Thailand zever-topic: Aan den toog

Hmmm…baco nog niet gezien vandaag…zou ie nog steeds met geheugenverlies kampen en het Thailand-forum vergeten zijn ???

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/21/1208793771-956.gifIk al vast niet Dave!!

lol2lol2lol2

ik hoop wel dat het wat beter met hem gaat, hij heeft nu toch al een paar dagen gehad om bij te komen

Ken iemand de prijs ( international air mail ) om een pakket van Thailand (Chiang Mai ) naar België te versturen? International surface mail is 78 euro.
Ze vragen (firma ) 167 euro voor 5 kilogram.
De goederen kosten evenveel…

Dit is een moeilijke Frank,het beste is het pakket mee te geven aan iemand op de terugvlucht naar huis(het goedkoopste)
Anders moet die persoon maar eens ff surfen op FedEx | System Down voor de verzendingstarieven!
Ik hoop dat je een beetje gesteld bent met mijn antwoord?
georges.

je zou eens bij ups kunnen informeren die vervoeren post pakketen over de hele wereld 167 euro lijkt mij wel duur maar ook de afmetingen zijn vaak prijs bepalend en niet alleen het gewicht

Dacht er eerlijk gezegd ook aan Dirk(Ups of DHL)

Heb de prijs gevraagd ups of dhl…wachten dus.
Met de boot is het ook 8 tot 10 weken wachten .

Dit is een moeilijke Frank,het beste is het pakket mee te geven aan iemand op de terugvlucht naar huis(het goedkoopste)

De jelle …lol2lol2

Hahaha, ik zat ook al aan Jelle te denken…misschien kan je hem idd zo gek krijgen… Dan moet ie dus wel de rest van zijn vakantie met dat pakket slepen en niet teveel souvenirs mee terug nemen…

Tjee zo duur! Ik verstuur weleens wat naar Australië, maar dat is vaak plat en kan gewoon door de brievenbus. Hebben ze in Thailand niet een soort van TNT? Uiteraard wil ik het wel meenemen maar dan moet je wachten tot November en ik zit met een binnenlandse vlucht en dus met gewicht…

Nee , nee :chin: thank you !

Anders steken we Gg zijn valiezen vol 555555555

Als het betreffende pakket maar niet vol zit met 5 kilo van dit spul…

http://news.sky.com/sky-news/content/StaticFile/jpg/2005/Oct/Week3/1341678.jpg

Dat zou namelijk nog wel eens wat probleempjes kunnen opleveren bij de douane…en een verblijf in Bangkok Hilton :wink:

En dan kom je ook op tv bij Big trouble tourist in Thailand! lol2

Nee het zijn condooms…lol2lol2lol2lol2

Heb je zo’n speciale maat dat je ze speciaal uit Thailand moet laten komen?lol2

In dat geval zou ik ze maar niet door iemand laten meenemen…straks krijg je ze allemaal gebruikt terug… lol2lol2

Nee , het zijn er met bloemetjesgeur lol2lol2

Voor diegene wie mee doet, hebben we vandaag vraag 8 niet ontvangen v/d prijsvraag waar je 2 tickets mee naar Barcelona kan winnen ik heb in iedergeval geen PB gehad, rustdag ?

Als je dat gedaan hebt kun je misshien overgaan op repetielen!!lol2
Heb vroeger in een restaurant(cnx)slang gegeten,en ik moet je zeggen het was lekker!
Ook voor een krokodile biefstukje mogen ze bij mij ook mee afkomen!lekker!!