ik ben net 23 dagen terug uit LOS maar heel mischien dat ik rond kerst wel weer ga dat hangt een beetje van de te verwachten drukte af met werk dit zal dus een last minute gaan worden als het lukt maar ik ga er niet van uit zal dus wel weer zomer volgend jaar worden (te veel dagen om af te tellen)
Ja Ik zeg ook ik ben niet aan het aftellen maar weet wel precies hoeveel dagen ik nog moet wachten haha
Ik hoop dat de drukte tegen die tijd meevalt Dirk dan kan je ook weer lekker heen! Anders misschien tijdens Songkran?
Wou van de zomer ook gaan voor een weekje maar de tickets waren zo duur dat ik maar besloot om niet te gaan. Dat zijn zeker te veel dagen om af te tellen.
ik zit mijn bedrijfje een beetje vast aan de bouw en dus ook aan hun vakantieās dus eigenlijk zijn alleen de periodes rond kerst/oud en nieuw en de bouwvak voor mij geschikt al willen ze de bouwvak weer gaan afschaffen en dan zou ik dus waarschijnlijk meer kans krijgen om andere dagen vrij te nemen zonder werk te verliezen
nog 101 dagen Riklol2
ja is daar dan wel laag seizoen maar hier zeker niet dus tickets zijn voor de hoofdprijs of je moet heel ruim vooraf al kunnen boeken
ik vloog met air berlin vanaf dusseldorf voor iets meer dan ā¬600 rechtstreeks het kan dus wel
morgen nog maar 100 dat kost wel een rondje hier aan den toog lol2lol2
Het was op het laatste moment om dat ik toen echt in een dip zat wou toen echt ff een weekje weg gaan. Maar ik heb wel veel aan de forum gehad om over me dip naar thailand te komen.
Ohjee zo jaag ik me vakantiegeld er doorheenā¦:crybaby:
Ja hier kan je je gevoelens delen met mensen die dat gevoel begrijp iets wat in je dagelijkse omgeveing meestal niet word begrepen hier zijn we āmet lot genotenā onder elkaar :cheer:
wel dan kan je de kosten toch delen met rik :vak02:
Alvast voor iedereen een bakje koffie omdat Rik en ik morgen nog maar 100 dagen moeten voordat we naar het o zo mooie LOS gaanā¦
dan zal ik eens in de koeling kijken of er nog appeltaart over is van gister
Denk dat baco alles heeft opgegeten want heb hem een appeltaart van de Hema gegeven.
Hij er echt trek in.
er liggen inderdaad enkel nog wat kruimels
Ja dat klopt helemaal hoor,de meeste snappen weinig heel van het feit dat je zo bezig kan zijn met een land en alles wat daar bij hoort.Als je dan je gevoel onder woorden probeert te brengen dan zie je ze denken haha
Dan doe ik er een gebakje bij.100 dagen is toch een mijlpaal :vak02:
Dat klopt helemaal Rik. Ik praat met er op werk ook en sommige begrijpen niet dat ik zo vaak er naar toe ga en verklaren me voor gekā¦
Lekker gezond gebakje ik zal er echt van gaan genieten Rik .:drool: