Thailand zever-topic: Aan den toog

Ieder huis heeft zijn kruis en zo is het ook met landen. In ieder land is er wel iets wat niet deugd. Het is alleen niet overal zichtbaar, alsof Nederland zo heilig is, noem het eerder schijnheilig. Van de buitenkant af lijkt het een paradijs maar eenmaal binnenin is het soms een grote teringzooi!

NL is Hel op Aarde lol2lol2lol2

Hoi Estherke!!ben je al druk aan het aftellen?nog 22 dagen en ik stap de vlieger op,zal heel blij zijn dat ik andere lucht kan opsnuiven(warme temperaturen,andere omgeving,lekker eten)

Ben ADHD aan het ontwikkelen Georges! Ik stuiter de hele dag door! lol2

Ben trouwens heel benieuwd hoe THY zal zijn! Hoop dan ook iets van je horen als je bent aangekomen, natuurlijk niet gelijk, je hebt vast betere dingen te doenlol2 Maar wel voor de 12e;) Hoe zit dat trouwens met jou bagage? Mag jij ook 40 kg meenemen?

Ik mag ook 40kg bagage meenemen,maar gewoonlijk neem ik maar een slordige 13kg mee op reis naar Thailand!

Heeee…wat zie ik nou…zijn de vluchten van Georges geannuleerd ??? lol2lol2lol2

Ik neem ook zeker geen 40 kg voor mezelf mee! lol2 vroeg het me gewoon even af. Vond en vind het zo raar. 40 kg pp! Is echt uitzonderlijk! Maar nu komt het mij wel mooi uit! Kunnen nu 40 kg aan spulletjes meenemen voor de kids daar!!!:cheer: Ook moest ik nog wat meenemen voor een vriend in Kanchaburi, komt dus helemaal goed uit! En natuurlijk proppen we die tas terug ook goed vol! Vorig jaar moest Kees zijn schoenen weggooien omdat we over het gewicht kwamen! lol2 En ik had nog wel veel meer willen meenemen, zoveel leuks daar!

Me niet laten twijfelen hƩ Dave!!lol2lol2
Zeg Dave,bij vliegtarieven. nl krijg ik de dag tervoren nog een mailtje betreffende de vlucht naar Bangkok,of moet ik dat zelf checken?
groetjes:georges.

http://users.skynet.be/quintens/images/anitap1.gif

nee Georges gaat met een vliegend tapijt!

Hahahaha, don’t worry Georges, ik heb je boeking net nog even opgeroepen en je staat nog steeds voor vertrek op 8 oktober a.s. Vertrek om 17:30 uur vanaf Schiphol.
Vluchten kan je voor vertrek zelf checken (weet ff niet zo 1-2-3 of je bij Turkish Airlines al online kan inchecken, maar zo ja, dan zie je daar gelijk de up-to-date vluchtgegevens).
Maar je mag mij altijd 1 of 2 dagen voor vertrek een mailtje sturen, dan kan ik ff voor je kijken.

Yep daar kun je online inchecken.

Jij weet dit vast wel, als je online incheckt. Hoe lang moet je dan van te voren op Schiphol aanwezig zijn? Of blijft het gewoon 2 uur en omzeil je gewoon de rij.

Dat doen we Dave,bedankt!!
Ben juist terug op wwz,had verbindingsproblemen om hier binnen te geraken!
Nu ik heb via offline,zo getracht om binnen te geraken en het lukte!(moet nu wel elke keer mijn gebruikersnaam + wachtwoord invoeren!!)wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?
Geraak op het internet,maar niet op wwz(online)wel offline.
groetjes:georges.

Hoi George ik had vanmiddag precies hetzelfde probleem. Op mijn werk kon ik het hele internet af maar kon niet meer hier op de site komen? Nu thuis heb ik gelukkig geen problemen meer.

Ik zit nu RTL5 te kijken en gelukkig laten ze nu zien dat het niet alleen maar aan de Thaien ligt maar dat de meeste toeristen de ellende over zich zelf afroepen door gewoon domme dingen te doen.

hier net hetzelfde…:mad:

Ik ben nu offline op wwz,moet altijd mijn gebruikersnaam +wachtwoord intikken.
Hoe kan ik dit nu veranderen in mijn pc om van offline naar ā€œonlineā€ te gaan Rik?

Kan je ook niet online gaan met je internet instellingen?

Is er geen hokje waar in staat automatisch aanmelden bij elke bezoek wat je aan moet vinken ?

Dat staat aangevinkt Jan!!
maar ik heb om naar wwz tegaan mijn online moeten veranderen naar offline!
Had vanmiddag problemen om binnen te geraken bij wwz!
Nu is mijn pc ontregeld,heb hem terug met systeemherstel opgestart,maar nu nog steeds moet ik mijn gebruikersnaam +wachtwoord intikken!!!
Ben er mee weg Jan,zal uw antwoord morgenvroeg lezen,moet dringend bij eigen klaar maken voor het werk!
Tot ziens en tot morgen Jan!
georges.