Dat is wel zeker die George schud ze zo uit de mouw, en die gaat over een kleine 3 weken weer die kant op en dan komt ie terug als een opgeladen duracel batterij, daar is D. Kuyt niets bij.
Gg waarom laat je dit niet doen in LOS , is toch veel goedkoper !?
Ik had al verleden week een afspraak gemaakt,bij ne goeie tandarts,ene die mij niet al teveel pijn doet.
Tja,Frank in Thailand is het wel een pakje goedkoper(ik dacht rond de 800 a900bath,voor een tand te trekken!!):dag:
Het begint de korte Jan,nog 21 dagen en ik stap op de vlieger.
Ik zie er geweldig naar uit om mijn vriendin terug tezien,het was geleden van maart.
Voor mij een paar dagen meer maar het is te over zien >>>.
Vindt het knap van je om iedere keer weer afscheid te moeten nemen van iemand waar je omgeeft en van houd, ze zal er wel staan met een bloemetje voor je :cheer::cheer::cheer:.
En dan te bedenken Georges dat als je terug bent je nog maar een maandje hoeft te wachten!!! Dat is ook een lekker vooruitzicht!
Dat mag je wel zeggen Esther,ik moet eerlijk bekennen dat ik december uitsluitend in Bangkok ga vertoeven(koningsfeesten)misschien dat ik nadien nog naar Ko Samet ga om uit te rusten.
Ben nu volop aan het plannen voor 2011,heb al een ticket gevonden voor 526euro.
Welke periode ?
Het zal mei worden Jan,en December!
Voor mei zal het met Egyptair zijn,december met Emirates.
Nu vind ik toch de afreisdatums niet op mijn kladpapiertje!(dacht rond de 5de mei tot en met 24mei)
moet het ticket nog boeken,bij vliegtarieven.nl
Ok George,
Wij gaan eerst nog deze rit bekijken maar ik kan het gevoel, wat ik het liefst zou willen is misschien eens een jaartje overslaan en dan nog wat TVT opbouwen en dan is voor een maand of drie gaan, maar dan moet de economie wel gaan aantrekken want zoals het nu gaat bestaat er de mogelijkheid dat we arbeidstijd verkorting tegemoet gaan zien met de daarbij behorende inleveringen en daar zitten we niet op te wachten.
Zullen die bankmanagers daar ook last van hebben met hun bonussenā¦
Tarieven december 2011 zijn nog niet vrijgegeven Gg ?
Pas in januari Frank!!het is nu nog wat te vroeg voor prijzen"december"!!
Hey iedereen,
Wij zijn momenteel toch weer terug in Chiang Mai. Gisteren gekeken voor een bus naar Udon Thani vanuit Chiang Rai, maar die rijden niet s nachts. Dat kan blijkbaar alleen vanuit Chiang Mai. We wilden dan vandaag de Isaan intrekken, maar nu ligt mijn Marietje ziek in bed ![]()
Gelukkig wel in een steengoeie guesthouse: Gapās House. Heel erg mooi gedecoreerde, ruime kamer.
Hopelijk is mijn meisie morgen wat beter, anders vrees ik dat de Isaan voor de volgende keer zal zijn.
Zoals gevreesd, heeft het virus ook ons te pakken: we hebben al beslist, we komen hier zeker terug!lol2
Aan Wim en Baco: wat is de weersverwachting voor respectievelijk Koh Chang en Koh Pan Yang?
Veel groetjes uit Thailand,
Jelle
:chin:Eindelijk weer eens een zaterdag vrij vandaag weer eens verdiepen op een vliegticket eind oktober naar bkk zal wel emirates worden
verder een iedereen weer een fijn weekend
Er zijn ook hele leuke aanbiedingen van China,KLM en Eva in de periode succes met het vinden van je ticket!
Goed weekend
Rik
En zeg niet dat we je van tevoren niet gewaarschuwd hebben he Jelle !! Ben je eenmaal een keer in Thailand geweest, dan wil je alleen nog maar terugā¦vaker en langer. Voorlopig zijn jullie vast nog niet uitgekeken in Thailandā¦en in de toekomst kan je het altijd nog eens combineren met bijvoorbeeld Laos en/of Cambodja.
Strekte met Marie Jelle! Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie weer verder met de mooie reis. lol2lol2 Had je anders verwacht dan? Iedereen die naar LOS gaat en terug komt wil zsm weer heen :chin:
Ps het is heel leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen hoor,blijf vooral posten:biggrin:
Ah Jelle wat een domper zeg! Wat heeft Marie? Beterschap voor haar! En hopelijk kunnen jullie snel verder reizen!
Mochten Wim en Baco niet antwoorden, deze site is lekker makkelijk.
http://www.wunderground.com/global/TH.html
Trouwens das ook een erge ziekte, het Thailand virus! T sluipt erin en is amper te bestrijden! lol2
Tis net als met heroineā¦als je er eenmaal aan verslaafd bent, kom je er niet meer vanaf.
Sterkte Jelle, ik leef met jullie mee. En nu echt welkom bij de āClub van Thailand-verslaafdenā.
En ik mis Thailand de laatste dagen weer extreem veelā¦vooral als ik die verhalen van Jelle leesā¦:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby: