Goed vooruitzicht George!! Het is altijd weer een heerlijk gevoel om terug te komen en zeker als er nog iemand je komt ophalen van het vliegveld die je erg hebt gemist.
Hallo Dave, ik heb het filmpje met het recept gevolgd, dat ziet er ongelooflijk lekker uit. Maakt het verlangen naar Thailand nog groter !
Mijn volgende reis ligt vast (India) maar de daaropvolgende wordt zonder twijfel terug Thailand.
En wanneer gaat de volgende reis gebeuren Fleur?
Is voorzien voor januari -februari Rik, het is een begeleide rondreis, het noorden van Inda en Rajastan. Zal wel mooi zijn, maar niet te vergelijken met Thailand qua hygiène enz. Ik geloof dat iedere toerist in India een paar dagen ziek is. Ik heb al mijn voorzorgen genomen mbt ontsmettingsspul enz. en vraag mijn huisdokter om nog iets preventief voor te schrijven. Dat hadden wij ook genomen bij een rondreis in Turkije : de ganse bus een paar dagen ziek, behalve mijn vent en ik.:unibrow:
Dat klopt hoor het is er niet echt heel schoon (ligt uitgedrukt) Een vriendin van mij is er ook geweest en die had als tip voor iedereen die ook die kant op gaat eet geen vlees dan maak je de kans op diaree een stuk kleiner
Dat ze die M. Been nog steeds zo aan laten modderen, al op plaats (0)10.
Even vlugge tussenstop in BKK, vanavond richting Ko Pan Yang…
Dus Baco krijgt zijn verse frietjes!!!lol2lol2lol2
Ciao!
Grts,
Jelle
Udon Thani helemaal afgevallen ??
Op naar het strand Jelle!!
Goedemorgen Allemaal,
Het is weer maandag…En het is weer een stralende regendag in het natte Holland haha.
goeiemorgen het is hier erg goed strandweer:vak02::zon02:
net een berichtje van jelle, i onderweg naar Koh phangan komt morgen op het eiland aan zei ie
Bah…zee en strand…wat een vervelend vooruitzicht…
Ja, stom… ik weet het, maar anders waren we nog een dag extra kwijt aan reizen en hadden we in U T geen twee dagen meer gehad als we nog effe willen uitblazen op t strand.
Aan de andere kant een goed excuus om terug te gaan he lol2lol2lol2 Kunnen we dan de volgende keer koppelen aan Laos… Moest ik kunnen, ik zou drie vier maanden reizen door dit deel van de wereld.
Btw, onze bus vertrekt hier in BKK om 19.00, morgen rond 11.00 komen we aan op ons laatste plaatsje voor we weer naar Belgie moeten…
DE GROETEN!!!
Jelle en Marie:dag:
Hoi Jelle,nog veel plezier toegewenst in het zuiden!!:dag:
Veel plezier en een goede reis!
Doe de groeten aan Baco ![]()
Maar wat gaat het snel voorbij…de laatste dagen alweer…
ik doe het echt niet voor mijn lol dave maar offer me op iemand moet het doenlol2
Wil altijd ruilen hoor !!!
fleurtje aardig aangeboden maar wil je niet belasten met dit zware levenlol2lol2