Thailand zever-topic: Aan den toog

Nu om ff terug te komen op het interview van onze vriend Jan,wou het niet plaatsen daar.
Ik ben vroeger ook iets tegengekomen,niet met een tuk tuk,zoals Jan,maar met een taxi.
Toen ik voor de eerste keer voet zette op thaise bodem,bestelde we een taxi aan de luchthaven richting down town Bkk.
Toen we aan het rijden waren,waren er allerlei mankementen aan die taxi,geen richtingaanwijzers,als hij rechts wou afslagen stak de taximan zijn arm uit het venstertje.
Ook waar ik zat in de taxi,was er een stuk vloerbedekking verdwenen,kon de asfalt zo zien tijdens het rijden;met andere woorden het was ā€œeen verroeste bakā€!

Oh irritant he! Opdringerige chauffeurs en verkopers. Maar vaak ook hilarischlol2

Heb eens gezegd, toen ze vroegen, where are you to go?
Ik; Holland! Rotterdam! Do you know it? How many Baht?
Antwoord; huh i know Holland but is far away for melol2

Ben blij dat je het nog kan navertellen Georges! Dat armpjelol2

Wat we trouwens ook veel hoorden, welkoooom maasaaaaglol2

Tja zien ze er aan de buitenkant picobello uit, heb ik ook eens gehad leek wel een auto uit de Flinstone’s we zijn ook meteen weer uitgestapt 200 meter verder, de meter betaald en pai lood.

Moest je zelf meelopen? lol2

http://blog.makezine.com/flinstonesCar.jpg

Dat net niet maar had het idee dat de bodem er elk moment onderuit kon vallen zodat we met auto stoel en al op de openbare weg zaten, en dat ze remblokken 30.000km geleden al vervanging toe waren wat een drama.

Dat is wat ik bedoelde Gg !!!

:chin:Je krijgt toch wel extra betaald in de nacht en die Thai bahtjes kan je over een paar weken zeker wel gebruiken? nog even en je bent er weer George

Hij is te bezichtigen :cheer::cheer::cheer:

Heb het interview met Jan gelezen, tof hoor !
Wie bestelt er deze avond ? Voor mij ne frisse Singha aub !

Aub,Fleurtje!!

http://www.thailandinformation.de/data/media/25/singha-bier-thailand.jpg

Ik lust er ook wel 1 haha als de singha op is mag een Lao ook :wink:

Dank u Georges, en neem er zelf ook eentje hƩ :slywink:

Beste vrienden en Fleurtje tot de volgende keer,moet nu gaan werken(tegen mijn goesting)
Tot morgen iedereen en maak er nog een gezellige boel van hier aan den toog!!

Werk ze Georges, denk aan de centjes !!!
(heb ik nu nog altijd geen 100 postings ??? …)

In iedergeval zal in de toekomst de verlotingsprijs enkele regeltjes bevatten,Fleurtje!(zoals een aantal postings,wat er wordt gevraagd van de mensen)
In iedergeval nog veel suc6 met de wedstrijd.
georges.:chin:

Georges,
Ben je nu nog niet weg, je zal telaat komen op je werk !!! Uwe baas zal niet content zijn vrees ik.
(weer een posting erbij :smile: )

tja,nog 2 minutjes en ik sluit mijn pc af!
brrrrrrr,ik heb ff buitengeweest wat is het toch zo koud!!
Geef mij maar de thaise temperaturen!