Ja, ff naar AMS…geen uitje, maar een afspraak…kan er nog niet teveel over zeggen…
Ik wens je er in ieder geval succes mee!
Ik hoop dat het niet weer te negatief is hoor,de focus ligt zo op het negatieve dat het lijkt of ze vergeten zijn dat Thailand ook heel véél mooie en positieve dingen bied!
Ok veel succes morgen in Amsterdam.
Dat is het hem Rik. In plaats van dat ze ook andere programma’s over LOS laten zien waar je veel van kan opsteken. laten ze het typische toeristische probleem gebeiden zien in het uitgaans leven. Maar het gaat om de kijkcijfers.:mad::mad:
Tja drugs prostitutie dronken Engelse etc zijn natuurlijk ook veel leuker om te laten zien dan chang mai ko samet bangkok etc… :mad:
Maar gelukkig kunnen mensen op genoeg andere manieren wel leuke en positieve dingen te weten komen over dit mooie land.
Ah dank! Zal vanavond eens even gaan uitproberen! :chin:
Daarom mag ik zo graag naar Travel Chanel kijken! Komt ook regelmatig iets op over Thailand! Hetzij over de kookkunsten daar, hetzij over het land zelf. Maar helaas heeft niet iedereen deze zender.
Maar wij hebben geen beelden nodig toch? Wij weten hoe het daar echt is! En mensen die denken dat Thailand één grote criminele hoerenkeet is, is behoorlijk STOM! Zo zei ooit eens iemand tegen mij, ik ben TEGEN Thailand! Want daar misbruiken ze kinderen! Alsof dat alleen maar in Thailand gebeurt! Kijk eens naar de Katholieke kerk! :mad: Ik wil nu deze beschuldiging niet goed praten, want het gebeurt gewoon en ik vind het vreselijk. Maar wat ik hiermee wil zegge is, het gebeurt niet alleen in Thailand het gebeurt in de hele wereld! Het ligt niet aan Thailand! Het ligt 9 van de 10x aan vieze stinkende gore farangs die deze kinderen misbruiken! Die moet je uitkotsen niet het land zelf!
Zo…ik heb gesproken, amen.
p.s als iemand slecht praat, dan schiet ik gelijk in de aanval! Vertel ze hoe prachtig het daar is! En weet je, deze mensen gun ik helemaal dit mooie land niet! laat ze lekker in een chalet in Drenthe gaan zitten! (niets mis met Drenthe hoor;))
Ach ja, de bekende vooroordelen van mensen die er nog nooit geweest zijn… Toen mijn vrienden/kennissen jaren terug voor het eerst hoorden dat ik een Thaise vriendin had, dachten veel van hen dat ik haar wel in een of andere vage bar had ontmoet. Net alsof elk Thais meisje in de gogo-bar werkt. Mensen kunnen nu eenmaal erg kortzichtig zijn…
En stel, je had haar ontmoet in een go-go bar! Wat dan nog? Is ze daardoor een slecht mens? Prostituee is het oudste beroep van de wereld;)
Jammer dat mensen zo denken, zo kortzichtig.
helaas zijn er veel mensen die denken dat de dames voor hun lol in de prostitutie zitten
Amen :biggrin::biggrin::biggrin:
Denk dat ze in sommige landen (waaronder LOS) weinig keus hebben. Het is slikken of stikken (sorry voor de woordkeuze) Je maakt mij gewoon niet wijs dat je voor je lol onder een dikke vieze dronken farang gaat liggen (weer sorry) Heb eerder respect voor die meiden dan dat ik afkeer heb!
lol2
Dat is zeker zo hoor. Collega’s van mij dachten dit ook allemaal (net als een hoop andere vooroordelen) Toen ik ze uitlegde hoe het 1 en ander werkt in Thailand (Azie) begrepen ze het in één keer een stuk beter. Het is vaak onwetendheid.
Wat een zwaar onderwerp,ben juist wakker heb de vorige postings nog niet gelezen.
Goedemiddag iedereen op het Thailandforum,vannacht was het weeral stralend weer(zware rukwinden met buien tussendoor)
![]()
Goedemorgen(middag) George!
Ja we hebben het even over de vooroordelen die mensen soms kunnen hebben neem een bak koffie en lees het maar even op je gemak :slywink:
Ik had vroeger ook vooroordelen over Thailand. Wou er eerst ook helemaal niks van hebben. Maar me broer heeft me overghaald om mee te gaan en sinds dien heb ik er heimwee naar het ooh zo mooie LOS…:zon02::zon02:
Ik had maar één oordeel…stinkend jaloers op de mensen die wel gingen, lol2