Nou dames en heren ik ga lekker slapen! Morgen is het weer heel vroeg dag voor mij. Gelukkig de laatste dan lekker weekend!!! Slaap lekker allemaal en tot later
Toen was je nog hartstikke jong! En heel begrijpelijk die flashbacks, ik heb nooit iets lichamelijks meegemaakt gelukkig maar mijn huis is ooit afgebrand en onze auto is ooit ontploft, beide keren scheelde het een haartje. Kan nog steeds geen brandende huizen zien of ruiken. Idem met auto’s. Die angst zal ik altijd blijven houden.
Slaapwel ergens in Alkmaar :chin:
Dat maakt mij idd ook niet uit, of ze nou hier naar de Wallen gaan of naar Patong om maar even wat te noemen. Zolang het maar met wederzijds respect gebeurt! Want om nou te zeggen dat die meiden altijd even aardig en betrouwbaar zijn…![]()
Welterusten!
Heb ooit een ongeluk gehad met een zware vrachtwagen ( ik was bijzit ) , we hadden die week 95 werkuren gedaan , ik was in slaap gevallen en de chauffeur ook BOEMMMMMMMM en daar lig je dan ( 32 j terug )langs de autostrade , ramptoeristen kijken en rijden weg , seconden duren dagen en na lang lig je daar …in het ziekenhuis … enja da ben ik jaren bang geweest in het donker , waarom weet ik niet en als toemaat waren we onze job kwijt …het begin waardoor ik hier nu zit.
Dan is het toch ergens goed voor geweest…je hebt het nu mooi voor elkaar!
Angsten zijn rare dingen, ze maken de meest vreemde dingen bij je los. Misschien bang in het donker omdat je bij duister al gauw dreigt de controle te verliezen, je ziet alles niet meer zo helder. Eigenlijk hetzelfde als toen, jij was bijrijder en kon helemaal niets doen, compleet machteloos!
1/ klopt !
2/ Ik mocht niet slapen als bijzit , maar de chauffeur had mij de toestemming gegeven , maar mocht niet !
BANG , die momenten bloed getier van de chauffeur die klem zat niemand bood hulp aan , alleen effen kijken en doorrijden , drie uur 's morgens , moe , doodmoe en niet kunnen helpen , bang voor explosie van de vracht willen helpen aan de driver maar toch bang voor jezelf …
Hallo
Ik zie daar die foto’s met gefrituurde insekten, wij hebben er ook bij gestaan in onze vakantie in Thailand.
Als er helemaal geen eten meer is dan zou ik dat misschien ook eten maar als het even kan dan geef mij toch maar een bordje gebakken rijst of een pannenkoek, nee dat insekten eten dat lijkt mij niets. Smakelijk eten allemaal
Groetjes Gerda.
Probeer het eens , het zal je verbazen !:dag:
Hoi Gerda! Mmmm heerlijk joh! Gebakken mug, gefrituurde vlieg en geflambeerde torren!lol2 Maar om eerlijk te zijn, aan mij is het ook niet zo besteed. Al krijg je tijdens een scootertochtje al genoeg vleeswaar binnen;)
Maar heel heftig hoor Frank! Hoe is het eigenlijk met de chauffeur afgelopen?
Chips! Batterij van laptop is bijna leeg…ga m nou ook niet meer aankoppelen. Koppel mij zelf zo maar aan mijn bed! Lig ik er ook eens “bijtijds” in;)
Welterusten en Tot morgen!
Toen ik in de ambulance zat zeiden ze dat ze de driver zijn twee benen ( die gekneld zaten ) gingen amputeren …want de brandweer kreeg hem niet los !!! godverddddddddd en toen kwam de takeldienst en die man zag het licht … in minimun van tijd werd de kabine opengetrokken met de takeldienst en zes maand later liep hij te been , ikzelf heb met zware inwendige bloedingen een tweemaand lang gesukkeld , maar de anst die ik toen had in de volgende jaren in het donker …niet te beschrijven ! Net een klein kind… BANG WAARVOOR ??? gewoon bang.
doeiiiiiiiiii
Kan niet zeggen dat ik er ook echt voor warm loop, maar laatst een programma bekeken op Nat. Geo. en dan zie je toch dat sommige van deze insekten een veel hogere en gezondere proteïne bevatten dan het stukje vlees, vis of kip.
Je zou het toch echt eens moeten proberen, insecten zijn echt lekker met een biertje erbij !! Net chips ! Waarom zou het niet smaken ? We eten de meest vreemde dingen…kikkerbilletjes, mosselen (zien er nou ook niet echt smakelijk uit), bij tapas kan je vaak stierenballen bestellen etc.
Ik vind ook niet alle soorten lekker, maar er zijn er een aantal bij die prima te eten zijn bij de borrel !
Lekker,een gefrituurde kever samen met wat sticky rice en een pikant sausje(nam nam nam!!)
http://lh4.ggpht.com/_L3khCPyyUUc/R0wrPMgbouI/AAAAAAAABDc/rOiIFjRrlAU/DSC05950.JPG
ik heb hier ook naar gekeken en ook ik vind dat het komentaar wel erg negatief is over thailand, of alles in scene is gezet dat weet ik niet dit soort dingen gebeuren echt wel, maar gelukkig niet te vaak, dat het alleen maar engelse zijn is niet zo gek het is een engelse documantaire over engelse in problemen in thailand, al maken zij wel het leeuwendeel van de problemen en niet alleen in thailand, verder heb ik geen problemen met mannen die naar thailand gaan alleen voor sex zolang ze het land en de mensen maar respecteren
en ja over die achterbuurt waar baco woont … moet zeggen dat ik niet wist dat het er zo erg was lol2
zo mag ik graag naar het zuiden reizen naar de regio krabi heerlijke stranden mooie natuur en schitterende eilanden, het mooie aan thailand is dat waar je ook voor valt er bijna altijd wel een mooie plaats/streek is die daaraan voldoet
gefrituurde sprinkhanen smaken naar kip en kan je gerust eens proberen ogen en neus dicht en eten lol2