Thailand zever-topic: Aan den toog

Hier Esther kijkplezier , effen dromen… video

http://www.bangkokairportonline.com/node/32

bandiet!!!

Achterlijk he dat ik dat allemaal niet meer weet! lol2 Die prijs wist ik wel, hebben vorig jaar 350 betaald (vanuit Bangkok naar het vliegveld) en nu komt die 50 baht airport fee erbij. En No Way dat ik in zee ga met die opdringerige types die voor 100 baht bij wijze van het hele land door willen rijden! Wij pakken alleen nog maar officiële meter taxi’s! Lesje wel geleerd van in een willekeurige taxi stappen!

lol2

Als je nog geen heimwee had naar :thailand: dan krijg je het wel bij het zien van deze video:tear:. Maar goed even volhouden :chin:

Ik begin nu ook steeds meer ADHD symptomen te vertonen hoor! lol2 Ik stuiter de hele dag door! Woeiiii!!! Nog 3 weken en 6 dagen!!!

lol2lol2lol2lol2 Kan me het helemaal voorstellen!!!

Kan er van meespreken Frank ,het was vannacht echt hondenweer,ik ben thuisgekomen als een verzopen kieken!!
Het heeft constant geregend en die felle windbuien kreeg ik er nog bij(gratis)lol2lol2

Nog ffies volhouden George voor je het weet drink je weer je singhatje onder de heerlijke zon van LOS

Dat ffkes duurt lang hoor Rik!!Ik heb het gevoel dat de tijd hier in Belgie blijft stilstaan,wat gaan de dagen zooooooooooo traag voorruit!!“ik krijg er een punthoofd van”!!ha ha ha !!
Het is te hopen dat mijn vliegtuig die dag vertrekt anders ben ik genoodzaakt om mijn bezemstok te nemen!(zie hieronder)ha ha ha !!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/10/1207800724-534.gif

Ik word gek van WW !!! Nu hebben ze in de Thailand nieuwsbrief een melding gezet dat iedereen die ‘geinterviewd’ wil worden mij maar een PB moet sturen…zucht. Had ze toch duidelijk doorgegeven dat het allereerst gaat om de vaste forumleden die hier vrijwel dagelijks op het forum actief zijn…nu krijg ik allemaal berichten van mensen die ik hier nog nooit gezien heb…
En dan heb ik een speciale rubriek laten openen waar we deze interviews in kunnen plaatsen…en wat doet WW…die plaatst de interviews in het Thailand Reiscafe…zucht…zeker blond ofzo…

Ja ik had het opgemerkt…

Tja Dave kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt,spijtiggenoeg is het kwaad al geschied.
Nu gaan we interviews krijgen van mensen die nog nooit op het Thailandforum een vraag hebben gepost.(geen slecht woord over deze mensen)maar het geeft zo’n dejavu gevoel.
Ook bij mij hebben ze de verkeerde peiling enquete geplaatst,maar dit is maar klein bier vergeleken met jou probleem Dave!
Ik vind dat de communicatie dikwijls mank loopt bij wwz.maar wat doe je eraan? niets!!

Lekker dan! T is toch jou “project”. En toch ook logisch dat alleen de vaste bezoekers mee doen (en dat zeg ik niet omdat ik al ben geintervieuwd;))

Ik zou WW een mailtje sturen en vertellen dat dit niet de bedoeling is. Dat jij bepaald hoe of wat en wie. En anders pech. Zou dus vragen een rectificatie.

En nu zeg ik dit ook maar even, Georges de goedzak heeft gisteren een topic geopend. Dat hij wéér iets mee wil nemen vanuit Thailand. Heel leuk en lief initiatief. Maar mij stoort het eerlijk gezegd dat er mensen reageren die amper online zijn, weinig berichten hebben en volgens mij Georges niet eens kennen!

Sorry ben soms bemoeizuchtig, en chagrijnig want heb ergens last van;)lol2

Ze terug naar groep 3 sturen! Kunnen ze leren lezen!

Ja, heb WW al laten weten dat dit niet de bedoeling was :slight_smile:

Ik heb Georges gisteren ook al een PB’tje gestuurd vwb de verloting. Heel erg leuk initiatief, maar je ziet dat er echt mensen reageren die ik hier op het Thailand-forum nog nooooooooit heb gezien en die maar een paar postings hebben gemaakt. Echt Nederlands he…er is iets gratis te krijgen en ze gaan reageren. Zei al tegen Georges dat ie misschien volgende keer erbij moet zetten dat het alleen voor mensen geldt die minimaal al 50 of 100 postings hebben ofzo…

Goed, ik ga zo naar huis…ff m’n ouders internetbankieren moeten uitleggen dus das ook weer gebeurd…zo Ajax kijken…fijne avond iedereen !!

Ja, idd. Heb vandaag al 10 pb’tjes gehad van mensen die ik hier nog nooit gezien heb, maar wel de vragen willen beantwoorden.
Eerst zijn de mensen van de vaste groep aan de beurt en pas later misschien anderen… Voorlopig hebben we nog ff te gaan…

het is altijd verstandig om grote bedragen te pinnen ivm de transactie kosten en meestal is 10000 het max limiet maar de eerste keer kan je ook 9800 pinnen heb je in iedergeval gelijk wat kleiner geld wat wel weer handig is voor taxi,bus,trein,etc

en als je je dan beperkt tot 1 of 2 interviews per week dan zijn de meeste mensen van wie je nu z’n pb krijgt en die je verder hier nooit ziet al lang geen lid meer of hebben ze intussen meerdere berichten geplaatst dus als je dit in een thai’s tempo doet (lekker relax) dan lost het vanzelf wel weer op
maar het blijft wel vervelend en frustrerend als zoiets gebeurd