Ooh die regels zijn ze me even vergeten uit te leggen hoor lol2
Het zal voor mij nummer twee worden en dan vind ik het wel genoeg (zeg ik nu)
Ooh die regels zijn ze me even vergeten uit te leggen hoor lol2
Het zal voor mij nummer twee worden en dan vind ik het wel genoeg (zeg ik nu)
Ja! Wil er een traditie van maken, iedere keer in LOS een tattoo! Vorige keer ook gedaan. Moet dan natuurlijk niet net zoals Georges 64x gaan!lol2
Tsja, als je hem op de originele manier laat zetten, moet je je natuurlijk wel netjes aan de regels houden ! Dus tijdens de sex mag de vrouw niet meer bovenop lol2 !
Ja, ik zei dat ik het na de eerste ook genoeg vondā¦na de 2e ookā¦en na de 3e heb ik maar heel verstandig mān mond gehoudenā¦
Vind ik wel heel mooi op de originele manier! Echt bij een monnik?
Tja, dat zal voor mij niet opgaan;)
Dit word ook mijn 2e. De eerste, zie mijn plaatje bij mijn naam;)
Dat is wel mijn bedoeling maar ik denk dat ik dat ook niet voor elkaar krijg hoor het zal wel bij een tatoeƫerder worden ben ik bang. Maar goed ik ga er in in ieder geval wel voor.
Je naam in het Thais das ook een mooie!
lol2 Hmmm zal er nog maar eens goed over nadenkenlol2
Zoiezo vervelend als je net een tattoo op je rug hebt laten zetten!lol2
Ik wou al jaren een tattoo, echt al 12 jaar ofzo. Maar wist nooit wat. Ze hadden me al gewaarschuwd, tattooās zijn verslavend! Nou dat is echt zo!
Heb gisteren gemaild met een shop in Chiang Mai. Gevraagd of ik een afspraak moest maken of gewoon langs kon komen. Heb daarbij mijn tekening opgestuurd. Ben benieuwd. Deze komt trouwens op mijn onderarm. De andere zit op mijn been.
Das niet mijn naam! Haha!
Jij ziet iig nu hoe jou naam er in het Thais uit ziet! lol2
lol2 weet ik dat ook weer lol2
Toen die pas gezet was,
De eerste 2 tekens, dat is Rik.
Mijn dochter heet trouwens Iza;)
Viel nog niet mee om dit te vertalen.
Je spreekt het uit als, Riek en Isssaaa (een hele dikke s) de z kennen ze niet.
Goedenavond iedereen hier,
Wij zitten nu op Ko Phangan, op 50 meter van Baco in een bungalow op t strand⦠Heeeeerlijk! Hebben bij Baco al onze eerste Chang op, en we gaan straks nog enen gaan drinken ( Tjah, je krijgt hier zo snel dorst he, k weet niet hoe dat komtlol2)
Daarnet elk een vers visje opgesmikkelt (ik op de bbq met citroengras en tamarinde, Marie gestoomd met gele curry)⦠Hit the spot!
Gisteren middag aangekomen op het eiland, wilden we even een dutje doen tegen een uur of 4⦠We zijn gewoon blijven doorslapen tot deze ochtend!!! Geloof me: een joint-ticket VIP-bus en boot (te koop bij verschillende kleine agentschappen rond Hualampong en KS road) zijn Crap! VIP= Very Insufficient Pissholeā jaā¦lol2lol2lol2. Niks maar dan ook niks geslapen. Enfin, t eiland maakt natuurlijk veeeel goed.
Voor de terugreis naar Bkk ga ik gewoon weer alles zelf regelen, en belangrijk: met de trein. Slapen wij Veeeel beter op dan een bus.
Al de Partypeople zitten aan de andere kant, dus t is hier redelijk rustig, zo willen wij het ook (wat klinken we oud en saai, he?) Maar ja, als je zelf in de horeca staatā¦
Tssss, nog een weekje en t is al weer gedaan. Maar er is nog zoooooveeel te zien! Enkele steden in Isaan, Koh Chang, enz staan op ons lijstje, net als Laos, Birma, Vietnam, Cambodja⦠De regio hier trekt ons wel.
Wat mij hier trouwens opvalt zijn de grote contraten. Arm en rijk, vuil en proper, Westers en traditie, ⦠Ik vind het heel belangrijk om niet te vergeten hoe veel hier ook fout loopt, naar mijn indruk word dit te vaak gedaan. Voor elk mooi detail dat ik ontdek, valt me ook weer iets tragisch of lelijk op. Maar net dat intrigeert me wel. Als ik de volgende keer een beter fototoestel heb, denk ik dat ik enkele zeer interessante fotoās kan maken⦠Nu heb ik er ook wel een hoop, maar details ontgaan mān gevoelige plaat toch soms.
De groeten daar aan iedereen, een rondje Chang of singha voor iedereen, zet maar op mān rekening!lol2lol2lol2 Ik drink de mijne hier wel uit onder de :vak02:
Jelle en Marie
Bedankt trouwens voor de info over Chiang Mai!
Frank, geen idee wat die error is. Hoor er meer mensen over die mij mailen. Ben al 2 dagen bezig met die mailbox leeg maken. Maar het schijnt niet te helpen. Maar ik heb ze, en daar gaat het om! :chin:
Misschien dit Dave??

Wat een heerlijk stuk om te lezen Jelle!
En wat betreft die mooie en nare dingen. Kan het alleen maar herkennen. Dat viel mij eerlijk gezegd vies tegen! Maar het opent wel ogen!!! Niet om mezelf nou een veer in mān r**t te douwen, maar dat is dus een reden dat we dit keer bepakt en bezakt afreizen een heel wat weggeven aan de arme kindjes daar! Kan niet nog een keer toe kijken, en dan weglopen!
Geniet verder nog van je laatste week! En OP een bus zitten, ja dat is toch ook niet prettig!?lol2
Echt iets voor Dave!lol2
MEER MOET DAT NIET ZIJN !:chin:
Jelle hoeveel staat de bath nu voor 1 euro?
Hoop dat hij een beetje naarboven is gegaan!
In iedergeval geniet nog van je laatste week,aan het strand!
georges.
Je weet wat de kip tegen de koe zij tijdens de gekkekoeienziekte:
āstickinā feathers up your ass donāt make you no chickenā!lol2lol2lol2
Maar t is inderdaad een āeyeopenerāā¦
Tot binnenkort!
Grts,
Jelle
1 euro = 40 .34 bath