lol2lol2 …
Maar de avond klok ging toen in rond 2300.
lol2lol2 …
Maar de avond klok ging toen in rond 2300.
wat is dat voor gerecht George?
Fried brocoli met Pork en Noodles toch George? (weet de Thaise naam niet)
Georges als dit uit je oren komt moet je toch eens bij de dokter langs gaan lol2lol2lol2
Ohhhh 23 uur! Later mag ik toch de straat niet meer op! lol2
Dat ziet er jammie jammie uit Georges!
En aan de knikker…haha sorry das nou iets typisch NL! Je kan er idd ook nog het woordje stront tussen doen!lol2 maar ik zeg dat altijd als er iets aan de hand is. Dus daar is wat aan de hand word bij mij, daar is wat aan de knikker.
Nog een uurtje werken en dan zit de eerste dag er weer op ;-). Dan lekker naar huis voor een vers gemaakte pan Fried Rice met garnalen
Geen “Fried brocoli met Pork en Noodles”
Haha nee dat was zaterdag ![]()
De beroemde speklapjes van onze goede vriendin Estherke!!btw:wist wel wat er moest achterkomen Esther,maar ik gaf de voorzet aan jou!!
En zoals gewoonlijk ben je er weeral ingetrapt!ha ha ha !!
Rik eetsmakelijk voor straks.
En de rest ook natuurlijk.
zal wel door mijn hersenschudding komen maar heb trek in appeltaart,die vd hema vond ik altijd lekker
Haha wil wel een stuk opsturen >>>maar ben bang dat het tegen de tijd dat het er is niet zo lekker meer smaakt Baco.
denk het ook.
maar er is hier een bakkerij die best wel goede apfelstrudl maakt, ze zijn alleen een beetje zuinig met de kaneel
En Iyong geef een rondje aan de toog want hij heeft de 6000posting gezet(aan den toog)
Voor mij mag het een singhaatje zijn Iyong!
http://www.houstonthairestaurant.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/singhabeer.jpg
Ajb George een koude Singha
[URL=“http://www.houstonthairestaurant.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/singhabeer.jpg”]
Bedankt Iyong,maar hij is al op gedronken zou lekker was dat!!
ff iets anders wat je tegenwoordig allemaal tegenkomt in je corneflakes!!(lees hieronder,ik zit er voor niets tussen!!)
Man vindt gebruikte tampon in pak ontbijtgranen
13 september 2010, 14:02
Een man uit de Amerikaanse staat Georgia heeft 's morgen een wel erg opmerkelijke ontdekking gedaan aan de ontbijttafel. In het kommetje met ontbijtgranen dat hij voor zich had staan, trof hij namelijk een gebruikte tampon aan.
Thomas Roddenberry had net een nieuwe doos geopend en de granen in een kommetje geschonken. Toen hij echter een eerste hap nam, merkte hij plots dat er een gebruikte tampon in zijn melk dreef.
Roddenberry heeft nu een rechtszaak aangespannen tegen de winkel waar hij de ontbijtgranen aankocht
Het zal je maar gebeuren… Maar ja…zou het echt waar zijn of heeft deze man het verzonnen en wil hij gewoon makkelijk geld verdienen met een megaclaim !!!