Thailand zever-topic: Aan den toog

Werkse Georges! Het weer zit je wederom niet mee!:kus:

Hoe zit het ook alweer? Je komt aan in BKK, paspoort controle, bagage etc. Dan wil ik geld pinnen (kan dat daar?) en kunnen we dan ook wisselen naar klein geld ergens? Zullen toch gepast geld nodig hebben, voor de Skytrain (airportlink), voor een taxi (tolweg, vooral zeer klein geld) of voor de bus. Ik weet het niet. Hebben de eerste keer een transfer gehad en hebben pas gepind in Bangkok zelf. Verder ook helemaal niet op gelet.

Hoi Hoi

Ja hoor zodra je door de doune bent gekomen kan je geld pinnen bij de atm. Ik zou even goed kijken bij de airportlink hoor tot op heden hoor ik er persoonlijk weing goede dingen over . Maar ja alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen wie weet is het wel weer anders als jullie aankomen. Als je met de bus gaat dan kunnen ze zeker wel wisselen hoor dan heb je meteen je kleingeld. Het hokje van de bus bevind zich aan de linkerkant als je naar buiten loopt. Ben je al aan het aftellen?

Je kan pinnen op de luchthaven , neem je bagage en ga naar richting buiten daar kom je in een buitenzone maar nog steeds in de luchthaven , daar kan je reeds pinnen.
Je hebt er allerhande die jou hotelletjes of wat ook willen verpatsen …
Op het derde verdiep heb je allemaal restaurants het vierde is voor binnenlandse vluchten ( domestic )
Ik hou steeds een beetje geld over van vorige reis .

frank

Je komt dus aan op het tweede verdiep daar pin je en indien wissel nodig kan je naar het derde iets gaan drinken of eten …er zijn roltrappen of glazen liftkokers …'s morgens is het er doodkalm maar in de loop van de dag een mierennest …maar dat is vakantie voor ons 555555
Dus sta je in de rij voor pascontrole loop dan rechtdoor naar buiten MAAR neem eerst je bagage 555555555

Oh lucky you !!!

Het water guts hier tegen de ramen …kon ik nu maar een paar weken naar LOS met het vrouwtje … ik haat dit rotweer en mijn klok tikt langzaam verder en alles begint te kraken …OOOOO my boeddha give me more time !

Ok dus pinnen kan gelijk na aankomst en wisselen is ook nergens een punt. Hetzij even ergens een bakkie of wat te eten halen. En duhhh niet aangedacht, een buskaartje koop je bij een bushokje en ook daar zullen ze vast wisselgeld hebben! Denk dat het gewoon een taxi word hoor trouwens. Wel zo makkelijk. Kun je daar eigenlijk niet wisselen? Bij het hokje waar je de taxi “bespreekt”?

Oh en Frank, wij hebben vorig jaar alles weer ingewisseld op het vliegveld. Niet verwacht namelijk dat we zo snel al weer terug zouden gaan. Heb nu nog 40 baht hier liggen!lol2

Wisselen hier in NL daar begin ik trouwens niet aan, afzetters!

yip.

20 genoeg voor de kruier…

NL afzetters …altijd geweest hééééé 555555555555

En Rik, ik ben vreselijk aan het aftellen!!!:cheer::cheer::cheer:

Die hebben we vorig jaar €2,50 gegevenlol2 We hadden niet anders, maar hij had geen moeite met euro’s :wink:

Fles is leeg ik ga dutten , ooooo Jelle zit zo kort bij onze Thaise vrienden djuuuuuuu toch ,ik kan ze wel bellen maar daar zijn is toch anders hééééééé
OOh en mijn vrouwtje wil iets anders volgend jaar ( ja heb ik al gemeld , maar ik moet het af en toe kwijt ) :mad::slapen:

Voor die kon de dag niet meer stuk !:chin: Thank you madame…

Hij ging nog net niet de koffers uitpakken! lol2

Maar zonder gein, god wat was die man dankbaar! Werd er zelf verlegen van…
En voor ons is het “maar” €2,50…

Daar zal Kees met zijn vrouwtje geen last van hebben! lol2

Maar niet leuk Frank! Is ze echt niet over te halen? Of wat ik al eerder zei, een combi reis?

liu

kun je niet voorstellen aan je vrouw om naar Siam te gaan

Of een verblijf aan de Mekhong Riviera…

Oh en wees gerust hoor, Esther. Op het moment dat je door de douane bent, springen de ATM’s je zo in 't oog. 1 verdiep lager heb je een food court waar je met bonnetjes van alles en nog wat kan kopen. Fast food, maar dan op zn Thais en veeeeeel lekkerder… Hebben hier onze eerste 1000 baht gewisseld en ons eerste noedelsoepje binnengespeeld. Btw, onze taxirit (meter) van het vliegveld naar onze GH kostte rond de 400 Bht. Gewoon niet ingaan op die kerels die je staan op te wachten.

En maar zeggen dat wij zuinig zijn lol2lol2lol2.

Helaba het gaat over 7000 bath hè geen tientjes he lol2lol2