Thailand zever-topic: Aan den toog

De stad zelf stelt niet veel voor buiten een paar tempels die je kunt bezichtigen Jelle!
Toendertijd toen ik er was heb ik het dorpje Ban Na Kha bezocht,daar maakte ze weefgetouwen er waren een paar prachtige pareltjes bij.
Ook daar in de geburen kun je de tempel Wat Na Ka taewee bezichtigen(een hele mooie trouwens)Het dorpje is iets buiten Udon Thani gelegen(15km?)
Wat je ook kunt bezichtigen als je tijd overhebt zijn de watervallen,Than Ngam en de Yung Thong!!
Die watervallen vindt je terug in het Na Yung Nam Som Forest Park.
Maak er nog een gezellige reis van Jelle!!
groetjes:hoop dat je iets hebt aan mijn info?
georges

Leuk een update van Jelle! Veel plezier nog jullie, maar dat gaat vast helemaal lukken!!!

Jelle,

Ik heb mijn vrienden vandaag gebeld en zij hebben het druk , dus indien jij ze belt , gaan ze u niet kunnen gidsen maar ze kunnen u misschien iemand anders aanraden.
Je ging ze toch bellen bij aankomst in Bangkok?!

Frank

Chiang Rai en omgeving kan je niet bezoeken in vijf dagen !!!
Het is een uitvalbasis naar prachtige plaatsen maar die niet aangeboden worden door lokale touroperators!

Frank

Opgepast voor ouwe vieze bokken want dat kom je pas tegen in het zuiden !

Sorry

Helaas kom je die in heel Azie tegen… Niet alleen in het zuiden van Thailand

Goede morgen allemaal, voorlopig hier nog een lekker zonnetje en dus zit ik nu met een kopje koffie en mijn krantje hier heerlijk van te genieten want volgens de voorspellingen zouden het weleens de laatste zonnestraaltjes zijn voorlopig

@ Jelle, Leuk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, geniet zo veel mogenlijk de resterende dagen in thailand :king:

Goedemorgen allemaal
Ja inderdaad Dirk geniet er nog maar even lekker van,de herfst komt er aan. Ik ben vandaag weer hard aan het werk :smiley:

Nou het zal mij benieuwen de Reds terug in bkk vanaf aankomend weekend. Ik hoop maar dat het allemaal mee gaat vallen… Ze hebben beloofd dat het een vreedzame demonstratie gaat worden en dat ze niks gaan bezetten.

Goedemorgen Allemaal op het forum.
Hopelijk heeft iedereen een mooi weekend gehad?

Mijn zomer moet nog beginnen waneer ik in Thailand ben :zon02::zon02:

Ja hoor een heerlijk relaxt weekendje! Alvast een beetje rondkijken voor mijn tripje in december naar l.o.s. :chin:. Wanneer ging jij ook alweer heen Iyong?

Goeiemorgen !

Hier in Haarlem helaas geen zon Dirk :frowning: maar wel droog iig…

Rik, komen de roodhemden weer naar Bangkok ??? Maar er geldt toch nog steeds de ā€˜emergency decree’ ???
Las wel dat er gisteren weer een granaataanslag was in Chiang Mai…

Kreeg dit gisteren te horen was uitgebreid op de tv in Thailand… Ze hadden het plan om op de fiets/motor in colonne te gaan rondrijden door de stad.

Ik ga in de kerst wil 25 december gaanvoor 5weekjes.

Ga me ticket over 2weken boeken. Hoop dat de winter schema in gaat bij Eva Air. Dan kom ik lekker vroeg aan en kan ik ook laat weer weg…

Ik vlieg 25 december met Eva die kant op. Mijn tijd staat nog steeds op 21:40 vertrek…

Misschien komen we elkaar tegen???

De meeste airlines behouden het recht om onaangekondigd hun tijden aan te passen en vluchten te anuleren. Wat bij mij een paar keer wel slecht is uitgekomen…

hopen dan maar dat ze het inderdaad vreedzaam houden zowel de redshirts als de politie

Waar staat het bericht over de Red Shirts?

En ik laat me niet weer houden als er weer een demostratie of bezetting komt. Zat er ik April ook midden in… Had er geen tot amper last van. Waar ik meer last van had was de vulkaan…

Haha ja dat zou best eens kunnen als we beide met EVA gaan op 25-12

Ik hoop dat als ze de tijden aanpassen dat we eerder op de dag weggaan. Ik ben gewend om met China te gaan en die gaat in de middag.