We zullen het meemaken Rik.
Ik vind het fijn als ik in de ochtend land dan heb ik tenminste nog wat aan me dag… en als ik laat vertrek kan ik ook nog van alles doen… vertrek dan zo laat mogelijk naar de vliegveld.
We zullen het meemaken Rik.
Ik vind het fijn als ik in de ochtend land dan heb ik tenminste nog wat aan me dag… en als ik laat vertrek kan ik ook nog van alles doen… vertrek dan zo laat mogelijk naar de vliegveld.
Brrr…ik hoop toch niet dat het weer uit de hand loopt.
hier staat wat te lezen over de komende actie van de redshirts, ik denk dat het allemaal wel zal los lopen deze keer
Ik denk dat allemaal wel erg mee gaat vallen hoor. Het gaat om een 1 dag demonstratie. Zowel de regering en de Reds willen geen zware problemen meer met elkaar ze zijn er beide van bewust dat het heel belangrijk is voor Thailand om niet weer in een impasse te raken.
Het is de 4e ‘verjaardag’ van de coup (2006)…
Gisteren hebben een aantal honderden mensen de slachtoffers van de rellen herdacht…
Ja precies lekker vroeg aankomen en laat weer vertrekken. :vak01:
De demostratie zal wel goed gaan verloppen. Neem aan dat ze wel het 1en andere zullen gaan afspreken.
Zo is het Rik lekker optimaal genieten van je holiday…
Moet er toch niet aandenken, een herhaling van afgelopen jaar! Niet dat ik bang ben hoor, genoeg plekken om te vertoeven zonder er last van te hebben. Maar die rompslomp er om heen…bah! En natuurlijk het idee dat Thailand nog meer naar de kl*ten zal gaan.
Deze keer vind ik ons aankomen ook niet je van het. 13.05 uur pas! Ik hoop maar dat ik een beetje goed slaap in het vliegtuig. Want om nou bij aankomst in het hotel te gaan slapen dat zien we ook niet zitten, gezien het tijdstip. Terug vind ik wel prettig, 23.45 uur! Om 2.30 uur, zoals we vorig jaar hadden vond ik maar niets.
Heen vliegen wij al om 11.35 uur, gaan eerst een dagje Istanbul pakken! En daar vandaan om 23.35 vertrekken naar BKK.
Ik kom deze keer ook pas in de middag aan dat is wel balen maar ja niks aan te doen.
Ik vind het juist heerlijk 'morgens aankomen om een uur of 7 en dan vertrek rond 02:30. Dan heb je heerlijk de volledige laatste dag nog om wat te doen.
Maar goed gelukkig is dat voor iedereen anders.
Wij zitten op 1lijn qua aankomst en vertrek.
Ja vooral het laatste :mad: Maar gelukkig lijkt het er op dat ze dit nu beide weten:chin: Dus gewoon heen gaan en lekker genieten.
Haha ja maar helaas gaat de vlieger niet bij EVA je komt aan in de middag en vertrekt ook weer aan het begin van de middag.
Ik wilde liever met China maar als ik al een leuke prijs zag was er wel weer wat met de site aan de hand en 10 min later was het ticket weer duurder. Toen ik dit ticket tegen kwam had ik zoiets van niet de ideale tijden maar je gaat in ieder geval:vak01:. Maar goed blijf nu wel een dag langer je kan dus niet alles hebben zeg maar ![]()
Met een vertrek om 23.35 hebben we ook nog de hele dag! Ben best een nachbrakerd hoor maar 2.30 pas vertrekken, dat brak me wel op. Ik was ook niet helemaal lekker (uitgedroogd) dus dat zal ook vast mee hebben gespeeld. Ben in het vliegtuig neer geplofd en heb 5 uur achter elkaar liggen slapen!
s’morgens aankomen vond ik wel heerlijk! Waren om 10 uur in het hotel, opgefrist en geslapen tot 14 uur en toen lekker de stad in. Had de hele heenreis niet geslapen namelijk. Nu maar wakker blijven en vroeg ons mandje in en een flinke ruk maken!
Ik laat me ook zeker niet tegenhouden!
Een collega van Kees, die is ook rond die periode geweest. Eigenlijk vlak daarna, de avondklok was nog ingesteld. Hij wou graag naar Koh Chang, zijn vrouw niet want het was daar gevaarlijk! Nou ja zeg! Wat een onzin! Wist niet wat ik hoorde! Ze gingen toen naar Pattaya…terwijl daar de avondklok was! Beetje krom…
Ik was er begin dit jaar toen het allemaal begon maar heb er ook niet zo heel veel van gemerkt. mijn vrouw toen later wel wat meer die kon bv moeilijk bij de ambassade komen maar buiten dit merkte die er ook weinig van en die woont er. Haha een wijs besluit Pattaya ipv Koh Chang (niet echt hoor)
Ik had om meerdere redenen toch echter naar Koh Chang gegaan :vak02:
Eshter,
Als er toch een avondklok wordt ingesteld ga je gewoon eerder weg naar wat jullie hebben gepland en blijf je daar de hele nacht. en in de ochtend terug ff slapen en dan weer verder met je planning…
ik zou ook zeker naar koh chang zijn gegaan en niet naar pattaya om vele redenen al zijn er in en rond pattaya ook vele leuke dingen te doen en te zien
Rustig Esther,indien het toch uit de hand loopt dan mijd je de straten waar ze eventueel gaan betogen in Bangkok!
Nu ik denk dat de thaise regering het niet zover laat komen,ze hebben hun lesje geleerd(april betogingen)
Ga maar gerust op reis en niet teveel piekeren,ik doe het ook niet.
Wat je wel moet doen Esther,zie altijd dat je de telefoon nummer hebt van de Nederlandse Ambassade,ingeval dat je eventueel beroep op moet doen.