Wat is je laatste werkdag? En alles klaar? Daarmee bedoel ik evt inkopen, geregel, dat soort dingen. Komt je vriendin je eigenlijk afhalen op het vliegveld?
Tja, als je toch in de buurt bent, waarom niet!? Zou mooi zijn als je een combi kan doen!
Lucky 020 weer gewonnen?

heb wat tom yam kung in de aanbieding dus wie wil tast toe
http://www.kediri.com/Catering/assets/images/Witte_Rijst_4-S.jpg
was de rijst vergeten
Lekker Baco
Ik eet graag een bordje mee hoor (of 2)
laat je gaan rik
Mmmm hij wel lekker pittig

Ik heb er een komkommersalade bij gedaan tast toe mensen
En bij lekker eten hoort ook een lekker stukje muziek beetje Thai/Lao en NL
[ame=“- YouTube”]YouTube - Sao Mor Lam - CHRISTY GIBSON[/ame]
nu we toch een klein feestje hebben dan gooi ik er ook maar een fles sangsom tegen aan
Wow, feestje aan de gang.
Een lekker bordje mango als dessert ?
Heerlijk wat een super maaltijd toch weer!! Nu maar even lekker languit liggen en nippen van de borrel proost!
Weer 3 punten in de tas ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“AxmNsQ_T0oc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
:crybaby::crybaby:![]()
tja nu europees nog he :D:D :beef: lol2lol2
grapje hoor :chin:
Alkmaar toch ?? Ik zeg niks…lol2lol2lol2
Ik heb alles al ingekocht,ondergoed,wegwerp camera’s en ja mijn vriendin komt me om 13:05pm 9 oktober me opwachten aan het vliegveld,Esther!
en dat met het puntverlies van zowel twente als psv toch weer een mooie zondag middag
Ik vind dat Twente met zijn nieuwe trainer,het niet slecht doet in de nederlandse competie Dirk!(Ze hebben nog niet verloren)
Europees draait het ook lekker voor “de tukkers”
Psv heeft me ferm ontgoocheld(thuis tegen Sampdoria)en nu laten ze weeral punten liggen.
Ajax,zal normaliter de kloppen ploeg zijn voor de landstitel 2010/2011!
Europees,zullen ze niet veel potten breken vrees ik.
De nieuwe trainer van Twente doet het zelfs erg goed! Ook europees de rest van de teams (buiten Utrecht en Twente ) vallen me tegen. Zeker Ajax en PSV daar mogen we toch meer van verwachten. Maar goed het is pas begonnen we wachten rustig af