Thailand zever-topic: Aan den toog

Wij pinden altijd €200,- dus zo’n 10.000 baht…toen:crybaby::thumbsdown::frowning: Idd ivm de transactie kosten, die koerstoeslag betaal je zoiezo, ongeacht hoe vaak je pint. Maar per opname betaal je ook weer, zowel aan de NL bank (toevallig wij niet) en aan de bank van de bewuste ATM.

Weet je… soms raken er weleens mailtjes zoek! lol2

Mocht je zelf nou niet kunnen kiezen, misschien een idee om de geinterviewde een ander forum lid te laten aanwijzen.

wel te merken dat het voetbal op tv is wat een rust hier :ninja:

Ben er nog Dirk!!Ik ben met één oog de wedstrijd Real-Ajax aan het bekijken,denk eerlijk gezegd dat ze van een kaal reis terug gaan komen(Ajax)

ook hier staat de tv aan maar ik ben het wel met je eens dat als er niets veranderd Ajax kansloos zal blijven
maar ze hebben nog steeds stekelenburg die het verschil nog klein houd

Waarom pin je geen 19800 bath ?

Nou Ajax is goed weg gekomen met maar 2-0…

Ik zag het vanmiddag inderdaad in de nieuwsbrief staan. Foutje bendankt?
Maar goed gelukkig kan jij zelf de keuze maken welke je plaatst.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook iedere keer zo rond de 200/250 pin.Ik vind het niet prettig dat ik anders zoveel geld in mijn bezit heb.

Die grote briefjes zijn zo kapot hoor! Geen problemen mee! lol2 Maar voor de eerste keer is het wel makkelijk! Dus dank je voor de tip!

Neem aan dat je euro´s bedoeld? Met 200 a 250 baht doe je niet zoveellol2 En die 19800 dat zijn bahtjes hoor! Als ik dat per keer kon pinnen in euro’s dan liet ik het wel voor me pinnen! En dan kom ik met privéjet aan op Suvarnabhumi! lol2

lol2lol2Ja zeker bedoel ik euro’s hoor. Ik hoop wel dat de euro weer een beetje omhoog gaat ten opzichte van de baht

Voor diegene met een Iphone is er nu de App Wereldwijzer in de Appstore beschikbaar makkelijk voor onderweg.

Hmmm misschien toch maar eens nadenken om er 1 te kopen haha. Ik zat er de laatste keer al aan te denken om er 1 mee te nemen toen ik in MBK liep.

NEEM er dan ook één MEE voor mij!lol2

Doe het via de Samsung die ik heb (android systeem) werkt ook prima. Gewoon onder favorieten zetten.

Maar die stomme Apple gaat over mee “lopen”! :mad:

Maar €200,- is toch 19800 baht;) (even voor de duidelijkheid, WAS!) Dus dan pin je toch ook niet zoveel, maar het bedrag wat jij veilig vind;) Ghe…

Van slag af zekers? Ttttt Ajaxje, Ajaxje toch…

Dan is het wel te hopen dat het een echte is want er is veel fake op de markt ook hier in Nederland vooral op Marktplaats, anders een abonnement nemen er wordt veel gestunt met de 3gs omdat natuurlijk de Iphone 4 er nu is…
Maar ik vind het prima hij werkt goed dus nog niet toe aan een nieuwe :cheer::cheer::cheer:

lol2 volgens mij ga jij eerder naar BKK als mij :unibrow::slywink:

Dat is ook zo hoor maar ik heb mijn eigen mobiel ook mee dus kan hem dan daar ook meteen testen.En tja als hij dan werkt en hij blijkt toch fake te zijn dan heb ik pech…