Heb het stukje gelezen Jan,mooi trouwens van DENNIS MONS.
Ik ben altijd al gefacineerd geweest voor het noorden!!bergen,de kleine dorpjes,watervallen en tempels.
Ik kom altijd graag naar Chiangmai,ik kan wel een motor huren maar ik ga liever met de fiets door deze geweldige stad.
Gewoonlijk zijn mijn trajecten cnx naar Sankampheng,Lamphoen,Mae rim en tussendoor ook nog naar Hangdong om plaatselijke fabriekjes te bezoeken(houtsnijderijen)
@ George,
Inderdaad mooi stukje geschreven en leuk leesvoer zo in de ochtend op weg naar het werk, het maakte het hunkeren naar de komende vakantie nog sterker.
Gewoonlijk zijn mijn trajecten cnx naar Sankampheng,Lamphoen,Mae rim en tussendoor ook nog naar Hangdong om plaatselijke fabriekjes te bezoeken(houtsnijderijen)
Daar moet ik zijn …SANKAMPHENG…ik zou graag zaken doen met mensen vandaar !
Ga je daar GG , dan zou ik graag fotos zien van die ambachten …
Tegen wie zeg je het Jan,ik hunker enorm om terug te keren naar Thailand.
Alleen de dagen gaan hier zo traag vooruit,precies ofdat de tijd stilstaat.
8oktober naderd maar heeeeeeeeel traag!![]()
Heb thuis verschillende stukken staan(eet tafel in hout,2 arenden,een paar kleinere stukken(schilderijen)die komen allemaal van Hang dong Frank!
Maar als ik in Sankampheng ben zal ik een paar foldertjes meebrengen en naar jou opsturen als je dat wilt Frank?
Slechts twee op de tien Nederlanders willen Vlaanderen bij Nederland voegen. Dat blijkt uit een onderzoek van Synovate Nederland onder 1.000 Nederlanders.
Nederlanders zien weinig in een splitsing van Vlaanderen en Wallonië in twee onafhankelijke staten (slechts 14% is hiervoor gewonnen). Ze zien meer in een voortzetting van België of in een opdeling van België tussen Nederland en Frankrijk.
Ruim een derde van de Nederlanders vindt dat België moet blijven bestaan. Een andere 32% had geen mening over de problematiek in België.
Nou ik vind jullie anders wel gezellig hoor! ![]()
Maar of jullie hier beter af zijn? Ik vraag het me af! lol2
Zouden er dan belgische voetballers in het nederlands team zitten,betwijfel het toch erg hoor,Esther!!lol2
Zeg nooit, nooit! lol2
Net trouwens hotelletje geboekt in Chiang Mai! :cheer: Chang Thai House! €106,- voor 5 nachten!
Frank en Esther ik ga slapen,maak er nog een gezellige boel van.
Zal morgen is ff zien waar het juist is Frank,dan kan er ik ff langs lopen als ik daar in de gebure ben.
Salutos en slaapos tot morgos!
Ik geef de pijp aan Maarten!!
Estherke niet teveel aan de speklapjes zitten!!ha ha ha !!
Als je ooit bij me komt eten, dan mag jij raden wat er op het menu staat! lol2
De ballos en welterustos!
Goedemorgend iedereen op het thailandforum,het zou vandaag een prachtige dag worden met plaatselijke temperaturen van 24graden!!
Profiteer er van,een BBQ,een wandeling of lekker achter de computer zitten en hier surfen op het Thailandforum het zijn maar ideetjes!!
georges.
Ik zou Lukaku er toch wel graag bij willen hebben ![]()
als ik het goed begrijp zijn er dan geen belgische voetballers meer … maar thomas vermaelen zou ik best wel in oranje willen zien hoor verder kan ik me het beste bij ester aansluiten ik vind jullie ook gezellig en inburgeren hoeven jullie niet want leven zonder regering doen we allemaal al lol2
wat is dat nu Georges een bbq en ons je thailand vrienden niet uitnodigen??lol2lol2
maar je hebt wel gelijk hoor het is heerlijk weer vandaag, vanmiddag een lekker potje voetballen en daarna maar eens ergens op een terrasje landen denk ik zo :king:
Weer een prachtig stukje over onze ambassade te Bangkok Thailand in de Telegraaf van vandaag.
Is de toko hier gesloten ofzo? Damn wat een rust!
Genieten van de laatste na zomerse zonnestralen vermoed ik, begin me toch een beetje zorgen te maken hoe het is gesteld met Baco na zijn melding van zijn scooter crash…
Hier in de zaak ook!
Iedereen nog vlug naar zee !