Thailand zever-topic: Aan den toog

lol2lol2lol2 wat een offer Baco respect hoorlol2lol2lol2

Kan me voorstellen dat je het niet voor je lol doet nee… Zou niks voor mij zijn…ik zit liever hier in de regen in ā€˜Boring Holland’ :slight_smile:

dave jij begrijpt me,

Je hebt gelijk hoor Dave. ik zou er ook niet aan moeten denken. ik denk dat het mooie weer me heel snel gaat vervelen. Nee dan in NL de ene dag regen de andere storm en daarna weer zon. Is toch veel leuker lol2

Ja Jelle zo vlug weg en geen kommentaar ???

Ok had dit gemist !

maar jullie hebben dadelijk oliebollen, en ik krijg weer de vragen wat de thai met kerst doen of waarom vieren ze geen kerst in thailand. jullie hebben 's ochtends boterham met kaas en hagelslag

Tja dat is een zware opgave Baco,maar goed je bent een sterke kerel we hebben vertrouwen in je haha. Ja heerlijk hollandse kaas met een vers bruin broodje.Ik heb trouwens ook geen oliebollen dit jaar hoor ik denk dat het een somtam of een overheerlijke pad-thai gaat worden. Ik zit met oud op nieuw in Si Saket.

je kunt natuurlijk een pak oliebollenmix meenemen, ik heb al een paar keer oliebollen staan bakken hier. en de thai vind het wel lekker hier.

wel een mooi vooruitzicht toch dat je met Oud en nieuw in Si Saket zit toch

Ik heb vorig jaar de route Hcm phnom phen siem reap bkk gedaan was erg leuk om te doen hoor.Angkor is echt heel erg mooi om te zien.Het kan er alleen wel erg druk met toeristen zijn het is dus best wel moeilijk om leuke foto’s te nemen zonder hordes mensen. Ik ga dit jaar naar bkk,isaan,laos en dan weer terug naar bkk

Dat is eigenlijk helemaal geen slecht idee! Zal eens vragen of er interesse is. Zelf hou ik niet zo heel erg van maar het vind het wel altijd heel gezellig als ze op tafel staan. Ja het is een super vooruitzicht hoor. Vorig jaar zat ik in Vietnam HCM en dat was ook super.

Doe mij maar lekker Oud & Nieuw in de Hollandse regen :wink: !

neem maar een pak mee bij vinden ze oliebollen heerlijk alleen gek genoeg met poedersuiker vinden ze het ineens te zoet.

ik heb liever sneeuw dan regen,

mag jij liegen dave?? lol2

ben blij dat het internet nog niet in 3D is anders had ik nu de neus van dave in mijn oog gehad 5555

Net gebeld, onze vlucht in geannuleerd!!! We vliegen nu niet om 23.35 op de 12e maar om 7 uur de 13e! Maarrrr…we krijgen een 5* hotel overnachting incl transfers in Istanbul!!! Niet verkeerd dacht ik maar zo! Natuurlijk is het zonde van die 8 uur in Bangkok, maar dan hadden we toch niet meer gedaan dan versuft rondlopen.

Dave,misschien weet jij dat. Enig idee waarom?

Oke, oke, oke…eerlijkheid duurt het langst…

Ik MIS Thailand !!

En JA, ik had ook graag met Oud & Nieuw in Thailand willen zitten…niet alleen maar met Oud & Nieuw trouwens…

Nee, het ā€˜waarom’ een vlucht geannuleerd wordt of uit de dienstregeling wordt gehaald, vertelt een airline ons eigenlijk nooit. Waarschijnlijk technisch onderhoud of misschien hebben ze die kist plotseling voor een andere route nodig.

Als ik in mijn reserveringssysteem kijk, zie ik de vlucht op 12 oktober van Istanbul naar Bangkok ook niet meer staan.

De verbinding die er nu als eerste uitkomt is:

TK 1954 / Amsterdam-Istanbul / 17:30 - 22:05 / 12 oktober
TK 62 / Istanbul-Bangkok / 07:30 - 20:45 / 13 oktober

Wel netjes dat ze jullie een luxe hotel aanbieden. Echt heel veel tijd om Istanbul te ontdekken heb je helaas niet met deze vluchttijden.

Er staat me vaag iets bij dat je voor Turkije een visum op de luchthaven moet kopen. Neemt de airline die kosten ook op zich ??

Goedemiddag allemaal.

Heb een druk en mooi weekend achter de rug gehad.:zon02::zon02:

Moest vanwege een fout van een klant naar Frankrijk om papieren om te ruilen en daarna van het mooie weer genoten.