Thailand zever-topic: Aan den toog

Volgende rondje is van mij om de terugkeer van Baco te vieren ! Baco krijgt zelf een vruchtensapje, want hij mag vast nog geen alcohol :slight_smile:

lijkt me niet verstandig om aan de baco’s tew gaan

lekker ontbijt… lol2lol2lol2

Baco hier heb je lekkere appeltaarts

http://lauradebrouwer.files.wordpress.com/2008/03/appeltaart1.jpg

1 like

dave wat kan ik jouw aanbieden?

Den Dave is alleen maar tevreden met een tripje naar Thailand!!lol2lol2

Eigenlijk wel ja…maar met een koud Singha’tje neem ik nu ook wel genoegen :slight_smile:

Wil je nu geloven Dave,dat ik echt goesting heb om een koude Singha te drinken?
Moet morgen toch naar stad,ik denk dat ik ff ga binnen lopen bij een thais winkeltje voor een kratje!!

wat kost een kratje singha in belgie

Welkom terug Baco vroeg me zondag nog af hoe het met je zal gaan, en die appeltaarten van de Hema zijn nog steeds lekker en dat voor 5 eurie’s

Zou het eerlijk gezegd niet weten Baco!!
Gewoonlijk hier in Antwerpen(thaise winkels)rekenen ze met dubbel krijt.
Maar ik heb het voor over,lekker een singhatje drinken met wat thaise muziek erbij het geeft mij een ontspannend gevoel.

In Belgische toko betaal je toch tussen de 1.50 en de 2.00 eur voor een kleine singha. Hier in Chiang Rai 80 Bht voor een grote!!!lol2
We zitten bijna elke avond bij Sam en zijn vrouw in de Cat bar. Tof zaakje waar Sam ( een van de tofste en vriendelijkste Thai die we tot nu toe tegenkwamen elke avond vanaf 10 pm een ‘housejam’ houdt. Dwz. hij speelt elke avond ongeveer hetzelfde repertoire rockmuziek op een van zijn gitaren onder begeleiding van een jonge bassist en een drumsynthisizer.lol2lol2lol2 Maar hij doet dit met zoveel passie en overgave dat we elke avond weer genieten van zijn versies van nummers van pink floyd, bob Dylan, Bob Marley, the Stones, The Beatles, etc. Gisteren trouwens een uurtje met hem zitten jammen op de accoustische gitaren en een interessant gesprek gehad over zijn opvattingen over religies, politiek, enz… Verstandige kerel!
En zijn vrouw is een chou van een madam! Echt een ongelofelijk vriendelijke, attente en grappige vrouw. We hebben het hier echt naar onze zin, maar morgen vertrekken we naar Udon Thani.

Gisteren trouwens ook een fietstocht gedaan naar de witte tempel buiten Chiang Rai. 30 km in totaal, waarvan 20 in de blakende zon en 10 in de gietende regen! nat tot op de onderbroek! (letterlijk!) Maar wel een heel leuke ervaring!

@Frank, tjah, we waren inderdaad van plan ze te bellen vanuit Bkk, maar door de overdondering van onze zintuigen enz. een beetje vergeten :frowning:
We realiseerden ons trouwens deze ochtend dat we al halfweg ons verlof zijn, dus moeten we weer voort. Die trekking met jullie vrienden zal dus waarschijnlijk voor de volgende keer zijn (we komen hier sowieso terug). Zoveel dingen die ik wilde doen, komen er niet van. We hebben nu eenmaal geen zin om ons te haasten. Mai pen rai…

Groetjes,

Jelle en Marie

Goedemorgen Allemaal vanuit een regenachtighe Schiphol :mad::mad:.

Voor je het weet Jelle ben je weer op weg terug naar BE.
Maar dat is pas over twee weken dus zo lang jullie daar nog zijn zou ik zeggen geniet van elke moment dat je er zit.:chin:

Goedemorgen allemaal vantussen de grote rivieren waar het ook regenachtig donker en grijs is (klinkt echt als Nederland)
@Jelle Geniet met de hoofdletter G daar zoland het kan en ja dat je de eerste keer in thailand meer plannen hebt dan dat je daadwerkelijk dingen kan gaan zien is een bekend “probleem” elke keer als ik er ben geweest heb ik weer dat gevoel van daar en daar had ik ook nog willen gaan kijken en ik denk dat dit ook een van de vele redenen is dat het z’n verslavend land is

@ Iyong dit regenachtige weer zal het verlangen naar l.o.s. zeker niet minder maken, gelukkig maar voor je dat het aftellen al in volle gang is

Zodra ik de vliegveld in loop heb ik al meteen hiemwee…

Maar dat klopt ook Dirkpie mijn planning komt ook niet uit vanwege de training. heb haast geen tijd meer om diengen te gaan opzoeken.

Dirkpie ik kan echt niet wachten. met de dag wordt de hiemwee groot.
Nog 101 dagen om percies te zijn.

Dirkpie ga jij dit jaar nog naar LOS?

Goedemorgen allemaal

lol2101 dagen maar net als mij ben je niet aan het aftellen he lol2

ik niet aftellen Rik :paranoid: