Thailand zever-topic: Aan den toog

------------------------------------------------------------.
Vroeger kreeg je voor 400 euro ongeveer 20 000 bath
en nu
…500 euro ongeveer 20 000 bath

Nee dat is weggegooid geld :mad::mad::mad:.

Ik bedoelde te zeggen ik pin normaal gesproken zo ongeveer tussen de 200 en 250euro dit omdat ik niet teveel baht in mijn zak wil hebben. Ik weet dat het geld kost om te pinnen maar ja feit blijft dat ik het gewoon niet prettig vind. Haha dat Ajax heeft verloren boeit me niet zo heel veel hoor als vind ik het voor het Nederlands voetbal wel weer jammer.

Zal een lange rok aan trekken ok!

Ghe, moest lachen omdat je zei, er eentje mee te nemen. Maar dat vatte je vast wel, ben melig en oervervelend, sorrylol2

Dat is zeker waar maar ja het zijn dan ook wel meesters in het namaken. Ik denk dat je het ook nooit zal zien dat hij nep is…

Ach 010 staat op plaats 8 een middenmoter…lol2lol2lol2

Yep, i know, i know, i know…2000 baht, foetsie weg per pinbeurt! :mad:

De chinezen…

:kus:

En die worden dan weer verkocht onder andere in het MBK haha. Maar goed het is een ideetje hoor. Je kan er zoveel mooie mobieltjes kopen

Heren en dame ik wens jullie allemaal een goede nacht.
Ik ga lekker slapen en spreek jullie vast morgen wel weer.

Bey bey

Wij houden er ook niet van om met veel cash rond te lopen. Liever een keer een knaak extra betalen dan je centen verliezen en dus nog meer kwijt zijn! Ik vatte m wel hoor;) Waarom ik reageerde, Frank zei 19800 baht en jij zei, oh maar ik pin altijd 200 a 250. Das toch hetzelfde;) (bij wijze van dan)

Welterusten!

Allemaal weer een hele goede morgen! Alweer een nieuwe dag en voor een hoop onder ons weer een dag dichter bij het vertrek naar LOS :vak02:

Goeiemorgen !!

Fijne dag allemaal en werkse !

goedemorgen allemaal,

Nog 1 dag en dan weekend.

Vanavond is het weer zover negatieve beeld over onze mooie thialand…

Voor degene die RTL5 hebben niet vergeten te kijken.

Alleen vandaag nog en dan is het weekend al begonnen voor mij !!!
Morgen alleen even een afspraak in Amsterdam…

Dagje Amsterdam Dave toe maar…

Je hebt er een overschot aan Thaise restaurants…