Thailand zever-topic: Aan den toog

Maar dan kun je nog Metadon halen tijdens het afkickproces! Zal straks in November ook eens naar mijn huisarts gaan!lol2

Hmmm
zou dat ook niet helpen bij een Thailand-verslaving ??

Vandaag wordt er trouwens een nieuw interview geplaatst
Jan Aalstede is aan de beurt !
Who’s next ???

Ik denk er helemaal het zelfde over :frown::crybaby:

Als je nog mensen zoekt dan wil ik wel hoor :dag:

Ben benieuwd naar het interview van Jan!

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Was eerst wakker om 07.45 toch nog even omgedraaid, eindstand 10.30 uur, zo dan kan ik er weer tegen aan :cheer::cheer::cheer:.

Lekker ontbijt, 3 bakken koffie, douchen, en dan even aan de boodschappen.

Morgen nog een dagje vrij :dag:.

Goed nieuws, Marie is al weer up and running (gelukkig maar) en zit momenteel op de pc naast mij contact te maken met het thuisfront

Deze middag Birmees gegeten, ook wel heel lekker en heel anders dan Thai.
Deze avond gewoon aan de stalletjes eten op de CM nightmarket en het wat goedkoop houden. (kan ik lekker een singha’tje extra binnengieten in ons favoriet barretje hier in CM: Blues pub (heel rustig, geen ‘hey youuuuu hansommmm, buy me dlink’-gedoe).

We krijgen het hier in CM wel serieus op onze heupen van de tukkies.
Ik blijf wel vriendelijk, maar begin wel creatiever te worden in m’n antwoorden.
‘helloooo, where you going?’
-‘Aaaaah
 That’s for me to know and for you to guess
’
En met de grote grijns op m’n muil, he
 Dan moet je die kerels staan kijken, net alsof ik ze net een moeilijk vraagstuk heb gegeven
 Tegen dat ze door hebben wat ik juist bedoelde zijn we al lang gepasseerd en een hele hoop potentieele klanten ooklol2lol2lol2 Eastern filosophy right back at them. Verrrry sathisfying:chin:

of herhalen wat ze zeggen alsof je denkt dat dat de locale groet is:

‘sir, tuktuk? tuktuk?’
-'ow, well tuktuk tuktuk to you to my friend!'lol2

Tjah, klinkt misschien gemeen, maar de goeie tuks en taxis zijn (naar onze mening dan toch) diegenen die je zelf stopt
 Zoals hier al vaak gezegd: ‘eerlijke Thai zijn toch eerder schuw van nature en komen niet zomaar op je af
’ Iets wat we hier met altijd in ons achterhoofd houden.

Voor de rest is het hier doef en warm vandaag
 straks toch even gaan douchen op de kamer voor we naar de nightmarket vertrekken.

Grts,

Jelle en Marie

@ Jelle,

Het wordt pas lachwekkend als je over de markt loopt en de verkoopster roept tegen je " i have your size sir" moest daar even over nadenken.

Oke, stuur me je e-mailadres maar ff per PB !

Goede morgend iedereen,ben al een half uurtje op en ik zit met een ferme" bronchitis"geraak er niet vanaf.
Heb alles al geprobeerd,medicijnen,siroopjes,zal echt blij zijn dat ik binnen 3 weken de warme temperaturen ga opzoeken.

lol2lol2 ik ga me nu wel afvragen op wat voor markten jij allemaal komt Jan lol2lol2lol2

HĂ© leuk, ik ben benieuwd naar het nieuwe interview!

goede morgen Georges, ik vraag me toch af of jij nu ziek bent geworden van dat heerlijke weer van afgelopen week of van het gemis van LOS in het eerste geval zou ik zeggen kruip lekker terug onder de wol in het tweede kan ik alleen maar zeggen sterkte
hoe dan ook in iedergeval beterschap

voor de liefhebbers staat de koffie trouwens weer klaar

http://www.supremerelatiegeschenken.nl/shop/files/large/artikelen/a38-0304335-roestvrijstalen-koffiekan-met-pomp.jpg

Ik sukkel er al een paar weken mee,Dirk!!geraak er moeilijk vanaf,ook zijn de regennachten niet bevordelijk voor het genezingsproces.
Vanavond mijne laatste nacht,kan zondag een dagje uitrusten,en maandag weeral 5 dagen nachtarbeid.

het lijkt wel of je alleen nog maar 's nachts werkt, ik zou dat voor zo lang toch echt niet vol houden voor mij zijn de nachten voor de uilen

Die vraag had ik ook aan mezelf bij het horen v/d zin, maar het was ook inderdaad de meligheid die zo nu en dan toe slaat bij mij/ons bij het venten door verschillende lieden, of het nu gaat om de TukTuk chauffeurs, kledingverkopers etc.

Geplaatst :slight_smile: