ik vond de oude ook zeker mooier maar het stoort mij niet en als ik dan naar die blaauwe balk kijk denk ik maar mooi rood is niet lelijk lol2lol2
Ik heb ook geen verstand van computerâs maar de vragen ivm met de nieuwe rubriek van Dave wat kwam in het PDF die krijg ik niet geopend op mijn mini laptop"waar ik aan verslaafd ben" terwijl ik ook nog andere pcâs tot me beschikking heb, en vroeg aan Dave welk programma ik hiervoor nodig had, hij sprak toen over openoffice, daar heeft dit mee te maken George.
Verder een raadsel waarom ik het PDF niet open krijg ondanks er alles op zit, maar dit ???
ja dat is wel ff schrikken zo ja, maar als je het dan toch krijgt kan je het beter daar krijgen dan tijdens een boswandeling er zijn daar natuurlijk wel meerdere kundige hulpverleners aanwezig en ook een defibrillator was bij de hand zo niet had hij het waarschijnlijk niet kunnen na vertellen⊠en dan wij maar klagen over het feit dat we liever in thailand zitten dan hierâŠ
een pdf bestand kan je toch ook openen met adobe reader??
Krijg alles geopend maar Dave stuurt me iets lijkt wel geheim schrift lol2lol2lol2 maar ga er vandoor moet weg, trouwens wat een opmerking he zondag met die Belgische trainer komt doordat ik de avond ervoor het interview met Preud homme had gevolgd en me dat zo fris in het geheugen stond die zondag, ga ook geen smoes verzinnen om er onderuit te komen lol2lol2lol2 :dag:.
lol2lol2lol2 tja soms kan een mens lekker van de wereld zijn zonder dat daar alcohol of andere verdovende middelen voor nodig zijn:slapen::slapen::slapen:
heeft Dave het niet per ongeluk in het thai geschreven lol2lol2lol2
Hahaha, nee, heb het niet in Thai geschreven. Ik moest vorige week voor Word/Excel een productcode invoeren, mân gratis proefversie was over. Niemand kon me aan een code helpen en ik vond het een beetje onzinnig om Word/Excel te kopen. Dus ff gegoogled en toen kwam ik bij OpenOffice uit (geloof www.openoffice.org).
Zag dat Oracle er iets mee te doen had, en dat ken ik toevallig omdat mijn broer daar werkt, dus ik vertrouwde het wel en heb het gedownload. Prima programma, vrijwel hetzelfde als Word/ExcelâŠalleen niet iedereen kan het openen blijkbaar⊠Ik kan de OpenOffice-documenten wel gewoon in Word openenâŠ
ik heb op mijn laptop (nieuw) ook nog geen words/excel en als dit gratis is zal ik het ook eens proberen, we zullen wel zien ⊠word vervolgdâŠ
altijd handig om te weten als het fout gaat lol2lol2lol2
Das geen straf hoor! lol2
Trouwens, het is wel ERG blauw nadat je hebt ingelogd! Ineens het heeeele scherm!
En in tegenstelling tot jullie had ik totaal geen problemen om Dave zijn bestand te openen! Stelletje computer techneuten hier! lol2
Is deze versie nou beknopter dan die ik heb? (Office 2007) gisteren toevallig iets getikt op mijn mini laptop, vind dat soms toch handiger als ik een hoop papier paperassen moet over tikken. Heb dan lekker de ruimte op de grote tafel. Nu kan ik de trial versie van Office nog 23 x openenâŠ
Helaas kan er in een mini laptop geen cd, anders had ik daar Office 2007 ook wel op gezet.
ik ben dan wel geen computer techneut maar de enige reden dat ik dat bestand niet kan openen is dat Dave het mij niet heeft gestuurd lol2lol2lol2lol2
nu in de wereld draaid door een man die in bangkok hilton heeft gezeten dhr parlevliet geloof ik
was zelf te laat om het gesprek te volgen van de week maar eens kijken bij uitzending gemist
Natural high noemt men dat :cheer:.
Tja, dan word het lastig he!lol2
Jongens en Estherke nog een goede avond,moet nu gaan werken(regenweer)tot morgen iedereen!
georges.
sterkte Georges met dit weer kan je dat wel gebruiken