Thailand zever-topic: Aan den toog

Ze doen maar, over een maand lig ik er ook! lol2

Heeft iemand zijn privé nummer of privé email? Vind het eerlijk gezegd ook niet zo prettig dat hij er niet is

Laatste activiteit ( op dit forum ) van Baco was 11/09/2010 om15.54 U!

Hij leeft dus nog! lol2 Dank voor het checken, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht

ben nog alive maar mag niet te laNG computeren ivm hersenschudding, mijn vrouw kijkt daar heel streng op toe.

hoop eind vd week weer up and running te zijn.

1 like

Hoi Baco!!nog een spoedig herstel toegewenst.
Tja mensen,ik kijk eens naar buiten en het is weeral aan het regenen hier bij ons.
Hoe is het weer bij jullie in Nederland en Thailand,momenteel?
En kan me iemand zeggen hoeveel de bath ten opzichte van de euro staat?
Zware lectuur voor s’morgens vroeg!!ha ha ha !!lol2lol2
Goede morgend Dave!!Ik zie dat je online bent momenteel!!

Georges, ook hier in Haarlem regenachtig
nu ff droog, maar 10 minuten geleden een tropische bui.
Wat heeft Eupen tegen Zulte Waregem gedaan ???

Goed om te zien dat baco er nog steeds is :slight_smile:

Ze hebben gelijk gespeeld,Dave!
Oja,Kim clijsters heeft de grandslam gewonnen in New York!

Ja, ik las het idd net van Kim Clijsters. Mooi Belgisch tennissucces ! Gefeliciteerd. Wat tennis betreft, zijn jullie toch een stukje beter dan ons NL-ers.

Maar eerste punt is dus binnen voor Eupen ! Nou Georges, daar mag je vanmiddag toch wel een biertje op drinken ! Op naar het kampioenschap !

Georges, gisteren stond ie op 39.85! Kan beter dus
maar die 49,8 halen we niet meer ben ik bang! :mad:

Vrees het ook Esther,hoop dat hij nog wat naar bovengaat de euro:mad:
Heb gisteren de nederlandse voetbal competitie gevolgd.
Wat gaat het slecht tegenwoordig met AZ!
Ajax - Willem II 2-0
VVV - Twente 1-2
Heerenveen - Vitesse 2-1
PSV - NEC 3-1
AZ - Roda JC 1-2
Excelsior - Heracles 2-1

Belgische trainer .

sorry maar verbeek is toch echt een nederlanderlol2

:chin:George weer helemaal op geknapt nog een paar weken en oktober is er dan lekker naar de warmte en je voelt weer helemaal top
ik hoop eind oktober ook te gaan
groetjes Fransjes

Even kleine update vanuit Chiang Rai.

Fantastisch leuk en klein stadje hier! Zaterdag de namiddagmarkt meegemaakt: heel gezellig, en onze eerste insectjes gegeten. Zakje geroosterde sprinkhanen, niet slecht maar ook niet ‘wauw’. Ik denk dat de smaak vooral afhangt van de bereiding. En die kon misschien wel beter
?
Morgen bellen we eens naar Frank z’n vrienden hier en misschien doen we wel een toertje met hen

Frank, ik begrijp je liefde voor CR wel. Veel kleiner en gezapiger dan CM

In Chiang Mai hebben we twee dagen gezeten, maar dat beviel ons toch minder. Ontzettend veel toeristen, zatte engelsen, ouwere vieze bokken die loensen naar jonge meisjes
 Heb marie een paar keer moeten tegenhouden of ze was er op gevlogen (ik begreep haar wel, maar wil toch liever problemen vermijden)

Eten is echt ongelofelijk! Het beste vinden we nog altijd die Chinees aandoende stalletjes (al dan niet met overdekte eetplaats) waar we bijna elke ochtend beginnen met een noedelsoepje ( lekker bijgekruid voor die extra ‘kickstart’) Wij hebben met 50 Bht met twee ontbeten.
Rond de middag en avond vindt je in deze zaakjes schotels rond de 60-70 tot 150 Bht.

Morgen misschien een fiets huren om de witte tempel te gaan bezoeken en binnen enkele dagen met de bus richting Udon Thani om daar wat rond te gaan hangen en de Isaan-keuken eens aan een nader onderzoek te onderwerpen!!!

Zo, jullie zijn wel weer even zoet, zou ik denken! We zitten hier te internetten recht tegenover de Nightmarket en de heerlijke geuren waaien ons alweer tegemoet
 Weer een excuus om de stalletjes te gaan inspecteren

Groetjes,

Jelle en Marie
Groetjes uit Chiang Rai

Helemaal leuk Jell om weer eens wat te horen! Het water loopt me in de mond als ik weer aan die heerlijke geuren denk haha. Goed om te lezen dat jullie met volle teugen genieten!
Groet Rik

Preudomme is trainer van Twente,Jan!!lol2lol2

Hoi Jelle,

Goed om van je te horen ! En leuk dat jullie richting Udon gaan, al is het voor toeristen niet de meeste interessante stad om te bezoeken, vrij weinig bezienswaardigheden. Udon was vooral ‘booming’ tijdens de Indochina-oorlog vanwege de aanwezigheid van een Amerikaanse luchtmachtbasis.
Mocht je in opgravingen geinteresseerd zijn, dan kan je Ban Chiang bezoeken.
In het Nong Prajak-park en op de avondmarkt kan je prima eten.

Mocht je nog een eenvoudig, maar goed en schoon guesthouse zoeken, dan is het Silver Reef Hotelmisschien wel wat.

Veel plezier, hou ons op de hoogte en goede reis naar Udon !