Of ze van de april betogingen geleerd hebben, vraag ik me af… Van het verleden (eerdere demonstraties die uit de hand liepen zoals in mei '92) hadden ze ook niet geleerd…
De tijden van China Airlines voor Amsterdam-Bangkok vind ik perfect…terug om 02:30 uur vind ik minder. Je weet dat je weer terug naar huis gaat en moet dan nog de hele avond wachten… De laatste jaren hebben we maar een dagkamer geboekt, zodat we in ieder geval de hele dag nog een kamer ter beschikking hadden. Dat maakt het wachten zeker aangenamer…
vanochtend zijn de hechtingen verwijderd.
maar als ik een paar uur wat doe dan krijg ik last van mijn hoofd dus moet nog ff een paar dgn geduld hebben.
george een leuk interview
Goed nieuws Baco. Nou in ieder geval veel sterkte en doe vooral rustig aan…
Goed te horen dat het weer wat beter gaat Baco!!
Nog ffies een paar dagen op het strand tot rust komen is toch geen straf lol2
denk niet dat het een goed idee is om nu in de zon te gaan liggen.
Nee niet in de volle zon maar…palmbomen zijn er genoeg toch
http://www.wereldwijzer.nl/177148-albums3206-picture22110.jpg
Rik je foto’s zijn niet gelukt… Palmboom zal je net maar een kokosnoot op je krijgen…:slywink:
Nee dat zie ik??? Wilde deze foto laten zien : Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Onder zo’n palmboom wil ook wel herstellen.
Goed om te zien dat je weer ff online bent geweest baco !!
Binnenkort zal ik jou ook de vragenlijst voor de interviews toesturen als je wilt meewerken !
Heb hem ff geplaatst Rik!!Dat kost je een Singhaatje!!
Baco,nog veel beterschap gewenst en rust maar lekker uit!!
groetjes:georges.:dag:
wil meewerken maar zal misschien een paar dgn duren voor ik hem heb beantwoord
goed te lezen dat het beter gaat met je, en een paar dagen geduld hebben is in thailand minder erg dan hier in nederland al blijft het altijd vervelend natuurlijk
in iedergeval beterschap toegewenst
:chin:George Haha dat is goed hoor!! Als ik je tegenkom in het mooie los dan is de eerste van mij!
Zoals het er nu uit ziet, hebben we geen reizen ofzo in de avond. We zijn overal s’middags al terplekke. Laatste aankomst vanuit BKK zal in Pattaya zijn, ons vliegtuig vanuit Chiang Mai land om 15.45 uur. Dus nog niets aan de hand in feite daar we tegen 18.00 á 19.00 uur in Pattaya zullen zijn.
Nou maar hopen dat de Demo rustig verloopt en dat er geen avond klok wordt toegepast.
Het nummer en adres van de ambassade heb ik zoiezo. Kan namelijk ook mijn paspoort verliezen of dat er iets anders hand is. (over dat laatste maar liever niet aan denken…) Maar ik maak me verder geen zorgen hoor, stel we zouden afgelopen voorjaar geboekt hebben dan was ik zeker wel gegaan! Had alleen de gebieden vermeden waar de onlusten waren. Al was het alleen maar omdat de verzekering niets dekt indien er wat aan de knikker is;)
20.00 uur was die klok toch?
Maar ja, zoiezo maar hopen dat die klok niet word ingesteld. Zal een flinke domper op de vakantie zijn…zit je daar, nog voor kinderbedtijd op je hotel kamer! :mad:
Wat is er aan de knikker Esther,is het woord soms s…t?
weet jij wat ik vanmiddag heb gegeten Esther?
zie hier beneden!!(het komt mijn oren uit)
http://www.brutsellog.eu/beeld/2008/06_JUN/noedels-speklapje.jpg