Ik zit ook met grote verbazing te kijken! Zou me haast gaan schamen dat het mijn favo land is! Stel m´n moeder kijkt…die denkt dat ik daar lallend en al hoerend over straat ga en vast nooit meer terug omdat ik vanwege mijn gedrag in de bak beland! Die laat ik dus maar Travel Chanel kijken;)
Hahaha heel verstandig besluit! Maar zonder gekheid je zou je inderdaad bijna doodschamen om te zeggen dat het je favo land is. Maar goed zonder mensen te willen schofferen het is ook wel een bepaald slag volk. Gelukkig ken ik ook de zeer goede kanten van het mooie land:D
De meeste dingen in ‘Big Trouble in Tourist Thailand’ zijn in scene gezet.
Zou er eerlijk gezegd niet van wakker liggen,als je naar ginderachter gaat gebruik je gezond verstand mensen!!
Je gedraagt je toch altijd waar je ook bent toch of ben ik nou gewoon ouderwets??
Heb ooit in Frankrijk een pistool tegen mijn bovenkamer gehad ( geef alles en kleed je uit )…op dat moment heb je geen gezond verstand ! Je tracht gewoon te overleven ! Angst , angst en nog eens …
Dat is toch niet zo verwonderlijk die komen of vragen bijna overal om problemen, gekke koeienziekte(BSE) werd ook daar als eerst geconstateerd dus…lol2
lol2lol2lol2lol2lol2 ja das waar. Rare jongens die engelse
Moet zoiezo eerlijk bekennen dat ik grote schurft heb aan die lallende Engelsen! Wat een volk zeg! Vond ze alleen maar leuk in Engeland;)
Die jankbak! Wat een sukkel!lol2
Dat meisje vond ik aan de ene kant wel sneu, maar ook dom…en die vriend van d’r moeten ze opknopen! Wat een lulhannes!
Gelukkig weet ik ook de mooie dingen…eigenlijk alleen maar. Tot nu toe nog geen dergelijke praktijken mee gemaakt. Gaan ook een dag of 4 naar Pattaya maar heb nu al spijt!lol2 Gelukkig heeft Pattaya meer te bieden dan Engelsen en dranklol2
Trouwens waar Baco woont is het ook lekker aso! Achterbuurt!lol2
Tja ik kom er ook niet hoor in Pattaya. Is mij teveel ik ga liever naar andere plekken toe in Thailand. De laatste keer dat ik er geweest ben is zo’n 10/12 jaar geleden. Haha in de achterbuurt van Baco kom ik daar tegen weer graag haha Ja dat meisje was inderdaad sneu die had er weinig tot niets mee te maken.Gelukkig is ze er dan ook goed af gekomen.Ze zal de volgende keer hoop ik wel beter uitkijken
Tjee Frank ik schrik ik zelfs van! Wat moet dat vreselijk voor je zijn en zijn geweest! Heb je nog angst? Is het lang geleden?
Zo zie je maar het kan je overal gebeuren niet alleen in Pattaya ofzo… Gelukkig kan je het navertellen!!!
Denk dat er voor haar geen volgende keer komt;) Die gaat echt niet meer terug hoor! (denk ik)
Tja Pattaya, als ik dat zo zie, echt niet mijn plek. Kan best feesten, heb t ook veel gedaan, maar heb me ten allen tijden netjes gedragen! Dat durf ik echt te beweren! Echt niet mijn ding dus, maar gelukkig heb je ook leuke plekken in Pattaya en zelfs mooie plekken in of in de buurt! Ach daarna zakken we af, en gaan we heerlijk naar Koh Chang!
De meeste mensen wel rik,maar je hebt altijd van die mensen die amok maken(dronken,vechtpartijen,etc…)meestal zijn er Engelsen bij betrokken.
Ik ook hoor heb meer als genoeg feestjes meegemaakt en hou er nog steeds van om lekker aan de borrel te gaan maar zoals ik net heb gezien nee dat zou ook nooit in mij opkomen.
Ko Chang! Dat is een heerlijk eiland al gaat mijn voorkeur uit naar Kho Samet vind ik zelf net iets relaxter en kleinschaliger.
Helaas voor de engelse moet ik je gelijk geven George.En waar het aan ligt ik heb geen idee misschien kunnen ze wel gewoon slecht tegen teveel vrijheid en drank wie zal het zeggen. Ik denk dat Baco er misschien wel een antwoord op weet die zal dit soort dingen op zijn mooie eiland wel vaker zien met engelse?
Ik vind Koh Chang perfect! Zoek je vertier dat kun je er vinden, zoek je rust dat heb je er ook in overvloed!
Over gedragen, maakt niet uit waar je bent, op vakantie of in de supermarkt, je hebt je maar te gedragen! Mensen die dat niet doen zijn gelijk mijn respect kwijt! Ik heb een hekel aan misdragingen, alcohol (misbruik), vechten, etc. Maar ik zelf ben heus niet roomser dan de paus hoor! Je zult me nooit zien beginnen, maar ik laat me zeker niet de kaas van het brood af eten!
Zo heeft iedereen zijn eigen favo plekje. Voor mij is Kho Samet het helemaal maar ja misschien komt dat ook wel omdat ik mijn vrouw daar ten huwelijk heb gevraagt haha.
Haha nee ik ben ook zeker niet roomser hoor
Je gedragen is een kleine moeite maar een zeer groor plezier voor je medenmens toch!
Ik heb in het vliegtuig vreselijk mot gehad met een Engelse hoerenloper! Want tja wees nou eerlijk, 9 van de 10x gaan ze voor het drank en voor de hoeren! Ok de hoeren waren nog niet aanwezig maar de drank al wel! Wat een irriante bastard! (zoals ze het zelf zeggen) Continue drank halen, z’n eigen de tering in zuipen en zich daarmee steeds optrekken aan Mijn stoel! Heb dus niet geslapen, kon niet door die lul! Grrrrr, kan me er nog pissig om maken! Ben dus ook gaan klagen bij de stewardessen. Kijk een drankje prima, maar val niemand er met geen enkele manier lastig mee!
Maar wederom, in Engeland zijn de Engelsen heel aardig! Beetje het Marokkanen principelol2
Hoop nu maar dat ik niemand tegen het hoofd stoot, heb niets tegen prostituees (kippetjes, Georgeslol2), Engelsen en Marokkanen, mits ze zich gedragen;)
40 jaar terug…
Angst , ik zou nee zeggen maar als je in bepaalde situaties komt heb ik " flash back" …het komt terug hoelang het ook geleden is…
Dat is helaas waar 9 van de 10 mannen die die kant op gaan ,die gaan daar voor heen
Zolang iedereen zich gedraagt en de gebruiken van het land met respect benaderd heb ik er vrede mee…