Thailand zever-topic: Aan den toog

En dan kreeg ik vanmorgen een mail van Thaivisa.com wat ik even vluchtig las dat 3G nog wel 3 tot 4 jaar op zich laat wachten.

Verbazen en zal er nooit aan kunnen wennen. Wat ik al eerder zei, vind ze alleen maar leuk in Engeland! Haha!
Maar dat heb ik wel met meer “volkeren” :wink: sommigen kan ik echt niet uitstaan! Rijke lui uit India en Russen! :disgust:

Ik lig uit de “race” :frowning: Had de vorige vraag fout! Nou ja jammer dan, hoef ik straks in Thailand ook niet iedere ochtend in te loggen! lol2 Want heb zo’n idee dat de wedstrijd nog wel even duurt. Al vind ik de huidige vraag ook wel erg pittig.

Ik hoop dat alles is geregeld. Zodat jullie beiden terug kunnen.

Deze vraag was wel spotgemakkelijk Esther!maar nu een zoekplaatje(vraag13)ik denk dat het voor mij over en uit is,heb alle mogelijkheden ingetikt maar ik vind dit verdomme plaatje niet.:crybaby:

Thanks ik hoop dat het inderdaad ook echt allemaal goed gaat. Het nadeel is dat je afhankelijk bent van andere. We hebben wel goede hoop hoor,dus wel blijven positief :chin:

George,Dave,Jan en de rest natuurlijk :smiley:

Even een klein vraagje:chin:

Aangezien ik heeel nieuwsgierig ben,zou ik graag een peiling willen om te zien welke plaats de favoriet is van mijn mede Thailand forum leden. Is dit mogelijk of bewaren we deze peiling voor volgende maand?

Rik

Op zich geen slecht idee Rik.

Heb je gezien hoeveel mensen het fout hadden!!! Vind dit echt zo´n instinkertje. De logica is er wel maar ook weer niet. Ach jammer dan! Barcelona was leuk geweest, maar ga toch veel liever naar Bangkok! :cheer:

Natuurlijk baal ik wel, had de tickets aan mijn moeder willen geven als dank voor het oppassen straks.

En wat dan het meest favoriet is ga jij niet heen! No way dat je ons wilt tegenkomen! lol2

Ik had mijn vraag toch iets beter moeten inpakken het was nu te duidelijklol2lol2lol2lol2

Nee hoor maar lijkt mij wel heel leuk om de verschillen eens te zien. Vandaar mijn vraag.

Ik had je mooi door he! lol2

:wink:

Maar idd, leuke peiling en dan gelijk erbij natuurlijk waarom het zo aantrekt!

Ja zeker er even bij vermelden het hoe en waarom. Dan hebben andere er ook meteen wat aan :vak02:

Hoi Rik,ik zal over het onderwerp die je hebt vermeld een peiling doen op 1/10/2010.
georges.

1 like

Hoi vrienden,nog 2 dagen werken met de nacht en dan ben ik zondag vrij om de dag nadien terug de nacht op te gaan tot zaterdagmorgend.
Maandag namiddag ben ik niet op wwz omdat ik een bezoekje gaat brengen bij mijn “tandarts”
Ik zie eral vollop naar uit,zie hieronder!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/12/1208033961-366.gif

deze vraag was niet zo heel gemakkelijk maar wel goed te vinden op internet de nieuwe vraag voor dit weekend is wel weer heel erg makkelijk, Georges het is van de bekendste toeristische plaatsen ter wereld

Rik een prima plan en in afwachting van Georges z’n peiling zal ik je alvast een schot voor de boeg geven, mijn favoriete plaats in thailand is Ao Nang een kust plaats nabij Krabi het is de laatste jaren behoorlijk gegroeid maar nog steeds klein in vergelijk met de meest bekende badplaatsen het heeft geen erg mooi strand maar als je naar de massage salon’s loopt (helemaal naar links als je naar de zee kijkt) wordt het wel steeds mooier er is hier genoeg te doen je hebt vele restaurants en genoeg barretjes vanaf hier kan je prachtige trips maken met een boot, Railay beach, Koh Phi Phi, Hong island, Pga nga bay etc, etc ook op het land kan je mooie trips maken zoals oa naar de tiger cave temple of de hotsprings

Prima idee Rik, en George gaat er al mee aan de slag heb ik gelezen, hij zal toch geen familie zijn van M. de Hond met al zijn peilingen.

Haha ik hoop het niet anders krijgen we er nog véél meerlol2