige taxi’s in Bkk brrrrrrrrrrrrrrrr.

:chin:George het is niet leuk wat je overkomt maar je weet het gelukkig tijdig en zo als ik Dave heb leren kennen vindt hij wel een oplossing voor je probeer om te boeken naar emirates dat is een fijne maatschappij
groetjes Fransjes

lol2

Georges, hoe is het nou? Beetje van de schrik bekomen?:kus:

Ben al wat bekomen van deze opdoffer,Esther!
Ik vind het spijtig dat ik mijn vriendin op een later tijdstip te zien zal krijgen.Ook het late uur van aankomst 21:30pm en het wachten op bagage en imigration+de rit naar Bangkok oogt niet fraai.
Er ik in mijn hotel ben is het al 23:30pm,wat moet je dan nog doen?juist gaan slapen.
Er kan altijd iets gebeuren dat een vliegtuig niet op tijd vertrekt ofdat er iets is tussengekomen.
Maar jou vliegtuig vertrekt ook op een ander tijdstip Esther.
Dus ik stel me vragen bij deze maatschappij,dit is niet klantvriendelijk.
Ook de vlucht van Istanbul naar Bangkok is een buitenlandse vlucht,dus ik vind dat ik daarvoor moet worden gecompenseerd!

Goedemorgend mensen aan den toog!Ben juist thuis,heb vannacht niet veel moeten doen.
Ik hoop dat het vandaag een dag is zonder hindernissen(want dat kan ik best missen als kiespijn)
Hoop dat ik vandaag goed nieuws krijg ivb;de vluchtperikelen met Turkisch airlines.
Nu ga ik slapen voor degene die al wakker zijn,maak er nog een mooie dag van,aan het weer zal het niet liggen,men voorspeld voor vandaag een "zonnige"dag.
groetjes:georges.

En het is alweer dinsdag :slight_smile:

Zo naar werk en hopelijk is Turkish Airlines bereikbaar vandaag…

Nog precies 21 dagen >>>:vak01:>>>:vak01:>>>:vak01:>>>:vak02::cheer:

jelle

heeft zich zojuist telefonisch gemeld bij me

Succes Dave hoop dat je wat kan regelen voor George!

Goedemorgen Allemaal,

Het is weer een mooie dag vandaag. Veel plezier en voor de meeste onder ons weer een dagje dichterbij :vak01:>>>:vak02:

Veel plezier vandaag!

Hoe laat vertrek jij nu dan uit Istanbul? Ik om 7.30 uur. Kom om 20.45 uur aan in BKK. Het enige vliegtuig wat op een ander tijdstip vertrekt is die vanuit Amsterdam. Ik vertrek om 11.35 al en jij om 17.30.