Thailand zever-topic: Aan den toog

Hong -ton lol2lol2lol2lol2

Niet echt, vandaag was een rustdagje. Straks nog even langslopen voor een biertje bij Sam in de Cat Bar (heel gezellig barretje waar ik met de Thaise eigenaar ‘Sam’ al twee keer heb zitten jammen). Dan nog even lezen en naar bed. We hebben daarstraks beslist morgen toch een jeeptourtje rond CR te doen en toch ietsje langer te blijven. t Is hier zo verdomd gezellig, he…:chin:

Misschien nog tot straks, anders een van de volgende.:vak01:

Pffff, ik drink hier echt niet zo veel hoor… Er staat nu al drie dagen een flesje sangsom met mijn naam op achter de toog van de catbar. Ik krijg het gewoon niet op in dat warme weer…
Allez, sebiet nog eens proberenlol2lol2

laat ons weten hoe de jeep tour is gegaan?

Klopt ik drink dit alleen op de ( frisse ) kamer …slaapmuts , niet in de warmte doen anders koppijn .

http://www.chiangraitouristinformation.com/mediapool/62/621073/data/MAPS_CR/Orns_bookshop_map.jpg

JELLE,

Best noodle soup in CR rechtover Wancome hotel van 07 u tot 16 u smakelijk:chin: 25 bath /st mmmmmmmmmmmmm

wel als er nog over is zou ik ook wel een stukje toert lussen :lol:

Kan het spijtig genoeg niet pakken ,Net5Dave!
In iedergeval heb ik het weeral aan mijn kl…n vanavond,ze verwachten veel regen en georges kan er heel de nacht instaan!:crybaby:

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out ?

echt storend Dave!!
heb daarjuist mijn pc terug opgezet!!
Ik denk dat ik eens een berichtje ga plaatsen!!(je hebt het toch over die blauwe Band hé Dave?)

Ja, betreft idd die blauwe balken links en rechts. Vind het erg goedkoop staan en vond de oude lay-out mooier.
Heb al berichtje geplaatst in dit topic:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=99374

Maar ja, ik verwacht niet dat WW er wat aan doet. Ze zullen wel weer zeggen: ach, het is een kwestie van gewenning bla bla bla

Dacht even dat ik een virus had op me laptop aangezien ik gisteren die gratis versie van dat programma wat je zei wilde downloaden maar heb afgebroken omdat ik altijd huiverig ben met dat soort gratis download programma’s (spyware etc.).

Ik heb al een bericht geplaatst in de helpdesk!!dit trekt op niets,ik wordt daar knettergek van Dave!!
Ik ben voor vernieuwing maar dit trekt op geen bal!

O, je wilde OpenOffice downloaden ? Ik ben ook altijd wat huiverig voor dat soort dingen, maar heb het wel gedownload en werkt prima…

Maar wat die blauwe balk betreft, dacht ik ook al dat het aan mijn kompjoeter lag…maar niet dus…

ff iets heel anders, maar was gisteren wel ff schrikken met Evander Sno he…pffff…hij heeft echt geluk gehad…

Klopt openoffice.

Tja 23 jaar en dan dit op en top sportman, pijnstillers ? Heb daar eens een uitgebreide documentaire van gezien vanuit Denemarken.

Nu ik heb niet veel verstand van pc’s Jan maar voorwat diend die “openoffice?”
Ook nog zeggen dat ik mijn statistieken niet kan raadplegen op mijn profile!
Wie heeft daarook problemen mee?

Herkenbaar! Ik voelde dat precies zo!lol2

Over die blauwe balk, het stoort me an sich niet. Maar dacht wel, huh? Zat al aan mezelf te twijfelenlol2

Das zeg maar office van Windows alleen dan de gratis versie. Laatst zat je toch zo te stunten met het vragenlijstje van Dave? Als je open Office had gehad dan had je m gelijk kunnen openen;) Geen idee trouwens of OpenOffice beknopter is dan de versie die ik heb (Office 2007 van Windows) Dat zou Dave dan wel weer weten.

Mij stoort dit enorm Esther!!voor straf eet jij vanavond “speklapjes”!!