Ik zag ook dat er in de na middag problemen met de server waren omdat de pagina niet wilde openen maar ik weet dat komt wel weer goed, maar zit me nu even suf te piekeren wat het bij jou kan zijn…
Toch niet een belgenmop he…lol2lol2lol2
Het duurt nog lang voor dat WW lekker opent op dit moment, andere site’s openen super snel bij mij maar bij WW blijft het rondje links boven lang draaien.
En dat met 25 MB…
Neenee
…
In de loop van de nm ook.
Nu thuis alles ok.( apple )
Gg zijn pc is ook aan rust toe lol2lol2lol2lol2 die gaat blij zijn als baasje vertrekt naar LOS lol2lol2
Hé Jelle geen nieuws, anders 5 keer per dag lol2 toch niet uit de jeep gevallen ?lol2…
1.90 m da pakt nogal wind hé 55555555
Hier rotweer en de komende 24 uur nog van hetzelfde laken een broek bbbrrrrrrr
25MB:drool::drool: ben hier al blij met 3 mb zeg en daar betaal je ook nog 750 baht voor elke mnd en nu knijpen ze de torrents ook al dus een film duurt 3 dgn ofzo
jullie slapen wel uit zeg het is al 9.40 uur
Dat is nog niks tegenwoordig, All in One Pakket, TV, Dig TV, internet, Tel ,45 euro’s p/m, van een bekend en je kan er bijna niet omheen aanbieder kan zelfs naar 60 MB upgraden als je wilt.
Moet je morgenochtend eens zien hoe lang ik dan uitslaap :slapen:…ff bijkomen van de hele week in 2 dagen.
Hier ben ik weer effe.
Jeepreisje was super! Toffe kerel leren kennen die ons een paar rustige plekjes in de natuur getoond heeft. Jimmy. Hij was blijkbaar zelf de eigenaar van het reisbureautje, maar daar kwamen we pas s avonds achter. Jonge, geangangeerde, professionele en grappige jongen. Hij nam ons mee naar een klein tempeltje in de bergen, hotsprings waar de locals hun eieren in koken (!) en een klein trekje via een paar fantastische watervallen door een stukje jungle. Foto’s volgen.
Z’n piepklein reisbureautje is gevestigd aan de nightbazaar in Chiang Rai, en laat ik nu even schaamteloos reclame maken, want die gast heeft ons echt een fantastische dag bezorgt: http://www.viptravel07.com/home/eng_home_01.html
Trouwens, hier in Chiang Rai de beste noedelsoep van ons leven gegeten: een adresje dat we van Frank doorgestuurd kregen. Anders dan de meeste andere noedelsoepen: eiernoedels in een soort zacht en kruidig cocos-currysoepje met gefrituurde noedels er bovenop… gvd zo lekker zeg!
Wel de meest norse en onbeleefde bediening van heel onze reis, maar dat hebben we er wel voor overlol2
Zo, weer tijd om te gaan, vandaag met de bus richting Udon Thani, misschien wel via Chiang Mai, want ik vrees dat we al te laat gaan zijn voor de rechtstreekse vanuit CR.
Qua weer: af en toe wat regen, af en toe wat zon, maar niets waar we slecht van lopen! Als de zon schijnt is het toch niet te warm (wat voor ons wel goed is, we zijn geen regelrechte zonnekloppers)
Trouwens nog vergeten te vermelden: op de nightbazaar in CR kan je op twee verschillende plekken eten: een nogal afgelekt plein waar de meeste westerlingen plaatsnemen en een immemse foodcourt waar alle thais samenkruipen. Probeer het tweede eens, je moet wat meer je best doen (geen kaart, maar allerlei verschillende standjes waar je zelf de zaken moet gaan vragen) Maar het is echt wel de moeite. Gisteren hebben we hier gegeten: Hotpot met vis ( soort doe-het-zelf-fondue in bouillon), gefrituurde rupsen (een soort die we die middag tijdens de trek al hadden gezien), gefrituurde visjes met kuit en gebakken varkensreepjes in een beslag met citroengras en kefirlimoenblaadjes. Man zo lekker allemaal en voor geen geld.
Ook hier geldt: foto’s volgen:dag:
ja bedankt jan maak me maar lekkerlol2
ubc tv 1500 per mnd. dus niet alles is goedkoper in thailand
slaap ze morgenochtend
Goedemorgen Allemaal,
De laatste werkdag en dan weer heerlijk weekend!! Nog 98 dagen dan >>> ik weer naar LOS :zon02:
Nog Fly Pog gegeten Jelle? lol2 Vind het zo leuk dat jullie het er zo naar jullie zin hebben! Ben ook echt benieuwd wat jullie straks van een eiland vinden!
Georges, ik heb geen idee. Soms kan het ook aan je internet browser liggen. Cookies al verwijderd en Pc helemaal “schoon” gemaakt? Misschien een browser update?
Geen idee trouwens hoeveel MB we hier hebben, best veel denk ik. Ik surf, Kees speelt online met de Wii en dan staat vaak ook nog mijn mini laptop nog wel aan. En dat alledrie tegelijk zonder problemen.
Gisteren was ik niet online, dus weet niet hoe WW het hier deed. Heb RTL5 gekeken, en daarna voor de tv blijven hangen.
En wat vond je van de uitzending Esther?
Niet zo shocking als die van vorige week! T idee dat deze uitzending veel realistischer was. Nog steeds aso’s offcourse, maar hé die heb je ook in Lloret en hier op het Stadshuisplein;)
ben je al aan het voorbereiden Rik?
Ik had precies hetzelfde gevoel hoor.eindelijk lieten ze ook gewoon zien dat het eigen schuld dikke bult was…Blijf me wel verbazen over het Engelse volk.
Niet echt heel erg hoor het staat allemaal al redelijk vast. Eerst twee dagen in bkk dan door naar Si Saket om daar Nieuwjaar te vieren en daarna een ruime week naar Laos. En daarna weer terug naar bkk om het appartement leeg te halen en de laatste dingen af te handelen.En dan samen terug naar NL :cheer: Het zou nog kunnen veranderen maar dat gebeurt alleen als het fout zou gaan met het MVV.