Thailand zever-topic: Aan den toog

lol2

Ik denk dat je beter naar vraag 8 gaat Jan,en daar je antwoordt vermeld,anders heb je misschien kans dat je wordt uitgesloten.
Moet je wel zeggen dat het een heel moeilijke vraag is! lol2
Ps:ik heb mijn vraag gekregen om 10:50am

Hoi Jan,

Ik heb ook gewoon bericht van de vraag gekregen.

Maar ik heb ff gekeken bij vraag 7 en zo te zien heb je nijlpaard ingevuld ipv neushoorn (Big Five).

Daar kom je met een paar roze briefjes van 500euro niet mee toe vrees ik!!lol2lol2

Tja zag het, dom zal nog wel slaperig zijn geweest want alles is op google te vinden of aangestoken door Baco 101 geheugenverlies, ach nog 4 weken en een paar dagen.
Ik heb soms van die dyslectiese aanvallen dan schrijf ik wat anders dan dat ik zie of denk dat ik het al geschreven heb voor de rest ben ik wel ok…lol2

Jan ben jij niet meer vermeld voor vraag 8? wist het echt niet???
Het is omdat Dave het heeft gezegd,wat klote…!!toch weten en een foutje maken.

Balen zeg dat je de vorige vraag fout had!

ook slang en krokodil hebben bij mij al op het menu gestaan zo ook hond, kat, cavia dus verstop je huisdieren maar gerust als ik ooit in de buurt kom lol2lol2

ja jammer voor Jan maar voor ons wel weer een afvaller dichterbij barca lol2

Vond het al vreemd want ik kreeg in de ochtend dat PB’tje en had hem beantwoordt met ik dacht de goede antwoorden maar dat was even tussen neus en lippen door omdat ik op het punt stond om naar Amsterdam te gaan, kreeg later op de middag op me Iphone weer een melding dat er een prive bericht was met als afzender Fleur waardoor ik al begon te twijfelen aan mezelf of ik soms in weet ik wat voor toestand denkend de vraag had beantwoordt, tja ik ben in sommige opzichten echt toe aan vakantie de laatste tijd want er gaan echt soms dingen op de automatische piloot heb ik het idee van mezelf.

En wat ik al eerder vermelde soms kijk ik me Post’s terug en dan zie ik dat ik hele stukken zin soms oversla terwijl ik het idee heb ze toch te hebben geschreven, dus het verwoorden van me denken loopt soms niet synchroon.

Ach ouderdom komt met gebreken dat kan het ook zijn :cheer::cheer::cheer:

Ik denk dat de winnaar zit in een geval wie niet dezelfde schrijffout maakt als mij want het is tot nu toe kinderlijk eenvoudig om te antwoorden te weten, maar nogmaals dan moet je ze nog goed op schrijven, nog een week of 4 en dan naar Thailand ook goed…

Succes.

de vragen zijn inderdaad erg gemakkelijk tot nu toe en het zal eerder de gene worden met de langste adem dan met de meeste kennis als het niveau van de vragen niet veranderen althans, ik denk dat jij alweer terug zal zijn uit thailand voor de winnaar bekend zal zijn in ieder geval een heel mooi vooruit zicht met nog slechts 4 weken te wachten… mischien kunnen we ruilen ga jij verder met de prijsvraag ga ik naar thailand

Mag ik daar even over nadenken :dag::dag::dag:lol2lol2lol2

ja hoor ik maar 1 uur nodig om te pakken en 1 uur om op schiphol te komen dus 2 uur totaal dus je hebt nog z’n 4 weken om te denken lol2lol2

Hou je op de hoogte >>> vanuit Thailand :dag::dag::dag:lol2

Stond trouwens vandaag een mooi stukje in de Spits over het Noorden van Thailand.

ben nu op de website van spits aan het zoeken maar kan het niet vinden…

Heb het krantje bewaard van vandaag omdat we de eerste week naar Chiang mai toe willen gaan, en zit op dit moment in de bus het staat op pagina 14 en 15 rubriek reizen.

gevonden… bedankt:chin:
hier een link voor degene die het ook willen lezen http://hirespdf.spitsnieuws.nl/2010-09-10/SPI20100910.pdf

Ben inmiddels weer thuis en had voor de zekerheid een extra Spits meegenomen had ik hem desnoods voor je opgestuurd leuk stuk met mooie foto’s etc.

In de link van Dirk even doorklikken naar pagina 14 en 15.

Ohhh wat gemeen! lol2