Dikke trui aandoen Georges !
Moet maar weer eens naar de Toko voor wat flesjes Singha!
Ja doet dat maar want hier kun je lang wachten aangezien bar-man Jelle er niet is! lol2
:chin:Goede morgen het ziet er maar grijs uit buiten hier in de buurt van Eindhoven en het is maar koud de heimwee naar Thailand:vak02: neemt nu wel hele erge vormen aan
fijne zondag een ieder
Kom op Fleurtje, nog 1 post en je hebt de 100 !! Dat moet lukken toch ? Des te meer reden om de Singha’s hier vandaag weer open te trekken !
Hier in Haarlem hetzelfde Fransjes…bewolkt en nog net geen regen… Zaten we nu maar met z’n allen in Thailand…
Vandaag weinig plannen…heb straks lekker het rijk alleen, dus Feyenoord-Ajax kijken !
Fransjes, als jij ook mee wil werken aan de Thailand interviews, kan je me je e-mailadres per PB sturen…
Het is nog stil aan de toog…zeker allemaal een zware avond gehad ? Of zit iedereen in de kerk
?
Eupen weer verloren Georges…gaat niet goed zo…
Het is maar een woord Dave ! Eindelijk een getal met 3 cijfers.:cheer:
GOEIE MORGEN IEDEREEN !!!
en een rondje van mij.
Bij ons hing een bordje aan de kerkdeur : Vandaag geen mis, de pastoor ligt in bed met een snotneus lol2lol2lol2
nou heb net 100 mtr op een MB gereden ging aardig dus denk dat ik binnenkort weer rondrij
Bij deze luchtvaartmaatschappij dien je reeds in te checken in je zwembroek of bikini…hij zet je dan ook direct in zee af ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“w8yx5T2Oejc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Euhm hebben we hier ook Chang?
Drink ik wel buiten op want de zon schijnt nog eens in NL.
http://www.robin-lostinasia.com/wp-content/uploads/2010/07/chang-beer-170x300.jpg
alsjeblieft een chang
Goede morgen Iedereen,ben juist uit mijn bed,een lekker kopje koffie kan ik wel gebruiken!!
Wat was het koud vannacht,nog 19dagen en ik kan proeven van de warme temperaturen in Thailand!
Doe mij maar een Singha…over 8 minuten begint Feyenoord-Ajax, dus daar mag wel een biertje bij !
Georges, lekker aftellen voor jou!! Ik moet nog 9 maanden wachten.
Ik zit wel te denken Thailand de volgende keer wat te combineren met wat hoogtepunten van Vietnam( Hanoi, Halong Bay en Tam Coc Ninh Binh) en Cambodja( Angkor Wat complex)enz. en daarna weer lekker naar Thailand.
Of een keer een stopover maken in Hong Kong en dan doorvliegen naar Los.
:crybaby::crybaby::crybaby: meer zeg ik maar niet…
Geef mij maar een paar flessen van iets sterkers! :crybaby: