Goed om te horen dat het smaakte Baco
Nu ik heb ook iets voor Baco om alle ellende te vergeten die hij verleden week heeft meegemaakt een lekkereā¦
Pas maar op Baco met al die taarten die je krijgt,dan pas je straks niet meer in je zwembroek en das best lastig op je eiland lol2lol2lol2
:drool::drool::drool::drool::drool: mag ik ook een puntje George??
No probem Iyong!!een "puntje"typische Hollands,wij zeggen een stuk toert!(Een stuk toert zijn 2 puntjes!)lol2lol2
FF iets anders Iyong,jij bent toch elke dag op vakantie? Je werkt toch op Schiphol,ik zou er ook voor willen tekenen voor een baan,dicht bij de vliegtuigen.
Ik denk ook nog aan me mede forum leden misschien willen ze ook een puntje of toertā¦
Maar ik denk ook aan me lijnā¦
Nou een lekker stukje taart sla ik niet af hoor :drool::drool:
Laten we een beroep doen aan George misschien is hij wel zo aardig?
Kan je toevallig Net5 ontvangen in Belgie Georges ?? Elke werkdag om 18.30 uur het programma āAirlinersā. Erg leuk programma over het reilen en zeilen bij Southwest Airlines (USA) en EasyJet (Europa).
met mooie weer is het echt ok op schiphol. Maar zodra het slecht weer is het echt meteen minder. Heb dan het gevoel dat ik weg will naar LOS. Maar ik krijg ook heimwee als ik China,Eva,KLM zie vertrekken richting LOS.
Nou dat kan ik me helemaal voorstellen,ik heb het al als mensen zeggen dat ze die kant weer op gaan,laat staan als zelfs de vliegtuigen die kant op zie vertrekken (zeker bij slecht weer of humeur)
Hier is daartsraks een onweer losgebarsten, niet zo hevig als gisteren. Lekker verfrissend!
En net Koreaans gegeten⦠heel speciaal, maar wel lekker.
Grts
Jelle
Hond dus !!!
E woefke aanāt spit mmmmmmmm 55555555
Jullie hebben het dus nog steeds goed naar jullie zin! Hier is het weer een stuk slechter hoor de herfst is nu echt begonnen jullie missen dus niks.
Gr Rik
nnnnee, toch niet⦠varken en Marie nam vis (makreel). Je krijgt bij de hoofdschotel wel een hele hoop kleine bordjes met vanalles en nog wat⦠veel gepekelde zaken. Op t eerste zicht zou je zeggen Japans, maar toch weer helemaal anders van smaak.
Woefke aan t spit moet ik nog tegenkomen⦠mmmjammm!!!lol2
Zakje insecten (sprinkhanen) hebben we wel al binnen. Niet slecht, maar ook niet ongelofelijkā¦
Heb me hier anders wel al te pletter gezweet, amaai zeg!lol2
ja in juli valt er iets minder water dan nu in Los en dan die warmte !
Maar hier is het regen en kou voor de weekend 15 a 17 °
Jah, we gaan geen airco meer nodig hebben danā¦lol2 Man, het kan hier warm zijn!
Eerste dag bij aankomst op Bkk, deur vh vliegveld uit: āwhoapppā!!! Net alsof iemand een warm, nat donsdeken over je heen smijtā¦
Dat hebben we dus niet in juli .
Maar de maanden die volgen is er meer regen ā¦
Wees blij dat je daarin niet moet werken⦠rijst planten!
Jelle staat er voor vanavond of vanacht nog wat op schema?