Ik weet er alles van. De meeste gehoorde opmerking op mijn werk is dan ook vaak er is zo veel moois in de wereld en jij gaat alleen maar daar heen.
Misschien dat ik dit keer dan voor een paar dagen naar Malaysia zal gaan…
Om te zeggen dat ik niet alleen maar naar Thailand ga.
Waarom niet naar Laos !?!? GEWELDIG land !!
Wij gaan daar heen in januari,eerst familie bezoek dan door naar Laos.Ben benieuwd is voor ons de eerste keer naar Laos. Maar ik heb inderdaad het idee dat het een heel mooi land is.
sorry maar de taart was te lekker en zo vaak krijg ik geen appeltaart
Kijk eens aan als je een hele taart naar binnen kan werken gaat het weer de goede kant op met je Baco ![]()
Denk dat jullie het zeker naar je zin gaan hebben ! Als je Thailand leuk vindt, kan ik me niet voorstellen dat je Laos niet leuk vindt. Met name Luang Prabang is super, echt een pareltje in ZO-Azie !
Over aftellen gesproken! Ik tel nog net niet de uren! lol2 Vandaag precies over 4 weken staan we op Schiphol!!! Maar wat heerlijk om met alle voorbereidingen bezig te zijn! Gisteren een reisplanning gemaakt. Wist echt niet meer wat voor en achter was. Boekte er op los. In totaal hebben we 7 “hotels” valt wel mee dus! lol2
Ook slapen we nog een nachtje bij iemand “thuis”, heb iemand leren kennen daar. Hij is Nederlander zijn vrouw is Thais. Zij geeft samen met haar familie kookcursussen. Gaan dus een cursus doen en tijdens en daarna gezellig met haar familie de dag doorbrengen! T schijnt dat die hele familie gek is van karaoke, dus ben benieuwd!lol2
Moet Dave,volkomen gelijk geven Luang Prabang is echt de moeite waard om te bezichtigen.
Het is dankzij Dave,dat ik verleden jaar (zij een paar dagen,wegens omstandigheden)dit prachtige stad heb kunnen bezichtigen.
Ik kwam net dit leuke filmpje nog tegen en wilde die jullie niet onthouden ![]()
Schitterende foto’s hoor Dave! als ik zo naar me scherm kijk en daarna naar buiten krijg ik acuut last van heimwee de herfst is hier dan ook echt begonnen ![]()
Hahaha, hij is leuk Rik !
Zouden ze in Nederland ook moeten doen !
Wilders vs Pechtold ?
Dit kan je straks allemaal met eigen ogen zien in Luang Prabang !
Hier is het idd echt herfst nu…begint weer te kriebelen om te emigreren…
lol2 nou dat zal wat wezen!
Ik voel me door malaysia meer aangetrokken dan Laos.
Amaai wat ben jij een lefgozer om in het water te springen Dave!!lol2
leuke filmpje Rik. Ik zou eerder zeggen Wilders ft Cohen…